Leuke VVD reactie, iedereen die een eigen bedrijfje begint de hemel in prijzen ook al is het bedrijf gedoemd om te falen.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:53 schreef draaijer het volgende:
@ TS, in ieder geval heeft Tim ambitie en jij hebt veel jaloerse gevoelens. Misschien heeft de krant het opgepikt omdat dat knulletje wat pr talent heeft. Misschien heeft de journalist wel die film over facebook gezien.
In ieder geval is Tim het aan het proberen. Dat vind ik lovenswaardig!
Bashen is het makkelijkste iets ondernemen het moeilijkste
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef NotYou het volgende:
Interessante voorwaarden ook:
[ afbeelding ]
quote:De komende weken gaan we langzaamerhand meer coole mogelijkheden toevoegen
quote:# Server werkt weet (relatief snel), plaatjes zijn nog offline, is te CPU-intensief 6 minutes ago via Twitter for Mac
quote:Geweldig nuttige feature dus, biedt echt meerwaarde en dat voor zo'n gering performanceverschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe werkt gezichtsherkenning?
Na het uploaden gaan de servers van Blytes aan de slag en kijkt of er gezichtskenmerken (neus, ogen, etc.) in de afbeelding zitten. Vanuit 1 van deze kenmerken gaat hij kijken of er een ander kenmerk omheen zit, totdat hij zeker weet dat dit een gezicht is.
Hoeveel gezichten kan Blytes maximaal op 1 afbeelding herkennen?
Ongelimiteerd! Echter, houdt rekening met de minimale grootte in pixels per hoofd. Je kunt beter niet meer dan 20 herkende gezichten verwachten.
Hoe beinvloedt gezichtsherkenning mijn privacy?
Niet. Blytes herkent alleen gezichten. Gezichten worden vooralsnog niet opgeslagen en de foto-eigenaar moet na de herkennings-procedure alsnog een profiel koppelen aan het gezicht.
http://blytes.nl/help/
Je suis Charlie Sheen
http://blytes.nl/pers/quote:Hieronder vind je artikelen die door de pers over ons zijn geschreven.
Als gezichtsherkenning nog niet eens actief was dan is de eerder gequotte tweet nog net even sneuer.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
Ik denk ook niet dat dat werkt. Gezichtsherkenning.
quote:# Server werkt weet (relatief snel), plaatjes zijn nog offline, is te CPU-intensief 6 minutes ago via Twitter for Mac
quote:Bas Schuitema schreef:
Tim, erg veel succes met je project, ik heb enkel wel 2 vraagjes.
- Waarom staat er iets over een iphone-app terwijl die niet bestaat.
- En ik zag bij home een nieuwsbericht staan, reageren zou leuk zijn!21 uur geleden
Leuker is om te zoeken naar een XSS waardoor we heel groot het Hyves logo als achtergrond doenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt er als eerste een greasemonkey script dat die achtergrond vervangt door goatse?
Dat kun jij je met je 13 jaar nog wel veroorloven ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Leuker is om te zoeken naar een XSS waardoor we heel groot het Hyves logo als achtergrond doen
Ik val nog onder jeugdstrafrechtquote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat kun jij je met je 13 jaar nog wel veroorloven ja.
Oeps, er ging iets mis.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:36 schreef AllesWatWas het volgende:
Wie wil er vriendjes worden met mij? Dit is mijn profiel! http://blytes.nl/profiel/rekoksinep/ (Haha. Ik vond 'm grappig.)
En jezus, ik had me vanmorgen voor de grap aangemeld n.a.v. dit topic, kreeg ik twintig minuten geleden eindelijk een activatiemail. En dan niet één, nee vier.
Dus daar moet je iets van zeggen:
[ link | afbeelding ]
En inderdaad, de gelijkenis is treffend:quote:Ik vraag me ook af hoeveel hij zelf heeft gedaan.
Kijk eens naar http://flubby.nl/, ook al zo'n initiatief van pubers. In de algemene voorwaarden zie je Zavox staan, wat een bedrijf is wat o.a. webdesign doet. De layout van blytes lijkt best veel op die van flubby, vooral dat stukje met die 5 puntjes (Super snel! makkelijk! extra's? beheer? geld).
had er iemand over goatse? Zoek is op die site naar "black"quote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt er als eerste een greasemonkey script dat die achtergrond vervangt door goatse?
edit: Nu wordt die afbeelding natuurlijk ook niet meer geladen.Nouja, hebben we gelijk een mooie "Is Blytes weer een paar minuten up?"-indicator in dit topic.
![]()
![]()
ja hij blijkt ook echt een brakke server setup te hebben. Had een cloud abo genomen bij Amazon oid. dan had je niet over 4 dagen pas nieuwe servers gehad. Daarnaast hadden ze het in dat topic over allerlei caching problemen en html/xss injectiesquote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef NotYou het volgende:
Interesante post op tweakers: http://gathering.tweakers(...)ge/35421759#35421759
[..]
En inderdaad, de gelijkenis is treffend:
[ afbeelding ]
Dit ook goed?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
edit: Nu wordt die afbeelding natuurlijk ook niet meer geladen.Nouja, hebben we gelijk een mooie "Is Blytes weer een paar minuten up?"-indicator in dit topic.
![]()
![]()
is er al zoek maar op blackquote:Op maandag 24 januari 2011 18:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dit ook goed?
http://blytes.nl/zoeken/troll/
Goatse mag je zelf doen.
Opmerkelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef NotYou het volgende:
Interesante post op tweakers: http://gathering.tweakers(...)ge/35421759#35421759
[..]
En inderdaad, de gelijkenis is treffend:
[ afbeelding ]
Geef me 10 minuten zodat ik je profiel kan ladenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:45 schreef Flammie het volgende:
Ik ben aangemeld.. wie heeft er nog meer Blytes? Het ziet echt retestrak uit en is vet cool. Nog meer fokkers die een blytes profieltje hebben?
Rond achten deed 'ie het evenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen bij de presentation graag. Zou het wel een streek vinden voor Tim om dat te doen bij het verwerken van form input. Het kan er allemaal nog wel bij, zo'n Facebook-killer als Blytes kan wel wat hebben.
Overigens: die website heeft het nog nooit gedaan voor mij en ik zag hem zondag op nu.nl volgens mij. Hoe komen jullie er allemaal op?Proxy?
Dat dus. De kans is groot dat hier dalijk wat posts missen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef NotYou het volgende:
Het lijkt me niet heel wenselijk vanuit Fok! aanvallen op andere websites (of andere illegale handelingen) te coördineren, gaat ongetwijfeld ook tegen de policy in.
Heeft dacht ik een backup terug gezet ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Flitskikker het volgende:
Hij doet het weer. Volgens mij zijn alle trollleden verwijderd.
Ik zie kwijl en grote eetvlekken op zijn kraagquote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Het misvormde neefje van Luke Skywalker.
Op zich vond ik die knaap geen slecht idee hebben, maar hij had zich beter moeten voorbereiden...quote:
Daarnaast, innovaties als "gezichtsherkenning en spots" moet je sowieso niet aan beginnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Mochten er geïnteresseerden zijn die zich willen aanmelden op Blytes.nl: NIET DOEN!
Er zijn namelijk geen algemene voorwaarden aanwezig...
Oh jawel hoor:quote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Mochten er geïnteresseerden zijn die zich willen aanmelden op Blytes.nl: NIET DOEN!
Er zijn namelijk geen algemene voorwaarden aanwezig...
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef b4kl4p het volgende:
Met de ongelooflijk overzichtelijke en makkelijke gesprek-weergave die Blytes.nl je biedt ben je sneller dan ooit in contact met je vrienden
Bedankt voor deze bijdrages. Ik denk ook dat dit allemaal het werk van Tim van Elsloot is.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef b4kl4p het volgende:
Maker van blytes heeft te veel visueel talent om programmatisch beter te zijn.
Ik zal deze later lezen...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oh jawel hoor:
http://blytes.nl/voorwaarden/
Staat als comment in de footer.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:18 schreef Henno het volgende:
Of dit hoort bij de marketingstrategie, de site even open en dan expres down goien zodat iedereen schuimbekkend zit te F5'en om een profiel bij deze bazensite te kunnen openen. Zeg maar net als de wegloopstrategie bij het hosselen in de club
quote:
En wachten op de "Blits!" button voor onderaan de topics.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:49 schreef eleusis het volgende:
Het wachten is nu op Danny die een blytes-ikoon aan de profielen toevoegt.
Een dev-teamquote:Oeps, er ging iets mis.
Onze servers worden momenteel bedolven onder een immens aantal gebruikers dat tegelijk toegang opvraagt naar Blytes. Probeer het opnieuw na het lezen van deze boodschap. Ons dev-team is nu automatisch geinformeerd en zal er aan werken het probleem zo snel mogelijk te verhelpen!
Excuus voor het ongemak,
Het Blytes-team
Bijgewerkt: we hebben nu meer dan 80 gebruikers per seconde (dat had ik niet eens durven hopen). Binnen 3 tot 4 dagen draaien er 4 nieuwe servers die ervoor zullen zorgen dat jullie er weer snel op komen!
Het probleem is dat je met 'aardig' niet heel ver in deze branche komt...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 05:00 schreef StringsOfLife het volgende:
Echt helemaal ongetalenteerd zou ik hem ook weer niet noemen. Voor een 16-jarige is het best een aardige prestatie.
En dat zou ik absoluut beamen als het een simpel schoolprojectje was geweest waarmee men wel zou kijken waar het schip strandt, echter wordt Blytes via nieuwssites gelanceerd als - bij voorbaat al - de hyves en facebookkiller. Die sites kunnen namelijk "de specifieke technische details" van de geweldige nieuwe functionaliteit van blytes "niet aan omdat ze met verouderde systemen werken".quote:Op dinsdag 25 januari 2011 05:00 schreef StringsOfLife het volgende:
Echt helemaal ongetalenteerd zou ik hem ook weer niet noemen. Voor een 16-jarige is het best een aardige prestatie.
Als je faalt ben je nooit een baas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:46 schreef IDisposable het volgende:
Sowieso, minder bedeelde mensen lees middelmaat/Jan-modaaltjes die mensen met rijke ouders haten omdat die niets hoeven te doen om alles voor elkaar te krijgen. Zelfs als die jongen faalt met zijn site is het nog steeds een baas, omdat hij dat soort dingen gewoon kan doen
.
Hij probeert op z'n 16e in z'n eentje een Facebook-killer te lanceren. Dat is baas, hoe erg je ook faalt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:51 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Als je faalt ben je nooit een baas.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:21 schreef garriej het volgende:
echt een top site, kan echt goed mijn sociale contacten onderhouden als de site offline is.
Zo'n dooddoener.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |