Ik krijg zo'n oneliner eigenlijk sowieso maar moeilijk uit mijn toetsenbord, laat staan dat ik hem zou laten beginnen met "Fieut Fieuw".quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kreeg gister een: "Fieut Fieuw, en nog iets er achter aan" Wat weet ik niet meer.. Moest wel lachen toen ik hem las.. Nu worden er elke keer berichtjes over een weer gestuurd als ik of hij offline zijn schiet lekker op
Ik heb geloof ik maar twee oneliners gehad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet je ijverig gaan chatten, dan krijg je credits.
Wat is de leukste oneliner die jullie hebben gehad?
En de achterlijkste? Vooral de achterlijkste even melden aub.
Heftigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, wat weinig mensen weten is dat ik het vrouwelijke geslacht juist dáárom zo interessant vind eigenlijk.
Ik heb denk ik zelfs 3 keer zoveel vriendinnen als vrienden en ga ook vrijwel nooit met mannen stappen omdat ik ze simpelweg te simplistisch vind.
Uitgaan met een man, dan gaan de gespreksonderwerpen vaak niet verder dan bier & voetbal en zodra ze iets zien om hun pik in te steken ben je ze ook kwijt.
Wat dat betreft is ook echt élk gesprek met een man exáct hetzelfde eigenlijk.
Het is echter fascinerend om te zien dat vrouwen daarentegen uren door kunnen blijven gaan dat Karin iets zei en dat Loes daar vervolgens op in is gegaan, blabla, etc. etc.
En ze zijn het ook nóóit met elkaar eens waardoor elk gesprek met elke vrouw ook weer totaal anders zal verlopen.
Of, om het nog beter te omschrijven, elke vrouw is een totaal onsamenhangende berg woorden en juist dát maakt ze interessant.
En op die manier krijg ik dus steeds meer inzicht in het vrouwelijke brein en die info kan ik dan vervolgens weer toepassen bij nieuwe dates met soortgelijke problematiek.
Dat ik ze voornamelijk date om te neuken is dus slechts een illusie; dat is eigenlijk meer iets dat ze van me terug krijgen als bedankje voor de nieuwe psychologische inzichten.
Even for the info.. een oneliner kost standaard gewoon 10 credit. Ongeacht in of out my leaguequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die kerel dan out-of-your-league. Daar houden ze namelijk rekening mee.
Volgens mij stuurde ik er gisteren een en die kostte me maar 3 of 4 ofzo. Met een matchingscore van 98 was dat dacht ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even for the info.. een oneliner kost standaard gewoon 10 credit. Ongeacht in of out my league
Nou, bij mij anders niet. Met een hoge match score kost het minderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even for the info.. een oneliner kost standaard gewoon 10 credit. Ongeacht in of out my league
Naja, op zich als je de logica van de onlogica eenmaal inziet en onthoudt, dan is het redelijk te doen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
Knap dat je uit een totaal onsamenhangende berg woorden toch nieuwe psychologische inzichten kunt extraheren. Even dankbaar neuken is dan toch het minste wat je even kan doen.
Ik was een heel eind, maar nu haal je er ineens weer een eitje bij. Da's geen groente of fruit. I get confused.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef kastanova het volgende:
En als je de eerdere ervaringen met een dergelijke onlogica vervolgens combineert met de simplistischere mannelijke denkwijze, dan is het appeltje eitje om van de grootste vrouwelijke vraagstukken nog iets begrijpelijks te maken.
Fascinerend is het zeker, op dezelfde manier als ik bijvoorbeeld prachtige natuurkundige theorieën fascinerend kan vinden maar ook nooit écht kan volgen.quote:Serieus, machtig interessant die vrouwelijke gedachtegangen en benaderingen.
Naja, slechts zelden echt feitelijke logica, maar naarmate je er meer ervaring mee op doet wordt in ieder geval de logica achter hun beweegredenen toch wel vrij duidelijk...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Cue_ het volgende:
maar kasta vind jij dan ook dat er logica in zit?
En geldt dat bij alle (soorten) vrouwen?
De basis is vaak wel hetzelfde.. maar gelukkig is er nog verschilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, slechts zelden echt feitelijke logica, maar naarmate je er meer ervaring mee op doet wordt in ieder geval de logica achter hun beweegredenen toch wel vrij duidelijk...
En uiteraard valt de mate van de "begrijpelijke" logica daarbij wel nauw samen met haar intelligentieniveau
Echt... dat soort mannen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. krijg je zo'n stom hartje op RP.. denk stuur berichtje terug (Leuk profiel had ie wel).
Krijg ik enkel terug: "en volle billen ook?"
Haha, wat ik mij dan afvraag, zullen ze denken dat ze nog kans maken na zo vraag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. krijg je zo'n stom hartje op RP.. denk stuur berichtje terug (Leuk profiel had ie wel).
Krijg ik enkel terug: "en volle billen ook?"
Je ziet toch zelf wel in dat datgene wat er hier wordt neergezet gewoon vaak lachwekkend is. Als je gewoon normaal reageerd en normale foto's neerzet dan doe je het al snel een stuk beterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef picardmike het volgende:
Alleen maar zeuren hier! Wat is dan wel goed, ik wou onlangs weer uit mijn internet dating winterslaap raken maar ik denk dat ik nog maar effe blijf liggen.
Ga voor de vijver met de meeste vissen - en dat is volgens mij relatieplanet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef regeerbeer het volgende:
Even onder mijn nieuwe kloon: stel je besluit om geld uit te geven aan een site: welke kies je dan uit de vele websites?
RP, lexa, edating, etc,etc. Het lijkt me voor de fun leuk om eens te proberen, maar vind het ook weer zonde om ergens voor te betalen en vervolgens met lelijke pubertjes fake gesprekken te voeren. Zo rock bottom is het dan ook weer niet.
Nou als ik dikke heupen had, had ik mij vereerd gevoelt dat hij dankzij dat interesse in me heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf wel in dat datgene wat er hier wordt neergezet gewoon vaak lachwekkend is. Als je gewoon normaal reageerd en normale foto's neerzet dan doe je het al snel een stuk beter
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als ik dikke heupen had, had ik mij vereerd gevoelt dat hij dankzij dat interesse in me heeft.
Waarom mag je sommige lichaamsdelen eigenlijk wel becomplimenteren en andere niet? 'mooie ogen' = romanticus, 'mooie borsten' = viespeuk, 'mooie ellebogen' = mafkees.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als ik dikke heupen had, had ik mij vereerd gevoelt dat hij dankzij dat interesse in me heeft.
Dan zou ik gaan voor RP denk ik. Maar je kunt je op diverse sites eerst gratis aanmelden. Dan kun je weliswaar bijna niets qua contact leggen, maar wel eens rondkijken wat voor mensen er zoal lid zijn, welke site je prettiger vindt etc. voordat je er direct voor gaat betalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef regeerbeer het volgende:
Even onder mijn nieuwe kloon: stel je besluit om geld uit te geven aan een site: welke kies je dan uit de vele websites?
RP, lexa, edating, etc,etc. Het lijkt me voor de fun leuk om eens te proberen, maar vind het ook weer zonde om ergens voor te betalen en vervolgens met lelijke pubertjes fake gesprekken te voeren. Zo rock bottom is het dan ook weer niet.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef moomoo het volgende:
[..]
Waarom mag je sommige lichaamsdelen eigenlijk wel becomplimenteren en andere niet? 'mooie ogen' = romanticus, 'mooie borsten' = viespeuk, 'mooie ellebogen' = mafkees.
Zeker als je het een beetje goed brengt. "Normaal vind ik dat zo stom om te zeggen, maar ik moet het echt even kwijt...Je hebt écht de allerlekkerste borsten éver! Damn, ze zijn precies goed, haha!"quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooie borsten mag je dan wel weer zeggen als je eenmaal in bed met haar ligt. Anders is het ook weer niet goed
Hij weet niet eens of ik dikke heupen heb.. of mooie kleding/nagels of een behaarde schaamstreekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Sóóóóó truequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef Silenus het volgende:
Dan mag je tenminste altijd je favoriete slaaphouding met haar innemen, namelijk lepeltje lepeltje en met haar hoogst liggende tiet in je hand. Heerlijk.
En dan vervolgens niet kunnen slapen als meisje/vrouw in die houding omdat hij zit te friebelen met zijn hand en jij daar weer g**l van wordt! (Ja het is nog niet na 10en, dus ik hou het netjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker als je het een beetje goed brengt. "Normaal vind ik dat zo stom om te zeggen, maar ik moet het echt even kwijt...Je hebt écht de allerlekkerste borsten éver! Damn, ze zijn precies goed, haha!"
Zij: Ach schei toch uit.
Jij: Nee echt!
Zij: oh hihi.![]()
Dan mag je tenminste altijd je favoriete slaaphouding met haar innemen, namelijk lepeltje lepeltje en met haar hoogst liggende tiet in je hand. Heerlijk.
Ontopic: vanavond voor het eerst sinds tijden weer eens een date via RP.
Ik geef er altijd zoentjes bij maar dan krijg je ineens streng "nee" te horen. Wil ik hem er net weer induwen, krijg je een klap tegen je smoel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En dan vervolgens niet kunnen slapen als meisje/vrouw in die houding omdat hij zit te friebelen met zijn hand en jij daar weer g**l van wordt! (Ja het is nog niet na 10en, dus ik hou het netjes)
Ik had er ooit 1 die in 2 of 3 maanden tijd rond de 31e dates had gehadquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:56 schreef Silenus het volgende:
Ze had sinds het uitgaan van haar relatie in april gewoon al 17 dates gehad!![]()
Wat een slechte dater is ze dan, als ze met kennelijk 15 kerels date die ze niets vond..quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:56 schreef Silenus het volgende:
Nou weer terug, was gezellig!
Ze had sinds het uitgaan van haar relatie in april gewoon al 17 dates gehad!(Okay, ik zit geloof ik ook wel op dat aantal sinds die tijd..maargoed
)
Dat ik van die 17 de 2e ben waar ze mee heeft gezoend stemt me weer tevreden.
Leuke avond, wel iemand die zichzelf heel gaaf vindt. Maar dat vind ik ook van mezelf, dus dat is wel weer een match.
Zal je even zeggen dat dat nog geen 2 dates per maand zijn.. Vind ik niet heel veelquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:56 schreef Silenus het volgende:
Nou weer terug, was gezellig!
Ze had sinds het uitgaan van haar relatie in april gewoon al 17 dates gehad!(Okay, ik zit geloof ik ook wel op dat aantal sinds die tijd..maargoed
)
Dat ik van die 17 de 2e ben waar ze mee heeft gezoend stemt me weer tevreden.
Leuke avond, wel iemand die zichzelf heel gaaf vindt. Maar dat vind ik ook van mezelf, dus dat is wel weer een match.
Hoe laat kun je hier zijn vanavond?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wordt neuken drankje erop doen!
Ben ook wel klein beetje benieuwd. Maar even doorklikken leert mij dat dit om een televisieprogramma van RTL gaat. Zal wel flink commercieel en niet ontzettend "vernieuwend" zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef TwztId het volgende:
Iemand wel is gehoord van deze mensen ?
http://www.5daters.nl/article/100/Wat_willen_wij_met_deze_blog_
Dit klinkt best veelbelovend.. ben benieuwd wat ze er van gaan maken..
Ikzelf vind al die profiel dating sites ook een beetje volstaan met doelloze informatie, tis altijd hetzelfde en iedereen is spontaan en houd van een wandeling maken
Nou, stomtoevallig gisteren een gesprek gehad met een sociotherapeute die ik via RP kende waarbij ik het bovenstaande zelfs nog iets verder door wil trekken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef TwztId het volgende:
Ikzelf vind al die profiel dating sites ook een beetje volstaan met doelloze informatie, tis altijd hetzelfde en iedereen is spontaan en houd van een wandeling maken
True. Ik denk ook altijd: het staat mooi in de etalageruit maar hoe is het als je het mee naar huis hebt genomen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef TwztId het volgende:
Er was een andere poster hier die vaak die smiley gebruikte aan het eind van zijn posts, maar tegenwoordig hier bijna niet meer post. Hmmmm.quote:
Dit kloonoverzicht heeft men ooit eens 1,5 jaar geleden gemaakt:quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er was een andere poster hier die vaak die smiley gebruikte aan het eind van zijn posts, maar tegenwoordig hier bijna niet meer post. Hmmmm.
Zie je het terugkerende patroon?quote:10minutenkastanova
AcdaNova
Aliastanovaa
ArmanimanieiemanieNova
AsbaKastaNova
AstroNova
badboynova
Balkanova
BalZakanova
BanSmKastaNova
BlaBlaNova
Boekenkastanova
BossaNova
Bossa_Nova
Broeikastanova
Burkanova
CasBnova
Champagnesupernova
ChocoladepastaNova
DeNova
Desdinova
eendagskastanova
EventjesKastanova
FlipperKastanova
FlyingStaticNova
Gangstanova
HansKazaNova
Hasjtanova
HastaLaNova
HeatherNova
Heather_Nova
HeDagoKrijgKankerNova
HOERENKASTanova
IJsbergslaNova
IJsberslaNova
ikeakastanova
IpbanNova
Jazzanova
JehovaNova
Jenova
JudokaStanova
Kadasternova
Kalanyastanova
Kamasutranova
Kanonova
KansloostaNova
kasbanova
KasperNova
Kasplantanova
Kassanova
KassieEnAdrianova
Kastaartnova
KastagnetteNova
KastaKloonMaarRaakNova
KastAllahNova
Kastanaalnova
kastanova
Kastanova2002
Kastanova2003
KastaNovaars
kastanovaatdoek
Kastanovaatwasser
KastaNovaBoos
KastanovaCam
KastaNovaCrash
KastanovaForMod
kastanovahuh
KastaNovaLongHorn
KastanovAmalialala
Kastanovamber
KastaNovaPrutser
kastanovaslaaptnooit
KastanovaVanGizart
KastanovaZonderJas
Kastijdenova
KastKankeraNova
kastpanova
Kastratienova
KerstKastaNova
KerstKastaNovaNr.2
KerstKastaNovaNr.3
KerstKlaasanova
Klaastanova
KlaplongaNova
Kledingkastanova
oh dat is dan wel wat minder ja.. te commercieel is vaak ook niet goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ben ook wel klein beetje benieuwd. Maar even doorklikken leert mij dat dit om een televisieprogramma van RTL gaat. Zal wel flink commercieel en niet ontzettend "vernieuwend" zijn.
Is dit iets nieuws van je of zo? Nieuwe manier van aandachttrekken?quote:
Als je tijd hebt om me te ontvangen, heb je logischerwijs ook voldoende tijd om deze kant op te komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Cue_ het volgende:
@kasta, vanavond die kant op gaa niet meer werken. Kom maa hier dan
Wat een dag ervoor. Wordt het een boswandeling?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
Stil ik heb zondag een date via Paiq
Zowat is niet helemaal toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Cue_ het volgende:
@kasta Eer ik tijd heb is het rond 23 uur. En je kent dit gat, dan is de laatste trein zowat al weg.
Mweh, persoonlijk vind ik terugkrabbelen irritanter dan luiheid...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Cue_ het volgende:
Voorgaande afspraken eerder afkappen?
En doe jij eens niet zo lui!
Euuhm...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Cue_ het volgende:
vergeet niet dat locatie niet opgenomen was bij t drankje
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef kastanova het volgende:
In Nijmegen gaan stappen, de Compagnie, krijg je vijf minuten van me.
quote:
Hosselen terwijl zíj nota bene met het voorstel kwam?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Godshand het volgende:
Jongens, let op! Ome Kasta toont zn Internet hosseltrukendoos
Nee we gaan s middags koffiedrinken ergensquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een dag ervoor. Wordt het een boswandeling?
Ik ben fysiek toch echt wel in staat om je na 5 minuten "stappen" de tent weer uit te donderen hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Cue_ het volgende:
al vind ik 'gaan stappen' en 5 minuten niet bij elkaa passen, maar dat ligt vast aan mij
wees maar niet bang.. Ik weet de weg naar de deur zelf wel te vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef kastanova het volgende:
Ik ben fysiek toch echt wel in staat om je na 5 minuten "stappen" de tent weer uit te donderen hoor.
nr heb je in je pm-box
Bravo!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Cue_ het volgende:
wees maar niet bang.. Ik weet de weg naar de deur zelf wel te vinden
1. Blablablabla.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef Cue_ het volgende:
1. of ik ga neuken bepaal jij niet, maar zal niet met jou zijn.
2. Die heb ik maar zou ik alleen maar meenemen als wij zouden gaa neuken, dus hij blijft thuis
3. Nouhou, om precies te zijn ben ik uitgenodigd door een vriendin om haar huisgenoot voor een tientje kattenvoer te zien eten. Tegelijkertijd eten wij normaal voedsel, ga ik daar douchen bij het gebrek aan een föhn en vervolgens gaan we dikke kinderen uitlachen op RTL4. En tegen de tijd dat haar huisgenoot is gestopt met kotsen, denk ik dat je er wel al bijna bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef Cue_ het volgende:
3. Jij gaat daar de hele avond zitten of kom je als een hondje wanneer ik van me laat horen?
Aangezien ik mezelf goed ken; Als je niet op een koud C.S. wilt zitten wachten, geef bij vertrek dan alvast even je aankomsttijd door.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef Cue_ het volgende:
oww perfect geregeldd!!!
Dan hoor je nog wel van me
Daten is leuk, maar je moet er wel wat bij te drinken hebben. En dan bedoel ik geen koffie. Geen zin om er een avond date van te maken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee we gaan s middags koffiedrinken ergens
lastig he? Zonder alcohol?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef macondo het volgende:
Daten is leuk, maar je moet er wel wat bij te drinken hebben. En dan bedoel ik geen koffie.
Neuh ik vind het wel prima zo. Bovendien is het toch de eerste date. Tevens drink ik (bijna) nooit alcohol, dus of dat nu overdag of 'savonds is maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Daten is leuk, maar je moet er wel wat bij te drinken hebben. En dan bedoel ik geen koffie. Geen zin om er een avond date van te maken?
Heb zondag mijn vervolgdate met het mooie verpleegstertje. Veel zin in.
Want?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Daten is leuk, maar je moet er wel wat bij te drinken hebben. En dan bedoel ik geen koffie.
Ik vind het 's avonds ergens met een glas wijn in een café gewoon wat gemakkelijker in een dating setting. Ergens in de middag koffie drinken associeer ik veel minder met "flirten" en meer met functionele c.q. zakelijkere kennismaking. Maar dat is persoonlijk hoor, dat geef ik direct toe.quote:
Nah, net zoals met niet-rokers gaat dezelfde regel ook op bij niet-drinkers; dan wordt er per definitie niet gedate.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Silenus het volgende:
Ik vind dates zonder alcohol ook geen reet aan.
Ja eens, zijn zonder uitzondering suffe wijven. Wil ik ook niet mee afspreken, matcht niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:05 schreef kastanova het volgende:
Maar als je een enigszins een gevulde sociale kring hebt, weet je ook heel goed wat voor "type vrouwen" behoren tot de geheelonthouders.
Ik kruip nog liever op een dood paard.
Dat tegenvoorstel van haar kant leefde slechts enkele minuten, daarna besefte ze immers dat er wel degelijk al iets concreets afgesproken was. Ik kan namelijk morgen ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Silenus het volgende:
Ja eens, zijn zonder uitzondering suffe wijven. Wil ik ook niet mee afspreken, matcht niet.
Je zou trouwens morgenavond toch pas met Cue afspreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |