quote:Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef Månouk het volgende:
nou heb nu al vaak zat seks gehad en zeker diep genoeg daar ligt het ook niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
hoe diep precies?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:21 schreef Månouk het volgende:
nou heb nu al vaak zat seks gehad en zeker diep genoeg daar ligt het ook niet aan
komkommer, deegroller, ananas, cola fles, tampon, etc.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:19 schreef Månouk het volgende:
Hebben meer meiden dat? of is hij eerder al gebroken door een tampon ofzo. kan dat?
Wut is dat TS?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:29 schreef Gizmo112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap het al !! Aangeboren afwijking
Het zal toch niet waar zijn dat TS geen troll is he? Dat kan gewoon niet... Die topics, die opmerkingen...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heb je zulke dunne benen?
wees zo vrij om je eigen benen te postenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Overigens, bij goede seks bloed je, dus blijkbaar is de seks gewoon slecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef Månouk het volgende:
nou dit topic gemaakt omdat ik iedereen over bloeden tijdens seks hoor praten terwijl mij dat niet is overkomen maarja word hier toch niet serieus genomen
Als je op googl had gezocht had je het antwoord ook gevondenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef Månouk het volgende:
nou dit topic gemaakt omdat ik iedereen over bloeden tijdens seks hoor praten terwijl mij dat niet is overkomen maarja word hier toch niet serieus genomen
wut is dezequote:
Ik post er binnenkort wel een.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef -Dopeness het volgende:
[..]
wees zo vrij om je eigen benen te posten
omdat ze nog in de puberteit moet gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Precies, na echt goede seks moet je de slaapkamer opnieuw schilderen.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:35 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Overigens, bij goede seks bloed je, dus blijkbaar is de seks gewoon slecht.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
omdat ze nog in de puberteit moet gaan.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wut is deze![]()
[..]
Ik post er binnenkort wel een.
Netjesquote:Op zondag 23 januari 2011 18:37 schreef Månouk het volgende:
ik ben 21 hoor dus pubertijd nee. en ik heb het antwoord waarschijnlijk al
ja, van tampons word je een kabouter spillebeen, kijk maar naar al die kindjes in afrika, zijn allemaal aan de tamponsquote:Op zondag 23 januari 2011 18:40 schreef Månouk het volgende:
het kan door sporten zoals paardrijden en door gebruik van tampons
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, van tampons word je een kabouter spillebeen, kijk maar naar al die kindjes in afrika, zijn allemaal aan de tampons
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, van tampons word je een kabouter spillebeen, kijk maar naar al die kindjes in afrika, zijn allemaal aan de tampons
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef -Dopeness het volgende:
zo dun is ze nou toch ook weer niet ?
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb je die beentjes gezien? Dat ziet er niet gezond uit hoor.
quote:
Er niet gezond uitzien is iets anders dan niet gezond zijn, als zij er voor de rest geen last van heeft, whats the problem ?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb je die beentjes gezien? Dat ziet er niet gezond uit hoor.
hm, dus de paus is eigenlijk ook een aangespoelde walvis, jouw logica volgende.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hm, dus de paus is eigenlijk ook een aangespoelde walvis, jouw logica volgende.
Wit kleedt niet af, zwart kleedt af. Daarom dragen dikke mensen ook zo vaak zwart.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:44 schreef Månouk het volgende:
he fuk. bedoelde nee precies op dopeness
wit kleed af dus daarom lijken ze dun
Geef het adres maarquote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef Månouk het volgende:
wil je mijn hyves controleren dan? dan zie je dat ik ik ben maarja ik hoef t ook niet te bewijsen laat mij maar een trol zijn. ben ik van het gezeik over mn benen af
dus eigenlijk is het andersom: wit doet dik lijken; TS is dus toch vast te vinden op het pro-ana forum.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wit kleedt niet af, zwart kleedt af. Daarom dragen dikke mensen ook zo vaak zwart.
als je nog meer gezeur wilt hebben moet je vooral je hyves hier neerzettenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef Månouk het volgende:
wil je mijn hyves controleren dan? dan zie je dat ik ik ben maarja ik hoef t ook niet te bewijsen laat mij maar een trol zijn. ben ik van het gezeik over mn benen af
lovehandel, jij. Ben jij serieus?! Dit kan gewoon niet serieus zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:47 schreef Månouk het volgende:
vandaar dat zwarte over die witte legging. als je goed kijkt kan je een lovehandel zien hoor dus te mager is geen optie
Profiel niet zichtbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef Månouk het volgende:
ff hyves veranderen voor iedereen ipv alleen vrienden
http://manny-21.hyves.nl/
nu gaan we 't krijgen.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef Månouk het volgende:
vmbo-zwakstroom kan dit serieus wel zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lovehandel, jij. Ben jij serieus?! Dit kan gewoon niet serieus zijn.
Kom op dit kan alleen een troll zijn... Ik weiger te geloven dat er zulke domme mensen rondlopenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef Månouk het volgende:
Doe nou niet...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef Månouk het volgende:
Zelfde gedachte. Ik word hier verdrietig vanquote:Op zondag 23 januari 2011 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom op dit kan alleen een troll zijn... Ik weiger te geloven dat er zulke domme mensen rondlopen
Denk ik ook heel vaak..quote:Op zondag 23 januari 2011 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom op dit kan alleen een troll zijn... Ik weiger te geloven dat er zulke domme mensen rondlopen
Misschien moet ze eens een taartjeh etenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:51 schreef Taartjeh het volgende:
Zit dit meisje niet zo voor de gek te houden..
Die benen vallen nog wel mee, mag idd wel best iets meer vet op maar is niet noodzakelijk.
ach joh, ga er niet zo op inquote:Op zondag 23 januari 2011 18:52 schreef Månouk het volgende:
omdat? ik zeg niet dat ik te dik ben maar wel dat die legging strak zat en jee een soort van lovehendel ziet... dikke mensen worden vaak gepest maar te mager zijn is ook niet alles
Ik ben nog in de ontkenningsfasequote:Op zondag 23 januari 2011 18:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Denk ik ook heel vaak..
Maar ik word altijd weer aangenaam verrast.
op die foto was je dan vast 50kgquote:Op zondag 23 januari 2011 18:55 schreef Månouk het volgende:
nee dat heb ik niet heb ook 85 gewogen op z'n zwaarst en 46 op zn lichts weeg nu 61 normaal gewicht hoor voor mijn lengte
Vies mannetje!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:57 schreef smegmanus het volgende:
Wat een troll.
Ik wil je wel laten bloeden TS. PM me maar.
Bloed is goed, bloed moet.quote:
Geilquote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef -Dopeness het volgende:
smegmanus wil zijn vinger in je neus stoppen
Misschien dat je je excuses kan aanbieden omdat je over haar benen/dunheid bent begonnenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, gelukkig. Sorry dat ik over je benen/dunheid begon ok? Even goeie vrienden toch!
Dat deed ik toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef -Dopeness het volgende:
[..]
Misschien dat je je excuses kan aanbieden omdat je over haar benen/dunheid bent begonnen
ach gut, kijk wie zich opwerpt als ridder op het anorectische witte paard.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef -Dopeness het volgende:
[..]
Misschien dat je je excuses kan aanbieden omdat je over haar benen/dunheid bent begonnen
Aardig is hij he.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ach gut, kijk wie zich opwerpt als ridder op het anorectische witte paard.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 23 januari 2011 18:59 schreef Månouk het volgende:
pijn is fijn en bloed moet was het toch?
op je knieën, en snel een beetje!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet ik het nog een keer doen?
Hoe wil je je eitje? Gekookt? Gebakken? Bevrucht?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:05 schreef Månouk het volgende:
ja maar wil nu ff een gewoon eitje omelet al gehad laatst.
Medium? Lekker met bloed!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef Månouk het volgende:
ja leuk dit topic zeg. ja ik kan nooit kiezen.
in een restaurant ook niet. maar dan ga ik toch weer voor die biefstuk met pepersaus
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef -Dopeness het volgende:
van maagdenvlies naar dunne benen en van trouwen naar omelet
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hoe wil je je eitje? Gekookt? Gebakken? Bevrucht?
Ga je mij nu vertellen dat je deze slechte grap nog niet kende?quote:
Nee, ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:12 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga je mij nu vertellen dat je deze slechte grap nog niet kende?
Ze ging het zelf googlen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef erodome het volgende:
Tjezus, pagina's vol onzin, maar niemand die even zegt hoe het dan wel zit
TS bloed niet tijdens seks, vervolgens tja.....quote:Op zondag 23 januari 2011 19:19 schreef erodome het volgende:
Tjezus, pagina's vol onzin, maar niemand die even zegt hoe het dan wel zit
Geeft niet ik zou je er nog steeds om nemen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ja.
Ik kende hem eckt niet.
En nu is ze getrouwd met die mod.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
TS bloed niet tijdens seks, vervolgens tja.....
Wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:21 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geeft niet ik zou je er nog steeds om nemen.
Je hoeft het ook niet te willen.quote:
Mag ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:24 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Juist wel prettig als hij een beetje tegenstribbelt...
en een traantje hier en daar erbij voegt ook wel wat extra drama toe.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en een traantje hier en daar erbij voegt ook wel wat extra drama toe.
Nog zo'n pareltje...quote:Op zondag 23 januari 2011 17:58 schreef Månouk het volgende:
nee maar dat is ook bij mannen hoor. volgensmij werkt dat net als zweet
vers zweet stinkt niet dus als ze doucht of zich ff wast voor de party dan is er niks aan de hand
Pics van je eitjes.quote:
Welke schade?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Månouk het volgende:
straks schade formuliertje invullen en hopen dat de verzekering betaald maar dat zal wel
de verzekering moet betalen voor je eitjes? je tampons? je spillebeentjes?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Månouk het volgende:
straks schade formuliertje invullen en hopen dat de verzekering betaald maar dat zal wel
Maagdenvlies wordt niet gedekt (quote:
ik denk het wel, dat wordt niet ketsen voor jou met haar/hem vanavond.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef Månouk het volgende:
gewoon normaal, als hij maar niet te ver gebogen is of naa beneden. Dat had een vriend van me en dat was een naar gevoel. als hij stijf was boog zn lul naar beneden. Is vervelend in missionaresstandje
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maagdenvlies wordt niet gedekt () door de verzekering.
alsof jij jķu tegen zou houden om 'm alsnog genadeloos te geven, jou kennende.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Leuk topic, al ben ik bang dat TS uiteindelijk een troll is van een 45-jarige alleenstaande vader.
wat?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
alsof jij jķu tegen zou houden om 'm alsnog genadeloos te geven, jou kennende.
Waarom plaats je foto's uit haar FOBO?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Gizmo112 het volgende:
[ afbeelding ]
Everything you said will be used against you
Zo hoeft men niet meer in haar FoBo te lurken, kapice?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom plaats je foto's uit haar FOBO?
Het is dat je het zegt...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef Månouk het volgende:
gohd wat ben ik toch mooi met mn tijgerstring
de benen ook... en sta je met je echte benen in het zand begraven? want op deze foto zijn ze zo mogelijk nķg dunner.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig zie jij er wel bijzonder appetijtelijk uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat, waarom ben je dan zo dun?!
Heb je wel heupen?
sorry, ik vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef Flounder het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zie jij er wel bijzonder appetijtelijk uit. [ afbeelding ]![]()
neurds zijn seksiequote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef Flounder het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zie jij er wel bijzonder appetijtelijk uit. [ afbeelding ]![]()
Kijk, het zit zo:quote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef Månouk het volgende:
ja weet t nu wel maar vroeg het me gewoon af omdat ik dat vaak hoor namelijk
Kan een rosbief ook "well done" zijn of zijn die alleen in "rare" verkrijgbaar?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:03 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kijk, het zit zo:
Een kut is net als een biefstuk.
De ene biefstuk is rare, de ander well done;
De vrijwel rauwe biefstuk (rare) zal wel bloeden bij een penetratie terwijl een goed doorgebakken versie (well done) dat juist niet doed.
De conclusie is dus dat je een "well done" kutje hebt.
Dan is het goed..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het niet zo. Ga maar door met lachen!
![]()
![]()
Wut is deze? Wazs die aan mij gericht?quote:
Ja maar dan is het niet meer te vreten.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kan een rosbief ook "well done" zijn of zijn die alleen in "rare" verkrijgbaar?
Dan hoop ik niet voor TS dat ze een well done rosbief tussen haar benen heeft.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja maar dan is het niet meer te vreten.
Vrijgezellig?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef Månouk het volgende:
heb geen boy. lang leven vrijgezelligheid
Ohh oke!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Was als reactie op #217, beetje vertraagd ivm langzaam internet
24,rook ze zelf ookquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef Månouk het volgende:
zijn best zware cigaretten en vind camel heel vies en er zitten er 25 in en marlborro vind ik niks omdat iedereen dat rookt
Dat is wel heel stoer inderdaad! Goed dat je geen kuddedier bentquote:Op zondag 23 januari 2011 20:44 schreef Månouk het volgende:
zijn best zware cigaretten en vind camel heel vies en er zitten er 25 in en marlborro vind ik niks omdat iedereen dat rookt
Inderdaad, ik verkoop die echt bijna nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat is wel heel stoer inderdaad! Goed dat je geen kuddedier bent
[Paint] Meedoen topic : ROBBENROLLOquote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie is dat op jouw UI eigenlijk?![]()
Inderdaad roken
Nee mensen kennen het niet :s :s Alleen echte kenners kennen het.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Månouk het volgende:
is niks stoers aan maar kom er nu niet vanaf als ik het niet hard genoeg wil!
chesterfield is gewoon mijn merkiekomt omdat ze best duur zijn dat je ze niet verkoopt 5.70 volgensmij
Ben je pompbediende of werk je bij een servicebalie ?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verkoop die echt bijna nietGister toevallig een pakje.
Nee in een supermarktquote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Ben je pompbediende of werj he bij een servicebalie ?
Haha! Hielarissssquote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[Paint] Meedoen topic : ROBBENROLLO
Inderdaad, niet zomaar een!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Brawler het volgende:
[..]
En niet zomaar een supermarkt!![]()
TS is gewoon een echte connaisseur als het gaat om rookwaren
Waar woon je, dan zeg ik of jij die supermarkt ook kent of niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Furdinand het volgende:
[..]
welke dan kom ik een keertje langs om iets te kopen ofzo
Dordrecht (buurman van yvonne)quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, niet zomaar een!
[..]
Waar woon je, dan zeg ik of jij die supermarkt ook kent of niet.
En dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zonde, dan heb je dus geen filiaal van de meest awesome supermarkt die er is in je buurt!
Kennen jullie elkaar dan? Is het een Dirk vd Broek?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zonde, dan heb je dus geen filiaal van de meest awesome supermarkt die er is in je buurt!
Ken ik wie? Furdinand nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar dan? Is het een Dirk vd Broek?
Moet ik hem vullen voor je?quote:
Nee, het is de Deen, zoals ik net al zei!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar dan? Is het een Dirk vd Broek?
tegen wie heb je het?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat voor werk doe je naast je school?
Had het ook over Linkerbotsingquote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ken ik wie? Furdinand nietKlinkerbotsing wel, want dat is een indirecte collega van me
Maar nee, het is geen Dirk
Dit, en dan bedenken welke er niet op staanquote:
De D van Deuk!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Hooidraad het volgende:
waarom beginnen die alledrie met een D
Ik durf dat niet zo goed hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Furdinand het volgende:
[..]
mwa.. ik hou er niet van gevult te worden. ik vul jou wel
Momenteel gaat het over supermarkten.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja wat denk je.Dit topic gaat maar over 1 iemand.
Sorry, dat stukje heb ik blijkbaar gemist. AH ftw.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Momenteel gaat het over supermarkten.
Wees niet bang, ik zal rustig stotenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik durf dat niet zo goed hoor.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik zal rustig stoten
Haha, scherp!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Had het ook over Linkerbotsing
[..]
Dit, en dan bedenken welke er niet op staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |