óóóóóhhhh... ja... vrouwen zíjn ook niet zó snugger he...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deed ze ook niet bewust hé, ze had het immers verkeerd begrepen.
Oh, kan vanavond inmiddels wel weer, alle afspraken zijn inmiddels afgehandeld.
Maar verder dan boodschappen doen als goedmakertje zijn de mensen hier in huis nog niet gekomen.
En dat alles dient plaats te vinden binnen 5 minuten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:52 schreef Spirit82 het volgende:
óóóóóhhhh... ja... vrouwen zíjn ook niet zó snugger he...![]()
Lógischerwijs krijg je dan dat soort misvattingen.. Ik zeg: keiharde goedmaakséx!
Nou, ik weet niet wat haar reistijd is, maar het is wel de bedoeling dat ze zo snel mogelijk vertrektquote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Techno het volgende:
En dat alles dient plaats te vinden binnen 5 minuten?
Oeh, je bent al in Nijmegen? Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:13 schreef Cue_ het volgende:
cue was internet aan het regelen omda 3g in nijmegen niet werkt
quote:Chauffeur van een betonpomp en rijd ook met een betonmixer.
werk al 19 jaar in de betonmortel.
Tja hoe kunnen mannen er achter komen of hun profiel wel goed gelezen is?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:31 schreef Turbomuis het volgende:
Sinds een week zit ik op RP. Ik merk herhaaldelijk dat inderdaad veel mannen inderdaad echt niet lezen (mijn voorkeur onder andere: lange mannen, die een beetje in de buurt wonen). Dat betekent dus dat ik reacties krijg van kereltjes van 1 meter 65 die in Polen wonen. Of Suriname. Of Egypte!
Maar goed, dat mannen de profielen van dames niet lezen wist ik al (dit was ff de 1-kam-modus), maar behalve het verhaal 'leuke man zoekt dito vrouw' of 'tekst volgt, eerst even rondkijken' vond ik de volgende bijdrage wel erg ehm.. sja... op zich niks mis mee, maar om dit als aanbevelingstekst te hebben? Alleen maar dit?
[..]
Niet, want veel vrouwen lezen nl. ook niet en komen in veel gevallen ook niet verder als de standaard zinnetjesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja hoe kunnen mannen er achter komen of hun profiel wel goed gelezen is?
Neem het kasta en cue verhaal hierboven je kan toch duidelijk zien waar de kink ligt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niet, want veel vrouwen lezen nl. ook niet en komen in veel gevallen ook niet verder als de standaard zinnetjes
Dit is match made in heaven. Gefeliciteerd beidequote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, je bent al in Nijmegen? Nice.
Ik PM het goedmakertje wel ff.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:00 schreef picardmike het volgende:
Neem het kasta en cue verhaal hierboven je kan toch duidelijk zien waar de kink ligt.![]()
spannend, wie dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
al wou ik eig een ander en geen idee wat de code daarvoor is
Dan moet je die zoekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al wou ik eig een ander en geen idee wat de code daarvoor is
quote:
hebben jullie al geneukt inmiddels?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:13 schreef Cue_ het volgende:
mike, ik zit mobiel, heb geen toegang tot smilies
Ik zit nu bij een vriendin thuis. Ook nog niet geneukt trouwens.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef Regnat_Populus het volgende:
hebben jullie al geneukt inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |