quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:14 schreef Cue_ het volgende:
trouwens als het goedmakertje in nijmegen dient plaats te vinden dan heb ik alleen morgenmiddag tijd.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Cue_ het volgende:
dus laten we het anders doen, vrijdag tijd?
In de stad kun je toch alles doen wat je buiten de stad ook kunt doen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Cue_ het volgende:
ja vanavond in de stad! Maar voor andere dingen niet
(weet ik veel wat die rare fokkers bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:41 schreef -Engel- het volgende:
Dus wij als Fok! mogen een voorstel doen >>>> in ieder geval een uitgebreid verslag.... van beiden![]()
Misschien leren we er nog wat van
Typisch een vrouwenvoorstelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zat zelf meer te denken aan de vogeltjesdans in een volle kroeg met twee bananen in haar mond ofzo.
Waarbij je ook nog eens vergeet dat ik niets goed te maken heb.
I was an atheist until I realized I was God
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef kastanova het volgende:
Typisch een vrouwenvoorstel.
Ik zat zelf meer te denken aan de vogeltjesdans in een volle kroeg met twee bananen in haar mond ofzo.
Waarbij je ook nog eens vergeet dat ik niets goed te maken heb.
maar hij heeft wel gelijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak al notitiesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:06 schreef Garisson72 het volgende:
't Is wel Hogeschool Daten voor Gevorderden wat hier de klok slaat hè.
Dat had ik al meegekregen, ik vraag me alleen af wáárom je in vrédernaam níet om 11 uur savonds in de trein spríngt om naar die óintzettend lékkere, aantrékkelijke mán te rijden zodat je 5 minuten door hem gekeurd mag worden. Zon kans laat toch geen weldenkende vróuw lopen?!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
schat.. Hij kan vanavond niet, dus komt weinig actie tussen hem en mij
Al zal ik miss nog wel even de stad van Nijmegen gaan verkennen vanavond
Deed ze ook niet bewust hé, ze had het immers verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:35 schreef Spirit82 het volgende:
Dat had ik al meegekregen, ik vraag me alleen af wáárom je in vrédernaam níet om 11 uur savonds in de trein spríngt om naar die óintzettend lékkere, aantrékkelijke mán te rijden zodat je 5 minuten door hem gekeurd mag worden. Zon kans laat toch geen weldenkende vróuw lopen?!
óóóóóhhhh... ja... vrouwen zíjn ook niet zó snugger he...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deed ze ook niet bewust hé, ze had het immers verkeerd begrepen.
Oh, kan vanavond inmiddels wel weer, alle afspraken zijn inmiddels afgehandeld.
Maar verder dan boodschappen doen als goedmakertje zijn de mensen hier in huis nog niet gekomen.
En dat alles dient plaats te vinden binnen 5 minuten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef Spirit82 het volgende:
óóóóóhhhh... ja... vrouwen zíjn ook niet zó snugger he...![]()
Lógischerwijs krijg je dan dat soort misvattingen.. Ik zeg: keiharde goedmaakséx!
Nou, ik weet niet wat haar reistijd is, maar het is wel de bedoeling dat ze zo snel mogelijk vertrektquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Techno het volgende:
En dat alles dient plaats te vinden binnen 5 minuten?
Oeh, je bent al in Nijmegen? Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef Cue_ het volgende:
cue was internet aan het regelen omda 3g in nijmegen niet werkt
quote:Chauffeur van een betonpomp en rijd ook met een betonmixer.
werk al 19 jaar in de betonmortel.
Tja hoe kunnen mannen er achter komen of hun profiel wel goed gelezen is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef Turbomuis het volgende:
Sinds een week zit ik op RP. Ik merk herhaaldelijk dat inderdaad veel mannen inderdaad echt niet lezen (mijn voorkeur onder andere: lange mannen, die een beetje in de buurt wonen). Dat betekent dus dat ik reacties krijg van kereltjes van 1 meter 65 die in Polen wonen. Of Suriname. Of Egypte!
Maar goed, dat mannen de profielen van dames niet lezen wist ik al (dit was ff de 1-kam-modus), maar behalve het verhaal 'leuke man zoekt dito vrouw' of 'tekst volgt, eerst even rondkijken' vond ik de volgende bijdrage wel erg ehm.. sja... op zich niks mis mee, maar om dit als aanbevelingstekst te hebben? Alleen maar dit?
[..]
Niet, want veel vrouwen lezen nl. ook niet en komen in veel gevallen ook niet verder als de standaard zinnetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja hoe kunnen mannen er achter komen of hun profiel wel goed gelezen is?
Neem het kasta en cue verhaal hierboven je kan toch duidelijk zien waar de kink ligt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niet, want veel vrouwen lezen nl. ook niet en komen in veel gevallen ook niet verder als de standaard zinnetjes
Dit is match made in heaven. Gefeliciteerd beidequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, je bent al in Nijmegen? Nice.
Ik PM het goedmakertje wel ff.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef picardmike het volgende:
Neem het kasta en cue verhaal hierboven je kan toch duidelijk zien waar de kink ligt.![]()
spannend, wie dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
al wou ik eig een ander en geen idee wat de code daarvoor is
Dan moet je die zoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al wou ik eig een ander en geen idee wat de code daarvoor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |