Ik ben fysiek toch echt wel in staat om je na 5 minuten "stappen" de tent weer uit te donderen hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:09 schreef Cue_ het volgende:
al vind ik 'gaan stappen' en 5 minuten niet bij elkaa passen, maar dat ligt vast aan mij
wees maar niet bang.. Ik weet de weg naar de deur zelf wel te vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef kastanova het volgende:
Ik ben fysiek toch echt wel in staat om je na 5 minuten "stappen" de tent weer uit te donderen hoor.
nr heb je in je pm-box
Bravo!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Cue_ het volgende:
wees maar niet bang.. Ik weet de weg naar de deur zelf wel te vinden
1. Blablablabla.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:01 schreef Cue_ het volgende:
1. of ik ga neuken bepaal jij niet, maar zal niet met jou zijn.
2. Die heb ik maar zou ik alleen maar meenemen als wij zouden gaa neuken, dus hij blijft thuis
3. Nouhou, om precies te zijn ben ik uitgenodigd door een vriendin om haar huisgenoot voor een tientje kattenvoer te zien eten. Tegelijkertijd eten wij normaal voedsel, ga ik daar douchen bij het gebrek aan een föhn en vervolgens gaan we dikke kinderen uitlachen op RTL4. En tegen de tijd dat haar huisgenoot is gestopt met kotsen, denk ik dat je er wel al bijna bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:11 schreef Cue_ het volgende:
3. Jij gaat daar de hele avond zitten of kom je als een hondje wanneer ik van me laat horen?
Aangezien ik mezelf goed ken; Als je niet op een koud C.S. wilt zitten wachten, geef bij vertrek dan alvast even je aankomsttijd door.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef Cue_ het volgende:
oww perfect geregeldd!!!
Dan hoor je nog wel van me
Daten is leuk, maar je moet er wel wat bij te drinken hebben. En dan bedoel ik geen koffie. Geen zin om er een avond date van te maken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee we gaan s middags koffiedrinken ergens
lastig he? Zonder alcohol?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef macondo het volgende:
Daten is leuk, maar je moet er wel wat bij te drinken hebben. En dan bedoel ik geen koffie.
Neuh ik vind het wel prima zo. Bovendien is het toch de eerste date. Tevens drink ik (bijna) nooit alcohol, dus of dat nu overdag of 'savonds is maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Daten is leuk, maar je moet er wel wat bij te drinken hebben. En dan bedoel ik geen koffie. Geen zin om er een avond date van te maken?
Heb zondag mijn vervolgdate met het mooie verpleegstertje. Veel zin in.
Want?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Daten is leuk, maar je moet er wel wat bij te drinken hebben. En dan bedoel ik geen koffie.
Ik vind het 's avonds ergens met een glas wijn in een café gewoon wat gemakkelijker in een dating setting. Ergens in de middag koffie drinken associeer ik veel minder met "flirten" en meer met functionele c.q. zakelijkere kennismaking. Maar dat is persoonlijk hoor, dat geef ik direct toe.quote:
Nah, net zoals met niet-rokers gaat dezelfde regel ook op bij niet-drinkers; dan wordt er per definitie niet gedate.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:54 schreef Silenus het volgende:
Ik vind dates zonder alcohol ook geen reet aan.
Ja eens, zijn zonder uitzondering suffe wijven. Wil ik ook niet mee afspreken, matcht niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:05 schreef kastanova het volgende:
Maar als je een enigszins een gevulde sociale kring hebt, weet je ook heel goed wat voor "type vrouwen" behoren tot de geheelonthouders.
Ik kruip nog liever op een dood paard.
Dat tegenvoorstel van haar kant leefde slechts enkele minuten, daarna besefte ze immers dat er wel degelijk al iets concreets afgesproken was. Ik kan namelijk morgen ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Silenus het volgende:
Ja eens, zijn zonder uitzondering suffe wijven. Wil ik ook niet mee afspreken, matcht niet.
Je zou trouwens morgenavond toch pas met Cue afspreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |