abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92069938
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef TwztId het volgende:
Ik ben geen echte bier drinker en vind rode wijn zeker lekkerder dan bier, maar ik ga toch echt niet als ik met vrienden ergens ben en ze gaan bier halen zeggen dat ik een rood wijntje wil :') Dan maar een paar rondjes bier meedrinken en dan zelf over gaan op de wodka-redbull ofzo :s)

op verjaardagen ofzo als er toevallig een fles staat neem ik het wel is, maar toch echt niet in de kroeg of discotheek :N
Snap ik heel even iets niet...... waarom zou je geen rode wijn bestellen als je met je vrienden bent? Voor het gemak? Of omdat het niet stoer is?

Bestel je wel rode wijn als je enkel met een vrouw op stap gaat?
pi_92070022
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:08 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Jouw conclusie, en dat mag

quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:23 schreef TwztId het volgende:
Ik ben geen echte bier drinker en vind rode wijn zeker lekkerder dan bier, maar ik ga toch echt niet als ik met vrienden ergens ben en ze gaan bier halen zeggen dat ik een rood wijntje wil :') Dan maar een paar rondjes bier meedrinken en dan zelf over gaan op de wodka-redbull ofzo :s)

op verjaardagen ofzo als er toevallig een fles staat neem ik het wel is, maar toch echt niet in de kroeg of discotheek :N
Het interesseert mij echt niet bij een persoon wat hij of zij drinkt. Als ik daar al op ga beoordelen is een date gedoemd om te sterven.
  zondag 30 januari 2011 @ 11:41:30 #278
61320 TwztId
ja toch..
pi_92070152
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 11:33 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Snap ik heel even iets niet...... waarom zou je geen rode wijn bestellen als je met je vrienden bent? Voor het gemak? Of omdat het niet stoer is?

Bestel je wel rode wijn als je enkel met een vrouw op stap gaat?
Nou om dezelfde reden die jij eerder al gaf...

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Uhm.... bot gezegd.... vind ik rode/witte wijn drinken in de kroeg iets voor vrouwen en homo's :D
Wijn bij het eten vind ik stijlvol mits men niet zomaar wat besteld.
pi_92072643
Zit ik daarnet op RP, even te controleren welk vrouwelijk schoon op deze schitterende zondagochtend door de wetenschappelijke algoritmes aan mij is gekoppeld: Staat daar onze secretaresse. Nu is het zo dat ik stiekem, op vrijwel dagelijkse basis, ons over 60 jaar wel in een bejaardetehuis samen zie kaarten na een lang en passioneel huwelijk. Mijn anonieme valentijnskaartje voor dit jaar ligt al klaar.

Als ik nu een interesse berichtje stuur, kan ik altijd nog zeggen dan het een grapje is... Ze kent mij immers ook, het is een kleine organisatie. Dillema, dillema...
pi_92073219
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 12:50 schreef Marver8 het volgende:
Zit ik daarnet op RP, even te controleren welk vrouwelijk schoon op deze schitterende zondagochtend door de wetenschappelijke algoritmes aan mij is gekoppeld: Staat daar onze secretaresse. Nu is het zo dat ik stiekem, op vrijwel dagelijkse basis, ons over 60 jaar wel in een bejaardetehuis samen zie kaarten na een lang en passioneel huwelijk. Mijn anonieme valentijnskaartje voor dit jaar ligt al klaar.

Als ik nu een interesse berichtje stuur, kan ik altijd nog zeggen dan het een grapje is... Ze kent mij immers ook, het is een kleine organisatie. Dillema, dillema...
Heeft ze ooit signalen afgegeven?
Zo niet.... laten.... gedoe op het werk is het laatst wat je zou moeten willen :)
pi_92073543
Ik ben als ICT consultant werkzaam, extern. Ben daar dus maar twee dagen in de week. En tsja, signalen. Geen idee. Tenzij ze een mailtje zou sturen zou het kwartje toch niet vallen. Het lezen van interesses is nooit mijn sterkste punt geweest.

En zondag is altijd een rustdag. Nu kan ik weer gelijk mijn gedachten er niet bijhouden.

Edit:
Heb maar gewoon een interesse berichtje gestuurd. Als een soort van "Hallo". Ze weet immers dat ik ook op RP zit. We hadden het vorige week nog daarover.

[ Bericht 28% gewijzigd door Marver8 op 30-01-2011 13:22:09 ]
pi_92074087
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:16 schreef Marver8 het volgende:
Ik ben als ICT consultant werkzaam, extern. Ben daar dus maar twee dagen in de week. En tsja, signalen. Geen idee. Tenzij ze een mailtje zou sturen zou het kwartje toch niet vallen. Het lezen van interesses is nooit mijn sterkste punt geweest.

En zondag is altijd een rustdag. Nu kan ik weer gelijk mijn gedachten er niet bijhouden.

Edit:
Heb maar gewoon een interesse berichtje gestuurd. Als een soort van "Hallo". Ze weet immers dat ik ook op RP zit. We hadden het vorige week nog daarover.
Ik ben nieuwsgierig... Keep me posted :Y
pi_92074583
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:31 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik ben nieuwsgierig... Keep me posted :Y
Zal ik doen :).

Overigens toegevoegd naar aanleiding van mijn vorige date:

P.P.S. Als werk heb ik ingevuld; ICT consultant. Laat ik dan even op voorhand mededelen, mijn ideale eerste date is niet het repareren van jouw computer. Voor sommige was dit kennelijk moeilijk te begrijpen. Maar als je een bericht stuurt kan ik je altijd doorverwijzen naar websites waar het juist de bedoeling is je waardigheid te verruilen voor diensten als computerreparatie.

We zouden gezellig naar de bios gaan. Maar dat ging niet door. Ze had computerproblemen. Of ik even kon kijken... Aha. Dat is al de tweede waarbij ik de achterliggende motivaties om af te spreken ernstig in twijfel trek. Uiteindelijk weggegaan en niet meer gezien of gesproken. Als we nou een tijdje samenzijn, oké. Maar op een eerste date. Dat is gewoon brutaal en getuigt van weinig eigenwaarde (vind ik). Mijn auto moet worden gekeurd. Maar even snel zoeken op sleutelwoord: monteur.
pi_92074950
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:44 schreef Marver8 het volgende:

[..]

P.P.S. Als werk heb ik ingevuld; ICT consultant. Laat ik dan even op voorhand mededelen, mijn ideale eerste date is niet het repareren van jouw computer. Voor sommige was dit kennelijk moeilijk te begrijpen. Maar als je een bericht stuurt kan ik je altijd doorverwijzen naar websites waar het juist de bedoeling is je waardigheid te verruilen voor diensten als computerreparatie.

We zouden gezellig naar de bios gaan. Maar dat ging niet door. Ze had computerproblemen. Of ik even kon kijken... Aha. Dat is al de tweede waarbij ik de achterliggende motivaties om af te spreken ernstig in twijfel trek. Uiteindelijk weggegaan en niet meer gezien of gesproken. Als we nou een tijdje samenzijn, oké. Maar op een eerste date. Dat is gewoon brutaal en getuigt van weinig eigenwaarde (vind ik). Mijn auto moet worden gekeurd. Maar even snel zoeken op sleutelwoord: monteur.
Heel herkenbaar, :N
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 30 januari 2011 @ 14:01:29 #285
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92075422
quote:

[..]

Laat toch zitten man, je PS geeft helemaal geen prettige indruk. Misschien zou je bij je beroep gewoon moeten invullen "consultant" en alle computer gerelateerde zooi laten zitten. Vergeet niet dat op datingsites vooroordelen en stereotypen regeren.
Wat je écht doet kun je beter persoonlijk uitleggen.
Overal verstand van.
pi_92075435
quote:

[..]

Wat een trieste actie van haar :{
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_92075525
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 00:49 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:N .... ik gebruik rode wijn alleen om mee te koken.... :D
wtf..
Rode wijn is de lekkerste wijn, naast gewoon goede speciaalbieren waar de gemiddelde persoon ook niks van snapt ;)
Beneath the gold, bitter steel
pi_92075660
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef macondo het volgende:

[..]

Laat toch zitten man, je PS geeft helemaal geen prettige indruk. Misschien zou je bij je beroep gewoon moeten invullen "consultant" en alle computer gerelateerde zooi laten zitten. Vergeet niet dat op datingsites vooroordelen en stereotypen regeren.
Wat je écht doet kun je beter persoonlijk uitleggen.
Je hebt gelijk. Dat is waarschijnlijk ook nog gedeeltelijk de reactie van: "zoiets doe je toch niet". Ik heb er consultant van gemaakt.

Sowieso vind ik het lastig om een algemeen verhaaltje neer te zetten.
  zondag 30 januari 2011 @ 17:19:23 #289
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92085235
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:06 schreef Marver8 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Dat is waarschijnlijk ook nog gedeeltelijk de reactie van: "zoiets doe je toch niet". Ik heb er consultant van gemaakt.

Sowieso vind ik het lastig om een algemeen verhaaltje neer te zetten.
Er zijn vast wel zaken die je echt leuk vind, zoals bepaalde boeken, films, hobby's of sport. Schrijf daar wat over (tenzij het W.o.W is of zo). Maar makkelijk, dat is het zeker niet.

Zo mijn tweede date. Best spannend eigenlijk - de eerste date is altijd wel leuk weet ik inmiddels van mezelf, maar daarna is het even héél iets anders. Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst ;)
Overal verstand van.
pi_92088531
Tsja, PAIQ. Leuk allemaal, maar tot nu toe zijn alle vrouwen die ik spreek werkzaam in de verzorging, danwel voor voor daklozen, gehandicapten, bejaarden of zijn ze kinderpsychiater. Enigszins logisch (die komen minder snel mannen tegen op hun werk I guess), maar dat is niet bepaald mijn vakgebied, heh. En uitgerekend met hen krijg ik vaak bizar goeie matches. En die ene meid die ik leuk vond afgaande op foto's en die mij ook hoog had beoordeeld, wees me dan weer af. ;) I WANT MY 10 credits back, damnit. :+

Ook leuk: tijdens het foto's beoordelen kwam ik volgens mij 5 keer dezelfde meid tegen die bij mij hoog beoordeeld stond. That counts for something, right? Erg willekeurig is die foto-beoordelings-app nou ook weer niet... :P
  zondag 30 januari 2011 @ 18:58:20 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92089929
Ik word nu wel met Paiq gelinkt aan mensen die allemaal in m'n stad wonen (heb gezegd dat ik het heeeeeeel erg vond als iemand 100 km ver weg woonde in 1 van die vragen, blijkbaar helpt het :) )
Alleen jammer dat het meestal geen interessante figuren zijn.
pi_92089984
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:29 schreef =HellFire= het volgende:
Tsja, PAIQ. Leuk allemaal, maar tot nu toe zijn alle vrouwen die ik spreek werkzaam in de verzorging, danwel voor voor daklozen, gehandicapten, bejaarden of zijn ze kinderpsychiater. Enigszins logisch (die komen minder snel mannen tegen op hun werk I guess), maar dat is niet bepaald mijn vakgebied, heh. En uitgerekend met hen krijg ik vaak bizar goeie matches. En die ene meid die ik leuk vond afgaande op foto's en die mij ook hoog had beoordeeld, wees me dan weer af. ;) I WANT MY 10 credits back, damnit. :+

Ook leuk: tijdens het foto's beoordelen kwam ik volgens mij 5 keer dezelfde meid tegen die bij mij hoog beoordeeld stond. That counts for something, right? Erg willekeurig is die foto-beoordelings-app nou ook weer niet... :P
Is dat nieuw ofzo op paiq? Dat je gelinkt wordt aan mensen die jouw fotos positief beoordelen?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 30 januari 2011 @ 19:00:08 #293
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92090032
Ja, en dan kun je ze een oneliner sturen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_92090101
quote:
14s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:00 schreef Silenus het volgende:
Ja, en dan kun je ze een oneliner sturen.
Woei!! Hoest met jouw dateleven? Nog rare verhalen?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 30 januari 2011 @ 19:20:55 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92091006
Hell ja.

Gisteravond in de kroeg een vriend: Zeg, heb jij met een meisje gedate van mijn volleybalvereniging?
Ik: Ja, een paar weken geleden, hoe weet jij dat nu weer?
Hij: Hahahaha. :') Ik wíst het, ze heeft een stukje over jou geschreven in het clubblad! Je naam was wel gefingeerd (één letter anders :'), en ze beschreef je als mooi, grappig en sarcastisch ( O+ ) en je werkte op de communicatie-afdeling van een voetbalclub. :D Dat móest jij dus wel zijn!

Ik. :') *kak*

Heeft ze dus het hele verhaal over die IKEA-kast en de begrafenis van haar hamster in hun clubblad verteld, wel als 'anoniem' iemand. :') Volgens mij heb ik de date zelf hier wel eens besproken trouwens, weet ik niet meer.
pi_92091068
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:20 schreef Silenus het volgende:
Hell ja.

Gisteravond in de kroeg een vriend: Zeg, heb jij met een meisje gedate van mijn volleybalvereniging?
Ik: Ja, een paar weken geleden, hoe weet jij dat nu weer?
Hij: Hahahaha. :') Ik wíst het, ze heeft een stukje over jou geschreven in het clubblad! Je naam was wel gefingeerd (één letter anders :'), en ze beschreef je als mooi, grappig en sarcastisch ( O+ ) en je werkte op de communicatie-afdeling van een voetbalclub. :D Dat móest jij dus wel zijn!

Ik. :') *kak*

Heeft ze dus het hele verhaal over die IKEA-kast en de begrafenis van haar hamster in hun clubblad verteld, wel als 'anoniem' iemand. :') Volgens mij heb ik de date zelf hier wel eens besproken trouwens, weet ik niet meer.
Wanneer dirngt het nu tot je door dat je écht teveel date :P
Sarcasme. Herken het.
  zondag 30 januari 2011 @ 19:23:26 #297
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92091143
Ik heb in de hele maand januari pas 2 internetdates gehad. Ben dus vet goed bezig met afkicken. ;)
pi_92091444
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef Fingon het volgende:

[..]

wtf..
Rode wijn is de lekkerste wijn, naast gewoon goede speciaalbieren waar de gemiddelde persoon ook niks van snapt ;)
Met speciaalbier kan je ook lekkere dingen maken :Y)
En zo'n bierproefplankje sla ik nooit af.
pi_92091532
quote:
16s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef Silenus het volgende:
Ik heb in de hele maand januari pas 2 internetdates gehad. Ben dus vet goed bezig met afkicken. ;)
Ja internetdates ja :P Ze zeggen toch dat je iedereen in de wereld via 7 personen kent? Ik denk dat de meeste vrouwen in westelijk Nederland jou ofwel direct, ofwel via 1 vrouwelijke connectie kennen :P
Sarcasme. Herken het.
  zondag 30 januari 2011 @ 19:41:30 #300
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92091957
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja internetdates ja :P Ze zeggen toch dat je iedereen in de wereld via 7 personen kent? Ik denk dat de meeste vrouwen in westelijk Nederland jou ofwel direct, ofwel via 1 vrouwelijke connectie kennen :P
:')
Al merk ik dat wel steeds vaker ja. Of ik ga met een date de kroeg in en kom daar andere vrouwen tegen met wie ik heb gedate (is me drie keer overkomen) of als ik ze toevoeg op facebook heeft ze al iemand in haar lijst staan waarmee ik gedate heb. :')

Een paar weken terug zou ik een date hebben, komt ze de avond ervoor erachter dat ik met haar beste vriendin gedate heb. Die ben ik dus TWEE (:')) keer tegengekomen terwijl ik ging stappen met m'n date. Ze zal vast gezegd hebben dat ik een player oid was, want daarna wilde ze niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')