Ben ook wel klein beetje benieuwd. Maar even doorklikken leert mij dat dit om een televisieprogramma van RTL gaat. Zal wel flink commercieel en niet ontzettend "vernieuwend" zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef TwztId het volgende:
Iemand wel is gehoord van deze mensen ?
http://www.5daters.nl/article/100/Wat_willen_wij_met_deze_blog_
Dit klinkt best veelbelovend.. ben benieuwd wat ze er van gaan maken..
Ikzelf vind al die profiel dating sites ook een beetje volstaan met doelloze informatie, tis altijd hetzelfde en iedereen is spontaan en houd van een wandeling maken
Nou, stomtoevallig gisteren een gesprek gehad met een sociotherapeute die ik via RP kende waarbij ik het bovenstaande zelfs nog iets verder door wil trekken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef TwztId het volgende:
Ikzelf vind al die profiel dating sites ook een beetje volstaan met doelloze informatie, tis altijd hetzelfde en iedereen is spontaan en houd van een wandeling maken
True. Ik denk ook altijd: het staat mooi in de etalageruit maar hoe is het als je het mee naar huis hebt genomen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:28 schreef TwztId het volgende:
Er was een andere poster hier die vaak die smiley gebruikte aan het eind van zijn posts, maar tegenwoordig hier bijna niet meer post. Hmmmm.quote:
Dit kloonoverzicht heeft men ooit eens 1,5 jaar geleden gemaakt:quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er was een andere poster hier die vaak die smiley gebruikte aan het eind van zijn posts, maar tegenwoordig hier bijna niet meer post. Hmmmm.
Zie je het terugkerende patroon?quote:10minutenkastanova
AcdaNova
Aliastanovaa
ArmanimanieiemanieNova
AsbaKastaNova
AstroNova
badboynova
Balkanova
BalZakanova
BanSmKastaNova
BlaBlaNova
Boekenkastanova
BossaNova
Bossa_Nova
Broeikastanova
Burkanova
CasBnova
Champagnesupernova
ChocoladepastaNova
DeNova
Desdinova
eendagskastanova
EventjesKastanova
FlipperKastanova
FlyingStaticNova
Gangstanova
HansKazaNova
Hasjtanova
HastaLaNova
HeatherNova
Heather_Nova
HeDagoKrijgKankerNova
HOERENKASTanova
IJsbergslaNova
IJsberslaNova
ikeakastanova
IpbanNova
Jazzanova
JehovaNova
Jenova
JudokaStanova
Kadasternova
Kalanyastanova
Kamasutranova
Kanonova
KansloostaNova
kasbanova
KasperNova
Kasplantanova
Kassanova
KassieEnAdrianova
Kastaartnova
KastagnetteNova
KastaKloonMaarRaakNova
KastAllahNova
Kastanaalnova
kastanova
Kastanova2002
Kastanova2003
KastaNovaars
kastanovaatdoek
Kastanovaatwasser
KastaNovaBoos
KastanovaCam
KastaNovaCrash
KastanovaForMod
kastanovahuh
KastaNovaLongHorn
KastanovAmalialala
Kastanovamber
KastaNovaPrutser
kastanovaslaaptnooit
KastanovaVanGizart
KastanovaZonderJas
Kastijdenova
KastKankeraNova
kastpanova
Kastratienova
KerstKastaNova
KerstKastaNovaNr.2
KerstKastaNovaNr.3
KerstKlaasanova
Klaastanova
KlaplongaNova
Kledingkastanova
oh dat is dan wel wat minder ja.. te commercieel is vaak ook niet goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ben ook wel klein beetje benieuwd. Maar even doorklikken leert mij dat dit om een televisieprogramma van RTL gaat. Zal wel flink commercieel en niet ontzettend "vernieuwend" zijn.
Is dit iets nieuws van je of zo? Nieuwe manier van aandachttrekken?quote:
Als je tijd hebt om me te ontvangen, heb je logischerwijs ook voldoende tijd om deze kant op te komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:37 schreef Cue_ het volgende:
@kasta, vanavond die kant op gaa niet meer werken. Kom maa hier dan
Wat een dag ervoor. Wordt het een boswandeling?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
Stil ik heb zondag een date via Paiq
Zowat is niet helemaal toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:18 schreef Cue_ het volgende:
@kasta Eer ik tijd heb is het rond 23 uur. En je kent dit gat, dan is de laatste trein zowat al weg.
Mweh, persoonlijk vind ik terugkrabbelen irritanter dan luiheid...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Cue_ het volgende:
Voorgaande afspraken eerder afkappen?
En doe jij eens niet zo lui!
Euuhm...quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:37 schreef Cue_ het volgende:
vergeet niet dat locatie niet opgenomen was bij t drankje
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:39 schreef kastanova het volgende:
In Nijmegen gaan stappen, de Compagnie, krijg je vijf minuten van me.
quote:
Hosselen terwijl zíj nota bene met het voorstel kwam?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:50 schreef Godshand het volgende:
Jongens, let op! Ome Kasta toont zn Internet hosseltrukendoos
Nee we gaan s middags koffiedrinken ergensquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een dag ervoor. Wordt het een boswandeling?
Ik ben fysiek toch echt wel in staat om je na 5 minuten "stappen" de tent weer uit te donderen hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Cue_ het volgende:
al vind ik 'gaan stappen' en 5 minuten niet bij elkaa passen, maar dat ligt vast aan mij
wees maar niet bang.. Ik weet de weg naar de deur zelf wel te vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef kastanova het volgende:
Ik ben fysiek toch echt wel in staat om je na 5 minuten "stappen" de tent weer uit te donderen hoor.
nr heb je in je pm-box
Bravo!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Cue_ het volgende:
wees maar niet bang.. Ik weet de weg naar de deur zelf wel te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |