Heeft die jongen toch zijn zinquote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nu toch uit interesse een accountje gaan aanmaken
..die raad ik ten zeerste aan gebruik te maken van een dienst als 10minutemail.com en gefingeerde persoonsgegevens, afgaand op het eerder hier genoemde topic @ tweakers:quote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nu toch uit interesse een accountje gaan aanmaken
Dat is nou juist het hele doel van dit artikel, mensen nieuwschierig maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
..die raad ik ten zeerste aan gebruik te maken van een dienst als 10minutemail.com en gefingeerde persoonsgegevens, afgaand op het eerder hier genoemde topic @ tweakers:
Blytes: innovatie op hoog niveau?
Ik zit er ook al op, maar de laatste dagen doet ie het niet. Weet jij hoe dat komt?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik en mijn vriendengroep zitten al op blytes
Sinds dat die film er is denkt iedereen het te kunnen maken op het internet.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef Gary_Oak het volgende:
De gore arrogantie.![]()
Denken dat je binnen no time Facebook verslaat.
De server heeft kankerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:12 schreef richnigger het volgende:
[..]
Ik zit er ook al op, maar de laatste dagen doet ie het niet. Weet jij hoe dat komt?
dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 16:04 schreef knuppelhaar het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/35420741#35420741
Stage Entertainment blijkt partners te zijn met Sanoma, de eigenaar van nu.nl.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sinds dat die film er is denkt iedereen het te kunnen maken op het internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |