Er moeten vaker fok!kers op deze manier daten! (en dan niet ik..)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:29 schreef Cue_ het volgende:
@ kasta. Ik zat gisteravond om 9 uur al heerlijk lui op de bank, dus had alle tijd nog. Maar zoals silenus ook dacht, ik ging uit van vanavond.
maar zie dat je niet kan. Don't blame me in this.
Geen vonken die over en weer sprongen of ander heftig spulquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:39 schreef Cue_ het volgende:
weinig soap, daarin gebeurd in korte tijd heel veel.. Dat was hier niet
Wacht even hoor... Ík heb het uitsluitend over een date op dezelfde dag gehad.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:29 schreef Cue_ het volgende:
@ kasta. Ik zat gisteravond om 9 uur al heerlijk lui op de bank, dus had alle tijd nog. Maar zoals silenus ook dacht, ik ging uit van vanavond.
maar zie dat je niet kan. Don't blame me in this.
Ik begreep je verkeerd denk ik. Dacht dat je bedoelde dat er bij een date in het algemeen sowieso alcohol aan te pas moet komen, maar je bedoelt wanneer je afspreekt iets te gaan drinken. Dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind het 's avonds ergens met een glas wijn in een café gewoon wat gemakkelijker in een dating setting. Ergens in de middag koffie drinken associeer ik veel minder met "flirten" en meer met functionele c.q. zakelijkere kennismaking. Maar dat is persoonlijk hoor, dat geef ik direct toe.
Het heeft overigens niets te maken met "op seks uit zijn", hoewel ik mezelf niet echt met een meisje zie zoenen na de middagkoffie. Maar wederom ; dat is persoonlijk.
Ik ben direct, bot en emotioneel vrij vlak.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:06 schreef Cue_ het volgende:
En dat voor iemand die je na 5 minuten weer de deur uit wil schoppen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Cue_ het volgende:
trouwens als het goedmakertje in nijmegen dient plaats te vinden dan heb ik alleen morgenmiddag tijd.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Cue_ het volgende:
dus laten we het anders doen, vrijdag tijd?
In de stad kun je toch alles doen wat je buiten de stad ook kunt doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Cue_ het volgende:
ja vanavond in de stad! Maar voor andere dingen niet
(weet ik veel wat die rare fokkers bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef -Engel- het volgende:
Dus wij als Fok! mogen een voorstel doen >>>> in ieder geval een uitgebreid verslag.... van beiden![]()
Misschien leren we er nog wat van
Typisch een vrouwenvoorstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zat zelf meer te denken aan de vogeltjesdans in een volle kroeg met twee bananen in haar mond ofzo.
Waarbij je ook nog eens vergeet dat ik niets goed te maken heb.
I was an atheist until I realized I was God
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef kastanova het volgende:
Typisch een vrouwenvoorstel.
Ik zat zelf meer te denken aan de vogeltjesdans in een volle kroeg met twee bananen in haar mond ofzo.
Waarbij je ook nog eens vergeet dat ik niets goed te maken heb.
maar hij heeft wel gelijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak al notitiesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
't Is wel Hogeschool Daten voor Gevorderden wat hier de klok slaat hè.
Dat had ik al meegekregen, ik vraag me alleen af wáárom je in vrédernaam níet om 11 uur savonds in de trein spríngt om naar die óintzettend lékkere, aantrékkelijke mán te rijden zodat je 5 minuten door hem gekeurd mag worden. Zon kans laat toch geen weldenkende vróuw lopen?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
schat.. Hij kan vanavond niet, dus komt weinig actie tussen hem en mij
Al zal ik miss nog wel even de stad van Nijmegen gaan verkennen vanavond
Deed ze ook niet bewust hé, ze had het immers verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Spirit82 het volgende:
Dat had ik al meegekregen, ik vraag me alleen af wáárom je in vrédernaam níet om 11 uur savonds in de trein spríngt om naar die óintzettend lékkere, aantrékkelijke mán te rijden zodat je 5 minuten door hem gekeurd mag worden. Zon kans laat toch geen weldenkende vróuw lopen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |