Omdat een echte man bier hoort te drinken ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:37 schreef -Engel- het volgende:
Weet je wat ik vanavond zo jammer vond..... dat het weer 'n kerel was die rode wijn dronk.....
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Omdat een echte man bier hoort te drinken ?
En wat is er dan jammer aan dat er mensen zijn die rode wijn drinken? Weet niet hoor, maar in mijn sociale omgeving is het best gangbaar om rode wijn te drinken. Evenals witte wijn en bier. Dus verklaar je nader?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef -Engel- het volgende:
[..].... ik gebruik rode wijn alleen om mee te koken....
And then:quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Cue_ het volgende:
dus laten we het anders doen, vrijdag tijd?
And what about de goedmaak-voorstellen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik was serieus in de veronderstelling dat we het beiden over deze avond hadden.
But @ the end suddenly:quote:
Vrouwen en het nakomen van hun afsprakenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:53 schreef Cue_ het volgende:
ik ben met een vriend in de stad, dus nee ik stop niet met drinken om kasta ergens een lift te geven.
Om op bovenstaande trouwens nog even terug te komen; een briljante uitleg:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Silenus het volgende:
Ja eens, zijn zonder uitzondering suffe wijven.
Man, hoe hoog is je pik al opgewarmt door Cue_quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik quote alleen je eigen woorden hoor.
Nah, een date regelen is niet zozeer een probleem, dus af en toe speel ik er liever mee...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:52 schreef Godshand het volgende:
Man, hoe hoog is je pik al opgewarmt door Cue_?
IK zou allang afhaken, graag of niet hoor
Uhm.... bot gezegd.... vind ik rode/witte wijn drinken in de kroeg iets voor vrouwen en homo'squote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:50 schreef macondo het volgende:
En wat is er dan jammer aan dat er mensen zijn die rode wijn drinken? Weet niet hoor, maar in mijn sociale omgeving is het best gangbaar om rode wijn te drinken. Evenals witte wijn en bier. Dus verklaar je nader?
Er zijn gelegenheden waar ik geen wijn zal bestellen (wijn leent zich niet voor zuipen op bieravonden met vrienden/voetbalteam/collega's). Maar ook bij een date, aan een tafeltje voor twee, dan is wijn voorbehouden aan vrouwen en homo's? En thuis, met een blokje kaas samen een film kijken ; dan ook?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm.... bot gezegd.... vind ik rode/witte wijn drinken in de kroeg iets voor vrouwen en homo's![]()
Wijn bij het eten vind ik stijlvol mits men niet zomaar wat besteld.
Oja en niet te vergeten.... rode wijn is gewoon niet mijn favoriete drankje.
Ach uiteindelijk heeft ze vooral zichzelf ermee..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Neelix het volgende:
Er is er een heel goed met photoshop bezig geweest. Vraag je je toch waarom:
http://www.okcupid.com/profile/Let_me_C/pictures
Logischquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:52 schreef macondo het volgende:
wijn leent zich niet voor zuipen op bieravonden met vrienden/voetbalteam/collega's
Ik nam bier... volg je het of moet Kasta het voor je invullenquote:Maar ook bij een date, aan een tafeltje voor twee, dan is wijn voorbehouden aan vrouwen en homo's?
Ik lust geen blokjes kaas.... dus de kans dat dat in huis is lijkt mij erg kleinquote:En thuis, met een blokje kaas samen een film kijken ; dan ook?
Gelukkig date ik niet met jouquote:Krijg er oprecht medelijden van met je eventuele dates
Jij vind mannen die wijn drinken homo's, ik heb geen last van dat soort benepen drank voorschriften. En hard zuipen aan de bar doe je niet met wijn, probeer het maar eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Logischstel dat je dan afwijkt van wat je vriendjes doen van het voetbalteam... straks word je nog voor GAY uitgemaakt
[..]
Ik nam bier... volg je het of moet Kasta het voor je invullen![]()
[..]
Ik lust geen blokjes kaas.... dus de kans dat dat in huis is lijkt mij erg klein
[..]
Gelukkig date ik niet met jouanders zou ik oprecht medelijden met mijzelf hebben
In mijn 'kringen' is het voor een vrouw eerder een afknapper als een kerel geen wijn lust.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:18 schreef macondo het volgende:
Enfin, helder. Jij vind wijn voor homo's en ik niet. Dat is wel een beetje de conclusie.
Jouw conclusie, en dat magquote:Op zondag 30 januari 2011 02:18 schreef macondo het volgende:
Enfin, helder. Jij vind wijn voor homo's en ik niet. Dat is wel een beetje de conclusie.
Als die vrouwen het vervelend vinden dat hij het echt niet lust, kan ik dat begrijpen,quote:Op zondag 30 januari 2011 10:32 schreef Catbert het volgende:
In mijn 'kringen' is het voor een vrouw eerder een afknapper als een kerel geen wijn lust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |