Weet hij dat zelf ook?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:31 schreef fervente het volgende:
Oké, TS begint wel. Ik heb een onbereikbare liefde, ja. Weet niet wat ik ermee aanmoet want het duurt al 4 jaar. Het was ook enigszins wederzijds een paar jaar geleden. Hoe het nu zit weet ik niet. En ik word er echt gefrustreerd van. Want ik wil niemand behalve hem... het is alleen onmogelijk.
Het is ook niet zo dat ik ondertussen niet geniet, hoor. Gelukkig. Het gaat met vlagen zeg maar. En ik heb ondertussen ook nog wel een paar hele leuke jongens ontmoet, waar ik verliefd op ben geworden. Maar het is gewoon niet te vergelijken me die enequote:Op zondag 23 januari 2011 18:36 schreef Curri het volgende:
Get over it. Vier jaar lang niet kunnen genieten is een hel.
Eigenlijk continu in m'n leven onbereikbare liefdes, na een dag gelukkig weer een andere. Wat is het fijn om een man te zijn!
Ik heb het hem nooit verteld. Dus ik denk van niet. Maar hij merkt de aantrekkingskracht wel, denk ik ;pquote:
Als je het er met hem nooit over hebt gehebt, denk ik dat je er nog heel lang mee blijft zittenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:39 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik heb het hem nooit verteld. Dus ik denk van niet. Maar hij merkt de aantrekkingskracht wel, denk ik ;p
Maar dit is meer als een algemeen topic bedoelt! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen ermee etc.!
Ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef fervente het volgende:
Heb jij die (gehad)?
Zo ja, hoe is het geëindigd? Hoe ben je eroverheen gekomen? Heb je hem/haar uiteindelijk kunnen krijgen? Heb je je gevoelens bekend gemaakt? Vertel er wat over
Ik denk dat ze dagelijks van zulke gevallen heeft. Zet het van je af.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef glimlachje het volgende:
ja, ik werd verliefd op mijn psycholoog, ze was/is vreselijk mooi. ben nog steeds verliefd op haar. heb haar verteld. maar zij kan natuurlijk niet zeggen wat zij voor mij voelt want dit is tegen haar beroepscode. dus ik zit met een raadsel... wat voelt zij voor mij?
oh. oooh. ooooooooooooooohhhh. wist ik het maar.
kan iemand mij helpen? alsjeblieft?
Als zij gevoelens voor je had dan zou ze je doorverwezen hebben naar een andere psycholoog en je hebben uitgenodigd om eens wat te gaan drinken.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef glimlachje het volgende:
ja, ik werd verliefd op mijn psycholoog, ze was/is vreselijk mooi. ben nog steeds verliefd op haar. heb haar verteld. maar zij kan natuurlijk niet zeggen wat zij voor mij voelt want dit is tegen haar beroepscode. dus ik zit met een raadsel... wat voelt zij voor mij?
oh. oooh. ooooooooooooooohhhh. wist ik het maar.
kan iemand mij helpen? alsjeblieft?
Een waarheid als een ... koe!quote:Op zondag 23 januari 2011 23:08 schreef Jeem het volgende:
blijkbaar zoek je het geluk buiten jezelf
als je van jezelf gaat houden dan vergeet je die persoon vanzelf
Mijn droomvrouw neukt al 3 jaar een anderquote:Op zondag 23 januari 2011 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn droomvrouw is ook vrij onbereikbaar
bijna 3 jaar liefje, bijnaquote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw neukt al 3 jaar een ander
Als je het niet vertelt weten sommige mannen het niet, ik ken iemand noem zijn naam niet maar hij dacht de vrouw die ik echt leuk vind, zou me toch wel niks vinden en ze gaf duidelijke signalen naar hem, maar hij zag het gewoon niet. Misschien denkt hij die ziet me toch niet zitten, terwijl hij je misschien heel leuk vind. Misschien moet je wat duidelijker zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:39 schreef fervente het volgende:
[..]
Ik heb het hem nooit verteld. Dus ik denk van niet. Maar hij merkt de aantrekkingskracht wel, denk ik ;p
Maar dit is meer als een algemeen topic bedoelt! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen ermee etc.!
Hoe komt het toch dat mannen daar zo blind voor zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:28 schreef matthijs100 het volgende:
[..]
Als je het niet vertelt weten sommige mannen het niet, ik ken iemand noem zijn naam niet maar hij dacht de vrouw die ik echt leuk vind, zou me toch wel niks vinden en ze gaf duidelijke signalen naar hem, maar hij zag het gewoon niet. Misschien denkt hij die ziet me toch niet zitten, terwijl hij je misschien heel leuk vind. Misschien moet je wat duidelijker zijn.
Omdat jullie onduidelijk zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat mannen daar zo blind voor zijn?
Omdat mannen en vrouwen anders in elkaar zitten, iets kan voor alle vrouwen duidelijk zijn. Maar de man in kwestie kan nog steeds geen flauw idee hebben. Het kan ook zijn dat iemand de hints wel oppakt, maar te onzeker is om te geloven dat ze hem echt leuk vindt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor. Tegen mij moet je echt schreeuwen: "hey RB ik vind je echt leuk!!!" anders zie ik het niet....quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geldt voor mij ook trouwens en er zijn er wel meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor. Tegen mij moet je echt schreeuwen: "hey RB ik vind je echt leuk!!!" anders zie ik het niet....
Omdat je fucking duidelijker moet communiceren als vrouw zijnde in plaats van te vertrouwen op halve hints, steekwoorden en andere domme acties die rechtstreeks uit Sex & the City zijn overgenomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, want dan zijn we weer te overheersend en proberen we jullie vrijheid af te pakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat je fucking duidelijker moet communiceren als vrouw zijnde in plaats van te vertrouwen op halve hints, steekwoorden en andere domme acties die rechtstreeks uit Sex & the City zijn overgenomen.
Nee soms denk ik dat een vrouw me leuk vind.... en dan blijkt het toch niet zo te zijn. Dus soms als ik denk dat het wel zo is kan ik beter niet reageren want dan sta ik ook niet voor lul.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, want dan zijn we weer te overheersend en proberen we jullie vrijheid af te pakken.
Mannen zijn gewoon moeilijk.
De enige reden dat sommige mannen moeilijk zijn, is omdat vrouwen geen makkelijke man willen hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, want dan zijn we weer te overheersend en proberen we jullie vrijheid af te pakken.
Ag ja ik had het ook een keer, het beste is om gewoon diegene te vergeten en verder te gaan want onbereikbaar=onbereikbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 18:31 schreef fervente het volgende:
Oké, TS begint wel. Ik heb een onbereikbare liefde, ja. Weet niet wat ik ermee aanmoet want het duurt al 4 jaar. Het was ook enigszins wederzijds een paar jaar geleden. Hoe het nu zit weet ik niet. En ik word er echt gefrustreerd van. Want ik wil niemand behalve hem... het is alleen onmogelijk.
Ik heb doorgebeten en uiteindelijk een relatie gehad totdat ze me uiteindelijk dumptequote:Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef fervente het volgende:
Heb jij die (gehad)?
Zo ja, hoe is het geëindigd? Hoe ben je eroverheen gekomen? Heb je hem/haar uiteindelijk kunnen krijgen? Heb je je gevoelens bekend gemaakt? Vertel er wat over
iwannabehighquote:
mijn droomvrouw heeft er gisteren een punt achter gezetquote:Op zondag 23 januari 2011 23:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw neukt al 3 jaar een ander
Zeer herkenbare topictitel, ja. Maar ik ben niet Iwannabehigh hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 04:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iwannabehigh![]()
Verliefd op Turks meisje
Onzekerheid
Onbereikbare Liefde <-herkenbare topictitel, niet?
Helpen.
Geweld in relaties [discussie]
Boos
Is het raar?
Is het leven makkelijker als je mooi bent?
Obsessie
:|
Wat liefde met je kan doen..
Jij moet hem niet zo lopen naaien vriend. Want jij bent nagenoeg nog erger dan hemquote:Op woensdag 2 februari 2011 04:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iwannabehigh![]()
Verliefd op Turks meisje
Onzekerheid
Onbereikbare Liefde <-herkenbare topictitel, niet?
Helpen.
Geweld in relaties [discussie]
Boos
Is het raar?
Is het leven makkelijker als je mooi bent?
Obsessie
:|
Wat liefde met je kan doen..
Je hebt vrouwenpsychologie en logica.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij mocht er wel overheen?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij moet hem niet zo lopen naaien vriend. Want jij bent nagenoeg nog erger dan hem. Jij hebt al 8000 euro in een wijf gestopt die je 1x mocht naaien
en toen was ze niet meer onbereikbaar voor je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 04:51 schreef heckler het volgende:
ze woonde onmogelijk ver, dus ik ben daar naartoe verhuisd.
Onze liefde was onbereikbaar door de afstand.quote:Op donderdag 3 februari 2011 06:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en toen was ze niet meer onbereikbaar voor je?
ik zou graag meer er over willen weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |