Ik krijg zo'n oneliner eigenlijk sowieso maar moeilijk uit mijn toetsenbord, laat staan dat ik hem zou laten beginnen met "Fieut Fieuw".quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kreeg gister een: "Fieut Fieuw, en nog iets er achter aan" Wat weet ik niet meer.. Moest wel lachen toen ik hem las.. Nu worden er elke keer berichtjes over een weer gestuurd als ik of hij offline zijn schiet lekker op
Ik heb geloof ik maar twee oneliners gehad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet je ijverig gaan chatten, dan krijg je credits.
Wat is de leukste oneliner die jullie hebben gehad?
En de achterlijkste? Vooral de achterlijkste even melden aub.
Heftigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, wat weinig mensen weten is dat ik het vrouwelijke geslacht juist dáárom zo interessant vind eigenlijk.
Ik heb denk ik zelfs 3 keer zoveel vriendinnen als vrienden en ga ook vrijwel nooit met mannen stappen omdat ik ze simpelweg te simplistisch vind.
Uitgaan met een man, dan gaan de gespreksonderwerpen vaak niet verder dan bier & voetbal en zodra ze iets zien om hun pik in te steken ben je ze ook kwijt.
Wat dat betreft is ook echt élk gesprek met een man exáct hetzelfde eigenlijk.
Het is echter fascinerend om te zien dat vrouwen daarentegen uren door kunnen blijven gaan dat Karin iets zei en dat Loes daar vervolgens op in is gegaan, blabla, etc. etc.
En ze zijn het ook nóóit met elkaar eens waardoor elk gesprek met elke vrouw ook weer totaal anders zal verlopen.
Of, om het nog beter te omschrijven, elke vrouw is een totaal onsamenhangende berg woorden en juist dát maakt ze interessant.
En op die manier krijg ik dus steeds meer inzicht in het vrouwelijke brein en die info kan ik dan vervolgens weer toepassen bij nieuwe dates met soortgelijke problematiek.
Dat ik ze voornamelijk date om te neuken is dus slechts een illusie; dat is eigenlijk meer iets dat ze van me terug krijgen als bedankje voor de nieuwe psychologische inzichten.
Even for the info.. een oneliner kost standaard gewoon 10 credit. Ongeacht in of out my leaguequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die kerel dan out-of-your-league. Daar houden ze namelijk rekening mee.
Volgens mij stuurde ik er gisteren een en die kostte me maar 3 of 4 ofzo. Met een matchingscore van 98 was dat dacht ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even for the info.. een oneliner kost standaard gewoon 10 credit. Ongeacht in of out my league
Nou, bij mij anders niet. Met een hoge match score kost het minderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even for the info.. een oneliner kost standaard gewoon 10 credit. Ongeacht in of out my league
Naja, op zich als je de logica van de onlogica eenmaal inziet en onthoudt, dan is het redelijk te doen hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef Garisson72 het volgende:
Knap dat je uit een totaal onsamenhangende berg woorden toch nieuwe psychologische inzichten kunt extraheren. Even dankbaar neuken is dan toch het minste wat je even kan doen.
Ik was een heel eind, maar nu haal je er ineens weer een eitje bij. Da's geen groente of fruit. I get confused.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef kastanova het volgende:
En als je de eerdere ervaringen met een dergelijke onlogica vervolgens combineert met de simplistischere mannelijke denkwijze, dan is het appeltje eitje om van de grootste vrouwelijke vraagstukken nog iets begrijpelijks te maken.
Fascinerend is het zeker, op dezelfde manier als ik bijvoorbeeld prachtige natuurkundige theorieën fascinerend kan vinden maar ook nooit écht kan volgen.quote:Serieus, machtig interessant die vrouwelijke gedachtegangen en benaderingen.
Naja, slechts zelden echt feitelijke logica, maar naarmate je er meer ervaring mee op doet wordt in ieder geval de logica achter hun beweegredenen toch wel vrij duidelijk...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:28 schreef Cue_ het volgende:
maar kasta vind jij dan ook dat er logica in zit?
En geldt dat bij alle (soorten) vrouwen?
De basis is vaak wel hetzelfde.. maar gelukkig is er nog verschilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, slechts zelden echt feitelijke logica, maar naarmate je er meer ervaring mee op doet wordt in ieder geval de logica achter hun beweegredenen toch wel vrij duidelijk...
En uiteraard valt de mate van de "begrijpelijke" logica daarbij wel nauw samen met haar intelligentieniveau
Echt... dat soort mannen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. krijg je zo'n stom hartje op RP.. denk stuur berichtje terug (Leuk profiel had ie wel).
Krijg ik enkel terug: "en volle billen ook?"
Haha, wat ik mij dan afvraag, zullen ze denken dat ze nog kans maken na zo vraag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef Cue_ het volgende:
Echt he.. krijg je zo'n stom hartje op RP.. denk stuur berichtje terug (Leuk profiel had ie wel).
Krijg ik enkel terug: "en volle billen ook?"
Je ziet toch zelf wel in dat datgene wat er hier wordt neergezet gewoon vaak lachwekkend is. Als je gewoon normaal reageerd en normale foto's neerzet dan doe je het al snel een stuk beterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef picardmike het volgende:
Alleen maar zeuren hier! Wat is dan wel goed, ik wou onlangs weer uit mijn internet dating winterslaap raken maar ik denk dat ik nog maar effe blijf liggen.
Ga voor de vijver met de meeste vissen - en dat is volgens mij relatieplanet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef regeerbeer het volgende:
Even onder mijn nieuwe kloon: stel je besluit om geld uit te geven aan een site: welke kies je dan uit de vele websites?
RP, lexa, edating, etc,etc. Het lijkt me voor de fun leuk om eens te proberen, maar vind het ook weer zonde om ergens voor te betalen en vervolgens met lelijke pubertjes fake gesprekken te voeren. Zo rock bottom is het dan ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |