Er moeten vaker fok!kers op deze manier daten! (en dan niet ik..)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:29 schreef Cue_ het volgende:
@ kasta. Ik zat gisteravond om 9 uur al heerlijk lui op de bank, dus had alle tijd nog. Maar zoals silenus ook dacht, ik ging uit van vanavond.
maar zie dat je niet kan. Don't blame me in this.
Geen vonken die over en weer sprongen of ander heftig spulquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:39 schreef Cue_ het volgende:
weinig soap, daarin gebeurd in korte tijd heel veel.. Dat was hier niet
Wacht even hoor... Ík heb het uitsluitend over een date op dezelfde dag gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:29 schreef Cue_ het volgende:
@ kasta. Ik zat gisteravond om 9 uur al heerlijk lui op de bank, dus had alle tijd nog. Maar zoals silenus ook dacht, ik ging uit van vanavond.
maar zie dat je niet kan. Don't blame me in this.
Ik begreep je verkeerd denk ik. Dacht dat je bedoelde dat er bij een date in het algemeen sowieso alcohol aan te pas moet komen, maar je bedoelt wanneer je afspreekt iets te gaan drinken. Dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind het 's avonds ergens met een glas wijn in een café gewoon wat gemakkelijker in een dating setting. Ergens in de middag koffie drinken associeer ik veel minder met "flirten" en meer met functionele c.q. zakelijkere kennismaking. Maar dat is persoonlijk hoor, dat geef ik direct toe.
Het heeft overigens niets te maken met "op seks uit zijn", hoewel ik mezelf niet echt met een meisje zie zoenen na de middagkoffie. Maar wederom ; dat is persoonlijk.
Ik ben direct, bot en emotioneel vrij vlak.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:06 schreef Cue_ het volgende:
En dat voor iemand die je na 5 minuten weer de deur uit wil schoppen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Cue_ het volgende:
trouwens als het goedmakertje in nijmegen dient plaats te vinden dan heb ik alleen morgenmiddag tijd.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Cue_ het volgende:
dus laten we het anders doen, vrijdag tijd?
In de stad kun je toch alles doen wat je buiten de stad ook kunt doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Cue_ het volgende:
ja vanavond in de stad! Maar voor andere dingen niet
(weet ik veel wat die rare fokkers bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef -Engel- het volgende:
Dus wij als Fok! mogen een voorstel doen >>>> in ieder geval een uitgebreid verslag.... van beiden![]()
Misschien leren we er nog wat van
Typisch een vrouwenvoorstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zat zelf meer te denken aan de vogeltjesdans in een volle kroeg met twee bananen in haar mond ofzo.
Waarbij je ook nog eens vergeet dat ik niets goed te maken heb.
I was an atheist until I realized I was God
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef kastanova het volgende:
Typisch een vrouwenvoorstel.
Ik zat zelf meer te denken aan de vogeltjesdans in een volle kroeg met twee bananen in haar mond ofzo.
Waarbij je ook nog eens vergeet dat ik niets goed te maken heb.
maar hij heeft wel gelijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak al notitiesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
't Is wel Hogeschool Daten voor Gevorderden wat hier de klok slaat hè.
Dat had ik al meegekregen, ik vraag me alleen af wáárom je in vrédernaam níet om 11 uur savonds in de trein spríngt om naar die óintzettend lékkere, aantrékkelijke mán te rijden zodat je 5 minuten door hem gekeurd mag worden. Zon kans laat toch geen weldenkende vróuw lopen?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
schat.. Hij kan vanavond niet, dus komt weinig actie tussen hem en mij
Al zal ik miss nog wel even de stad van Nijmegen gaan verkennen vanavond
Deed ze ook niet bewust hé, ze had het immers verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Spirit82 het volgende:
Dat had ik al meegekregen, ik vraag me alleen af wáárom je in vrédernaam níet om 11 uur savonds in de trein spríngt om naar die óintzettend lékkere, aantrékkelijke mán te rijden zodat je 5 minuten door hem gekeurd mag worden. Zon kans laat toch geen weldenkende vróuw lopen?!
óóóóóhhhh... ja... vrouwen zíjn ook niet zó snugger he...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deed ze ook niet bewust hé, ze had het immers verkeerd begrepen.
Oh, kan vanavond inmiddels wel weer, alle afspraken zijn inmiddels afgehandeld.
Maar verder dan boodschappen doen als goedmakertje zijn de mensen hier in huis nog niet gekomen.
En dat alles dient plaats te vinden binnen 5 minuten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef Spirit82 het volgende:
óóóóóhhhh... ja... vrouwen zíjn ook niet zó snugger he...![]()
Lógischerwijs krijg je dan dat soort misvattingen.. Ik zeg: keiharde goedmaakséx!
Nou, ik weet niet wat haar reistijd is, maar het is wel de bedoeling dat ze zo snel mogelijk vertrektquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Techno het volgende:
En dat alles dient plaats te vinden binnen 5 minuten?
Oeh, je bent al in Nijmegen? Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef Cue_ het volgende:
cue was internet aan het regelen omda 3g in nijmegen niet werkt
quote:Chauffeur van een betonpomp en rijd ook met een betonmixer.
werk al 19 jaar in de betonmortel.
Tja hoe kunnen mannen er achter komen of hun profiel wel goed gelezen is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef Turbomuis het volgende:
Sinds een week zit ik op RP. Ik merk herhaaldelijk dat inderdaad veel mannen inderdaad echt niet lezen (mijn voorkeur onder andere: lange mannen, die een beetje in de buurt wonen). Dat betekent dus dat ik reacties krijg van kereltjes van 1 meter 65 die in Polen wonen. Of Suriname. Of Egypte!
Maar goed, dat mannen de profielen van dames niet lezen wist ik al (dit was ff de 1-kam-modus), maar behalve het verhaal 'leuke man zoekt dito vrouw' of 'tekst volgt, eerst even rondkijken' vond ik de volgende bijdrage wel erg ehm.. sja... op zich niks mis mee, maar om dit als aanbevelingstekst te hebben? Alleen maar dit?
[..]
Niet, want veel vrouwen lezen nl. ook niet en komen in veel gevallen ook niet verder als de standaard zinnetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja hoe kunnen mannen er achter komen of hun profiel wel goed gelezen is?
Neem het kasta en cue verhaal hierboven je kan toch duidelijk zien waar de kink ligt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niet, want veel vrouwen lezen nl. ook niet en komen in veel gevallen ook niet verder als de standaard zinnetjes
Dit is match made in heaven. Gefeliciteerd beidequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, je bent al in Nijmegen? Nice.
Ik PM het goedmakertje wel ff.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef picardmike het volgende:
Neem het kasta en cue verhaal hierboven je kan toch duidelijk zien waar de kink ligt.![]()
spannend, wie dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
al wou ik eig een ander en geen idee wat de code daarvoor is
Dan moet je die zoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al wou ik eig een ander en geen idee wat de code daarvoor is
quote:
hebben jullie al geneukt inmiddels?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef Cue_ het volgende:
mike, ik zit mobiel, heb geen toegang tot smilies
Ik zit nu bij een vriendin thuis. Ook nog niet geneukt trouwens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef Regnat_Populus het volgende:
hebben jullie al geneukt inmiddels?
Omdat een echte man bier hoort te drinken ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef -Engel- het volgende:
Weet je wat ik vanavond zo jammer vond..... dat het weer 'n kerel was die rode wijn dronk.....
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Omdat een echte man bier hoort te drinken ?
En wat is er dan jammer aan dat er mensen zijn die rode wijn drinken? Weet niet hoor, maar in mijn sociale omgeving is het best gangbaar om rode wijn te drinken. Evenals witte wijn en bier. Dus verklaar je nader?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef -Engel- het volgende:
[..].... ik gebruik rode wijn alleen om mee te koken....
And then:quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Cue_ het volgende:
dus laten we het anders doen, vrijdag tijd?
And what about de goedmaak-voorstellen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik was serieus in de veronderstelling dat we het beiden over deze avond hadden.
But @ the end suddenly:quote:
Vrouwen en het nakomen van hun afsprakenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef Cue_ het volgende:
ik ben met een vriend in de stad, dus nee ik stop niet met drinken om kasta ergens een lift te geven.
Om op bovenstaande trouwens nog even terug te komen; een briljante uitleg:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Silenus het volgende:
Ja eens, zijn zonder uitzondering suffe wijven.
Man, hoe hoog is je pik al opgewarmt door Cue_quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik quote alleen je eigen woorden hoor.
Nah, een date regelen is niet zozeer een probleem, dus af en toe speel ik er liever mee...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Godshand het volgende:
Man, hoe hoog is je pik al opgewarmt door Cue_?
IK zou allang afhaken, graag of niet hoor
Uhm.... bot gezegd.... vind ik rode/witte wijn drinken in de kroeg iets voor vrouwen en homo'squote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:50 schreef macondo het volgende:
En wat is er dan jammer aan dat er mensen zijn die rode wijn drinken? Weet niet hoor, maar in mijn sociale omgeving is het best gangbaar om rode wijn te drinken. Evenals witte wijn en bier. Dus verklaar je nader?
Er zijn gelegenheden waar ik geen wijn zal bestellen (wijn leent zich niet voor zuipen op bieravonden met vrienden/voetbalteam/collega's). Maar ook bij een date, aan een tafeltje voor twee, dan is wijn voorbehouden aan vrouwen en homo's? En thuis, met een blokje kaas samen een film kijken ; dan ook?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm.... bot gezegd.... vind ik rode/witte wijn drinken in de kroeg iets voor vrouwen en homo's![]()
Wijn bij het eten vind ik stijlvol mits men niet zomaar wat besteld.
Oja en niet te vergeten.... rode wijn is gewoon niet mijn favoriete drankje.
Ach uiteindelijk heeft ze vooral zichzelf ermee..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Neelix het volgende:
Er is er een heel goed met photoshop bezig geweest. Vraag je je toch waarom:
http://www.okcupid.com/profile/Let_me_C/pictures
Logischquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:52 schreef macondo het volgende:
wijn leent zich niet voor zuipen op bieravonden met vrienden/voetbalteam/collega's
Ik nam bier... volg je het of moet Kasta het voor je invullenquote:Maar ook bij een date, aan een tafeltje voor twee, dan is wijn voorbehouden aan vrouwen en homo's?
Ik lust geen blokjes kaas.... dus de kans dat dat in huis is lijkt mij erg kleinquote:En thuis, met een blokje kaas samen een film kijken ; dan ook?
Gelukkig date ik niet met jouquote:Krijg er oprecht medelijden van met je eventuele dates
Jij vind mannen die wijn drinken homo's, ik heb geen last van dat soort benepen drank voorschriften. En hard zuipen aan de bar doe je niet met wijn, probeer het maar eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Logischstel dat je dan afwijkt van wat je vriendjes doen van het voetbalteam... straks word je nog voor GAY uitgemaakt
[..]
Ik nam bier... volg je het of moet Kasta het voor je invullen![]()
[..]
Ik lust geen blokjes kaas.... dus de kans dat dat in huis is lijkt mij erg klein
[..]
Gelukkig date ik niet met jouanders zou ik oprecht medelijden met mijzelf hebben
In mijn 'kringen' is het voor een vrouw eerder een afknapper als een kerel geen wijn lust.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:18 schreef macondo het volgende:
Enfin, helder. Jij vind wijn voor homo's en ik niet. Dat is wel een beetje de conclusie.
Jouw conclusie, en dat magquote:Op zondag 30 januari 2011 02:18 schreef macondo het volgende:
Enfin, helder. Jij vind wijn voor homo's en ik niet. Dat is wel een beetje de conclusie.
Als die vrouwen het vervelend vinden dat hij het echt niet lust, kan ik dat begrijpen,quote:Op zondag 30 januari 2011 10:32 schreef Catbert het volgende:
In mijn 'kringen' is het voor een vrouw eerder een afknapper als een kerel geen wijn lust.
Snap ik heel even iets niet...... waarom zou je geen rode wijn bestellen als je met je vrienden bent? Voor het gemak? Of omdat het niet stoer is?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef TwztId het volgende:
Ik ben geen echte bier drinker en vind rode wijn zeker lekkerder dan bier, maar ik ga toch echt niet als ik met vrienden ergens ben en ze gaan bier halen zeggen dat ik een rood wijntje wilDan maar een paar rondjes bier meedrinken en dan zelf over gaan op de wodka-redbull ofzo
![]()
op verjaardagen ofzo als er toevallig een fles staat neem ik het wel is, maar toch echt niet in de kroeg of discotheek
quote:
Het interesseert mij echt niet bij een persoon wat hij of zij drinkt. Als ik daar al op ga beoordelen is een date gedoemd om te sterven.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef TwztId het volgende:
Ik ben geen echte bier drinker en vind rode wijn zeker lekkerder dan bier, maar ik ga toch echt niet als ik met vrienden ergens ben en ze gaan bier halen zeggen dat ik een rood wijntje wilDan maar een paar rondjes bier meedrinken en dan zelf over gaan op de wodka-redbull ofzo
![]()
op verjaardagen ofzo als er toevallig een fles staat neem ik het wel is, maar toch echt niet in de kroeg of discotheek
Nou om dezelfde reden die jij eerder al gaf...quote:Op zondag 30 januari 2011 11:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Snap ik heel even iets niet...... waarom zou je geen rode wijn bestellen als je met je vrienden bent? Voor het gemak? Of omdat het niet stoer is?
Bestel je wel rode wijn als je enkel met een vrouw op stap gaat?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm.... bot gezegd.... vind ik rode/witte wijn drinken in de kroeg iets voor vrouwen en homo's![]()
Wijn bij het eten vind ik stijlvol mits men niet zomaar wat besteld.
Heeft ze ooit signalen afgegeven?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:50 schreef Marver8 het volgende:
Zit ik daarnet op RP, even te controleren welk vrouwelijk schoon op deze schitterende zondagochtend door de wetenschappelijke algoritmes aan mij is gekoppeld: Staat daar onze secretaresse. Nu is het zo dat ik stiekem, op vrijwel dagelijkse basis, ons over 60 jaar wel in een bejaardetehuis samen zie kaarten na een lang en passioneel huwelijk. Mijn anonieme valentijnskaartje voor dit jaar ligt al klaar.
Als ik nu een interesse berichtje stuur, kan ik altijd nog zeggen dan het een grapje is... Ze kent mij immers ook, het is een kleine organisatie. Dillema, dillema...
Ik ben nieuwsgierig... Keep me postedquote:Op zondag 30 januari 2011 13:16 schreef Marver8 het volgende:
Ik ben als ICT consultant werkzaam, extern. Ben daar dus maar twee dagen in de week. En tsja, signalen. Geen idee. Tenzij ze een mailtje zou sturen zou het kwartje toch niet vallen. Het lezen van interesses is nooit mijn sterkste punt geweest.
En zondag is altijd een rustdag. Nu kan ik weer gelijk mijn gedachten er niet bijhouden.
Edit:
Heb maar gewoon een interesse berichtje gestuurd. Als een soort van "Hallo". Ze weet immers dat ik ook op RP zit. We hadden het vorige week nog daarover.
Zal ik doenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig... Keep me posted
Heel herkenbaar,quote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Overigens toegevoegd naar aanleiding van mijn vorige date:
P.P.S. Als werk heb ik ingevuld; ICT consultant. Laat ik dan even op voorhand mededelen, mijn ideale eerste date is niet het repareren van jouw computer. Voor sommige was dit kennelijk moeilijk te begrijpen. Maar als je een bericht stuurt kan ik je altijd doorverwijzen naar websites waar het juist de bedoeling is je waardigheid te verruilen voor diensten als computerreparatie.
We zouden gezellig naar de bios gaan. Maar dat ging niet door. Ze had computerproblemen. Of ik even kon kijken... Aha. Dat is al de tweede waarbij ik de achterliggende motivaties om af te spreken ernstig in twijfel trek. Uiteindelijk weggegaan en niet meer gezien of gesproken. Als we nou een tijdje samenzijn, oké. Maar op een eerste date. Dat is gewoon brutaal en getuigt van weinig eigenwaarde (vind ik). Mijn auto moet worden gekeurd. Maar even snel zoeken op sleutelwoord: monteur.
Laat toch zitten man, je PS geeft helemaal geen prettige indruk. Misschien zou je bij je beroep gewoon moeten invullen "consultant" en alle computer gerelateerde zooi laten zitten. Vergeet niet dat op datingsites vooroordelen en stereotypen regeren.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Zal ik doen.
P.P.S. Als werk heb ik ingevuld; ICT consultant. Laat ik dan even op voorhand mededelen, mijn ideale eerste date is niet het repareren van jouw computer. Voor sommige was dit kennelijk moeilijk te begrijpen. Maar als je een bericht stuurt kan ik je altijd doorverwijzen naar websites waar het juist de bedoeling is je waardigheid te verruilen voor diensten als computerreparatie.
We zouden gezellig naar de bios gaan. Maar dat ging niet door. Ze had computerproblemen. Of ik even kon kijken... Aha. Dat is al de tweede waarbij ik de achterliggende motivaties om af te spreken ernstig in twijfel trek. Uiteindelijk weggegaan en niet meer gezien of gesproken. Als we nou een tijdje samenzijn, oké. Maar op een eerste date. Dat is gewoon brutaal en getuigt van weinig eigenwaarde (vind ik). Mijn auto moet worden gekeurd. Maar even snel zoeken op sleutelwoord: monteur.
Wat een trieste actie van haarquote:Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Zal ik doen.
wtf..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef -Engel- het volgende:
[..].... ik gebruik rode wijn alleen om mee te koken....
Je hebt gelijk. Dat is waarschijnlijk ook nog gedeeltelijk de reactie van: "zoiets doe je toch niet". Ik heb er consultant van gemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Laat toch zitten man, je PS geeft helemaal geen prettige indruk. Misschien zou je bij je beroep gewoon moeten invullen "consultant" en alle computer gerelateerde zooi laten zitten. Vergeet niet dat op datingsites vooroordelen en stereotypen regeren.
Wat je écht doet kun je beter persoonlijk uitleggen.
Er zijn vast wel zaken die je echt leuk vind, zoals bepaalde boeken, films, hobby's of sport. Schrijf daar wat over (tenzij het W.o.W is of zo). Maar makkelijk, dat is het zeker niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:06 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat is waarschijnlijk ook nog gedeeltelijk de reactie van: "zoiets doe je toch niet". Ik heb er consultant van gemaakt.
Sowieso vind ik het lastig om een algemeen verhaaltje neer te zetten.
Is dat nieuw ofzo op paiq? Dat je gelinkt wordt aan mensen die jouw fotos positief beoordelen?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:29 schreef =HellFire= het volgende:
Tsja, PAIQ. Leuk allemaal, maar tot nu toe zijn alle vrouwen die ik spreek werkzaam in de verzorging, danwel voor voor daklozen, gehandicapten, bejaarden of zijn ze kinderpsychiater. Enigszins logisch (die komen minder snel mannen tegen op hun werk I guess), maar dat is niet bepaald mijn vakgebied, heh. En uitgerekend met hen krijg ik vaak bizar goeie matches. En die ene meid die ik leuk vond afgaande op foto's en die mij ook hoog had beoordeeld, wees me dan weer af.I WANT MY 10 credits back, damnit.
Ook leuk: tijdens het foto's beoordelen kwam ik volgens mij 5 keer dezelfde meid tegen die bij mij hoog beoordeeld stond. That counts for something, right? Erg willekeurig is die foto-beoordelings-app nou ook weer niet...
Woei!! Hoest met jouw dateleven? Nog rare verhalen?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:00 schreef Silenus het volgende:
Ja, en dan kun je ze een oneliner sturen.
Wanneer dirngt het nu tot je door dat je écht teveel datequote:Op zondag 30 januari 2011 19:20 schreef Silenus het volgende:
Hell ja.
Gisteravond in de kroeg een vriend: Zeg, heb jij met een meisje gedate van mijn volleybalvereniging?
Ik: Ja, een paar weken geleden, hoe weet jij dat nu weer?
Hij: Hahahaha.Ik wíst het, ze heeft een stukje over jou geschreven in het clubblad! Je naam was wel gefingeerd (één letter anders
, en ze beschreef je als mooi, grappig en sarcastisch (
) en je werkte op de communicatie-afdeling van een voetbalclub.
Dat móest jij dus wel zijn!
Ik.*kak*
Heeft ze dus het hele verhaal over die IKEA-kast en de begrafenis van haar hamster in hun clubblad verteld, wel als 'anoniem' iemand.Volgens mij heb ik de date zelf hier wel eens besproken trouwens, weet ik niet meer.
Met speciaalbier kan je ook lekkere dingen makenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef Fingon het volgende:
[..]
wtf..
Rode wijn is de lekkerste wijn, naast gewoon goede speciaalbieren waar de gemiddelde persoon ook niks van snapt
Ja internetdates jaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef Silenus het volgende:
Ik heb in de hele maand januari pas 2 internetdates gehad. Ben dus vet goed bezig met afkicken.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja internetdates jaZe zeggen toch dat je iedereen in de wereld via 7 personen kent? Ik denk dat de meeste vrouwen in westelijk Nederland jou ofwel direct, ofwel via 1 vrouwelijke connectie kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |