quote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef -Dopeness het volgende:
zo dun is ze nou toch ook weer niet ?
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb je die beentjes gezien? Dat ziet er niet gezond uit hoor.
quote:
Er niet gezond uitzien is iets anders dan niet gezond zijn, als zij er voor de rest geen last van heeft, whats the problem ?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb je die beentjes gezien? Dat ziet er niet gezond uit hoor.
hm, dus de paus is eigenlijk ook een aangespoelde walvis, jouw logica volgende.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hm, dus de paus is eigenlijk ook een aangespoelde walvis, jouw logica volgende.
Wit kleedt niet af, zwart kleedt af. Daarom dragen dikke mensen ook zo vaak zwart.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:44 schreef Månouk het volgende:
he fuk. bedoelde nee precies op dopeness
wit kleed af dus daarom lijken ze dun
Geef het adres maarquote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef Månouk het volgende:
wil je mijn hyves controleren dan? dan zie je dat ik ik ben maarja ik hoef t ook niet te bewijsen laat mij maar een trol zijn. ben ik van het gezeik over mn benen af
dus eigenlijk is het andersom: wit doet dik lijken; TS is dus toch vast te vinden op het pro-ana forum.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wit kleedt niet af, zwart kleedt af. Daarom dragen dikke mensen ook zo vaak zwart.
als je nog meer gezeur wilt hebben moet je vooral je hyves hier neerzettenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef Månouk het volgende:
wil je mijn hyves controleren dan? dan zie je dat ik ik ben maarja ik hoef t ook niet te bewijsen laat mij maar een trol zijn. ben ik van het gezeik over mn benen af
lovehandel, jij. Ben jij serieus?! Dit kan gewoon niet serieus zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:47 schreef Månouk het volgende:
vandaar dat zwarte over die witte legging. als je goed kijkt kan je een lovehandel zien hoor dus te mager is geen optie
Profiel niet zichtbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef Månouk het volgende:
ff hyves veranderen voor iedereen ipv alleen vrienden
http://manny-21.hyves.nl/
nu gaan we 't krijgen.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:48 schreef Månouk het volgende:
ff hyves veranderen voor iedereen ipv alleen vrienden
http://manny-21.hyves.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |