Dat dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef Id_do_her het volgende:
Als je niet schiet moet je ook niet klagen dat je mist.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben verliefd op een meisje, al heel erg lang. Ik vind haar echt super, alles aan haar is positief en ik kan wel uren over haar schrijven wat er allemaal zo leuk aan haar is. Nu is het dus ongeveer 2 dagen uit met haar vriend, heeft ze NU AL lopen zoenen en alles met een ander (gisteravond). Voor mijn neus! Echt niet normaal ik kan daar ECHT NIET tegen. Ene Mohammed uit Enschede, die zogenaamd op Christiano Ronaldo lijkt en zelfs in bladen staat omdat hij ‘’zogenaamd’’ op hem lijkt. Ik ben echt beledigd. Het is net een homo.
Weet je wel wie TS is? Zijn postgeschiedenis zal je interessant vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef Id_do_her het volgende:
Als je niet schiet moet je ook niet klagen dat je mist.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef Shalimar het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAH oh shit man weetje ik ga niet eens meer posten hier en laat de rest je wel bashen jij vies stalkerig nerdje
Maar als ze jou h ad gezoend was er niks aan de hand geweest, ze vind je niet leuk. Niemand vind je leuk, je zal nog lang alleen blijven...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben verliefd op een meisje, al heel erg lang. Ik vind haar echt super, alles aan haar is positief en ik kan wel uren over haar schrijven wat er allemaal zo leuk aan haar is. Nu is het dus ongeveer 2 dagen uit met haar vriend, heeft ze NU AL lopen zoenen en alles met een ander (gisteravond). Voor mijn neus! Echt niet normaal ik kan daar ECHT NIET tegen. Ene Mohammed uit Enschede, die zogenaamd op Christiano Ronaldo lijkt en zelfs in bladen staat omdat hij ‘’zogenaamd’’ op hem lijkt. Ik ben echt beledigd. Het is net een homo.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef Heroinjunk het volgende:
God heb je hem weer.Ga weg trolletje.
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:45 schreef formerjellybean het volgende:
Als ze je zoent voor je neus , probeert ze op een harde manier duidelijk te maken dat ze je niet moet. En eerlijk gezegd gezien je geschiedenis kan ik haar gelijk geven.
Neehoor. Ik vind t gewoon een sletten actie van haar maar beter dat ze het heeft gedaan, ik vind haar meteen een stuk minderquote:
Perfect. Dus nu kan je iemand vinden die je wel wil hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Neehoor. Ik vind t gewoon een sletten actie van haar maar beter dat ze het heeft gedaan, ik vind haar meteen een stuk minder
Lees postgeschiedenis van TS.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:54 schreef FreelanceMessias het volgende:
Dat heet rebounden, misschien weet ze t ook gewoon niet dat je dr leuk vind?
Ja positief. Als hij dit hoort is hij vast niet blij dus zo positief is het niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:42 schreef D_tjuh het volgende:
Enige positieve wat ik hier kan posten is. Hey!!!!!! Ze is eindelijk vrijgezel, geen vriendje meer die haar slaat.
Nou en, asl je iemand leuk vind heb je ook gevoel voor die persoonquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:55 schreef Arriviste het volgende:
Wat jank jij nou. Jij bent niet eens haar ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |