Ik zal deze later lezen...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh jawel hoor:
http://blytes.nl/voorwaarden/
Staat als comment in de footer.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:18 schreef Henno het volgende:
Of dit hoort bij de marketingstrategie, de site even open en dan expres down goien zodat iedereen schuimbekkend zit te F5'en om een profiel bij deze bazensite te kunnen openen. Zeg maar net als de wegloopstrategie bij het hosselen in de club
quote:
En wachten op de "Blits!" button voor onderaan de topics.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef eleusis het volgende:
Het wachten is nu op Danny die een blytes-ikoon aan de profielen toevoegt.
Een dev-teamquote:Oeps, er ging iets mis.
Onze servers worden momenteel bedolven onder een immens aantal gebruikers dat tegelijk toegang opvraagt naar Blytes. Probeer het opnieuw na het lezen van deze boodschap. Ons dev-team is nu automatisch geinformeerd en zal er aan werken het probleem zo snel mogelijk te verhelpen!
Excuus voor het ongemak,
Het Blytes-team
Bijgewerkt: we hebben nu meer dan 80 gebruikers per seconde (dat had ik niet eens durven hopen). Binnen 3 tot 4 dagen draaien er 4 nieuwe servers die ervoor zullen zorgen dat jullie er weer snel op komen!
Het probleem is dat je met 'aardig' niet heel ver in deze branche komt...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 05:00 schreef StringsOfLife het volgende:
Echt helemaal ongetalenteerd zou ik hem ook weer niet noemen. Voor een 16-jarige is het best een aardige prestatie.
En dat zou ik absoluut beamen als het een simpel schoolprojectje was geweest waarmee men wel zou kijken waar het schip strandt, echter wordt Blytes via nieuwssites gelanceerd als - bij voorbaat al - de hyves en facebookkiller. Die sites kunnen namelijk "de specifieke technische details" van de geweldige nieuwe functionaliteit van blytes "niet aan omdat ze met verouderde systemen werken".quote:Op dinsdag 25 januari 2011 05:00 schreef StringsOfLife het volgende:
Echt helemaal ongetalenteerd zou ik hem ook weer niet noemen. Voor een 16-jarige is het best een aardige prestatie.
Als je faalt ben je nooit een baas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:46 schreef IDisposable het volgende:
Sowieso, minder bedeelde mensen lees middelmaat/Jan-modaaltjes die mensen met rijke ouders haten omdat die niets hoeven te doen om alles voor elkaar te krijgen. Zelfs als die jongen faalt met zijn site is het nog steeds een baas, omdat hij dat soort dingen gewoon kan doen
.
Hij probeert op z'n 16e in z'n eentje een Facebook-killer te lanceren. Dat is baas, hoe erg je ook faalt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Als je faalt ben je nooit een baas.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef garriej het volgende:
echt een top site, kan echt goed mijn sociale contacten onderhouden als de site offline is.
Zo'n dooddoener.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |