Overigens, bij goede seks bloed je, dus blijkbaar is de seks gewoon slecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef Månouk het volgende:
nou dit topic gemaakt omdat ik iedereen over bloeden tijdens seks hoor praten terwijl mij dat niet is overkomen maarja word hier toch niet serieus genomen
Als je op googl had gezocht had je het antwoord ook gevondenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef Månouk het volgende:
nou dit topic gemaakt omdat ik iedereen over bloeden tijdens seks hoor praten terwijl mij dat niet is overkomen maarja word hier toch niet serieus genomen
wut is dezequote:
Ik post er binnenkort wel een.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef -Dopeness het volgende:
[..]
wees zo vrij om je eigen benen te posten
omdat ze nog in de puberteit moet gaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heb je zulke dunne benen?
Precies, na echt goede seks moet je de slaapkamer opnieuw schilderen.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:35 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Overigens, bij goede seks bloed je, dus blijkbaar is de seks gewoon slecht.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
omdat ze nog in de puberteit moet gaan.
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wut is deze![]()
[..]
Ik post er binnenkort wel een.
Netjesquote:Op zondag 23 januari 2011 18:37 schreef Månouk het volgende:
ik ben 21 hoor dus pubertijd nee. en ik heb het antwoord waarschijnlijk al
ja, van tampons word je een kabouter spillebeen, kijk maar naar al die kindjes in afrika, zijn allemaal aan de tamponsquote:Op zondag 23 januari 2011 18:40 schreef Månouk het volgende:
het kan door sporten zoals paardrijden en door gebruik van tampons
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, van tampons word je een kabouter spillebeen, kijk maar naar al die kindjes in afrika, zijn allemaal aan de tampons
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja, van tampons word je een kabouter spillebeen, kijk maar naar al die kindjes in afrika, zijn allemaal aan de tampons
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef -Dopeness het volgende:
zo dun is ze nou toch ook weer niet ?
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb je die beentjes gezien? Dat ziet er niet gezond uit hoor.
quote:
Er niet gezond uitzien is iets anders dan niet gezond zijn, als zij er voor de rest geen last van heeft, whats the problem ?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Heb je die beentjes gezien? Dat ziet er niet gezond uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |