abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90906654
Ik ben erachter gekomen dat het meisje die ik leuk vind problemen heeft met haar vriend. Ik vermoedde al wat maar vandaag ben ik erachter gekomen via de pingchat van mijn zusje (ja, had niet moeten lezen, maar toch gedaan) dat hij haar heeft geslagen en om een lang verhaal kort te maken, haar heel erg beperkt in haar doen en laten. Mijn vermoeden klopt toch. Ik vind het echt niet leuk voor haar en wil haar HEEL graag helpen want ik denk er nu constant aan (ik denk eigenlijk 24/7 aan haar). Haar vriend is erg streng en bezitterig (hij is moslim, verklaard al wat). En ook nog agressief naar haar toe, daarom denk ik nu ook dat ze mij continu heeft afgewezen omdat ze bang voor hem is, omdat ze niet durft toe te geven. En wie houd er nou van iemand als de persoon je slaat en je zo behandelt? En ze kan veel beter krijgen, maar toch blijft ze bij hem, waarom, hoe is dat mogelijk?

Ik probeerde haar al te vergeten, MAAR hoe KAN ik haar helpen? Ik wil er echt voor haar zijn. Niet als relatie maar als een vriend, of het haar gewoon normaal laten weten, maar hoe?
Vrijdag is ze hier op het feest van mijn zusje en als ze alleen is [zonder haar vriend], kan ik dan naar haar toe gaan en gewoon zeggen dat ze altijd op me kan leunen als ze iemand nodig heeft, gewoon om te laten weten dat ik er voor haar ben? (Vooral) MEIDEN; hoe kijken jullie daar tegen aan?

Serieuze reacties graag, DOEN of NIET DOEN? ^O^
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:00:12 #2
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_90906873
Je kan het natuurlijk altijd vragen aan haar of ze jou hulp waardeert.
Het kan ook zijn dat ze het niet waarderen.

En probeer op haar in te praten dat ze aangifte doet bij de politie dat is erg belangrijk
pi_90906885
mijn godje :')
pi_90906960
ik vind het wel merkwaardig dat ze nog naar het feestje van je zusje wil komen na alles wat er is gebeurd
  Boks-Chick woensdag 5 januari 2011 @ 22:02:08 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90907021
omg, zeg me dat het niet waar is.
lolwut
pi_90907205
Ga een gevecht aan om de plaats als Alpha-male te veroveren.
pi_90907308
NIET DOEN HET ZIJN JOU ZAKEN NIET. ALS ER IEMAND HAAR MOET OPVANGEN ZIJN HET ANDEREN NIET JIJ EN JIJ MOET STOPPEN ALLERLEI EXCUSES TE ZOEKEN OM WEER IN HAAR LEVEN TE WRIKKEN.
IK DENK NIET DAT JE OOIT GEWOON VRIENDEN KAN ZIJN OMDAT JE MEER VOELT EN JE DAAR OOK NIET BIJ NEER KAN LEGGEN ALS HET ER ECHT NIET INZIT.

ZO IN CAPS OM HET HEEL DUIDELIJK TE MAKEN!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 5 januari 2011 @ 22:07:49 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90907407
Je hebt een wat verwrongen vrouwbeeld. Zij heeft jouw hulp helemaal niet nodig...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_90907552
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:06 schreef formerjellybean het volgende:
NIET DOEN HET ZIJN JOU ZAKEN NIET. ALS ER IEMAND HAAR MOET OPVANGEN ZIJN HET ANDEREN NIET JIJ EN JIJ MOET STOPPEN ALLERLEI EXCUSES TE ZOEKEN OM WEER IN HAAR LEVEN TE WRIKKEN.
IK DENK NIET DAT JE OOIT GEWOON VRIENDEN KAN ZIJN OMDAT JE MEER VOELT EN JE DAAR OOK NIET BIJ NEER KAN LEGGEN ALS HET ER ECHT NIET INZIT.

ZO IN CAPS OM HET HEEL DUIDELIJK TE MAKEN!!!!!!!!!!!!!
:')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_90907559
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:01 schreef Spartacus911 het volgende:
ik vind het wel merkwaardig dat ze nog naar het feestje van je zusje wil komen na alles wat er is gebeurd
Ik weet niet of ze komt, ik vermoed en hoop van wel, het zijn toch vriendinnen lijkt me
pi_90907666
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze komt, ik vermoed en hoop van wel, het zijn toch vriendinnen lijkt me
ja het zijn vriendinnen... maar ze weet ook dat JIJ daar ben en jou wil ze weer NIET zien
pi_90907811
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:10 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

:')
Sorry dat was mijn ongeduldige ik , die het heel irritant vind om tegen muren te spreken |:( Ik werk daar verder aan :Y
pi_90907857
Ik vind het heel lullig voor dat meisje dat ze geslagen wordt, maar ja... het zijn jouw zaken niet. Als ze een redder in nood zoekt had ze jou wel gevraagd, of toch niet? Ze vind je zielig he.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90907913
je hebt geen idee hoeveel meisjes/vrouwen ontzettend veel van hun man/vriendje houden ondanks dat hij slaat, alhoewel ik niet weet of dat hier van toepassing is.

ik zelf zou eerlijk toegeven dat ik die chat heb gezien en dan die rambam dat ze op me zou kunnen leunen enzo
stand by me
pi_90907950
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:14 schreef D_tjuh het volgende:
Ik vind het heel lullig voor dat meisje dat ze geslagen wordt, maar ja... het zijn jouw zaken niet. Als ze een redder in nood zoekt had ze jou wel gevraagd, of toch niet? Ze vind je zielig he.
hij vindt haar toch leuk :') dan kan het niet schelen wat voor vriendje ze heeft, dit is natuurlijk ook egocentrisme :')
stand by me
pi_90908043
je Turkse 'vriendin' heeft nu een profielfoto op facebook van zichzelf, wat een schattig meisje... ze heeft nog steeds de zelfde naam dat ze van hem houdt
pi_90908125
misschien moeten we haar weer een facebook berichtje sturen, dan krijg je ruzie met je zusje en nog meer ruzie haar en haar vriend :D
pi_90908179
Zoek een eigen leven, bedankt voor de tips ik weet wat ik ga doen dus deze topic kan gesloten worden !
pi_90908314
En wat ga jij doen dan? Is wel zo netjes dat je feedback geeft op een topic die je opent voor een vraag. Mooie meid by the way.. erg jammer dat ze een foute vriend heeft.
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_90909911
Ik weet het niet, twijfel en als er nog serieuze tips zijn, zijn die welkom, en als je je irriteert aan mij, reageer dan niet maar verlaat dit.
pi_90910140
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 22:02 schreef BrandX het volgende:
omg, zeg me dat het niet waar is.
  woensdag 5 januari 2011 @ 23:18:54 #22
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90911869
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:20 schreef iwannabehigh het volgende:
Zoek een eigen leven, bedankt voor de tips ik weet wat ik ga doen dus deze topic kan gesloten worden !
das heel mooi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')