quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:44 schreef Kper_Norci het volgende:
I love the smell of fresh pussy in the morning. Beste sex is die wanneer je het achteraf gewoon ruikt dat er geneukt is.
idd Jammer genoeg vaak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sterker nog, mensen ruiken. En elk plekje weer anders. Maar er moeten spulletjes verkocht worden met een beeldcultuur, dus doen we alsof dat niet hoort en maken we van geur stank.
Ook ja, heel veel dingen hebben er invloed op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moment in de maandelijkse cyclus heeft meer invloed.
Als ik geen condoom gebruikt heb, gebruik ik na seks met een vriend altijd een vaginadouche. De meeste vrouwen staan er jammer genoeg te weinig bij stil dat gewoon douchen niet eh... overal komt, zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vers geproduceerde geur is wel anders dan restgeur, en zaad heeft een enorme invloed op de biochemische huishouding van een kut. Ik ben op zich geen fan van dat effect, en ga dan ook darvoor graag voor het zingen de kerk uit.
Tja, 'geilheid'... Heb ik niet zo'n moeite mee, want dat ben ik eigenlijk altijd van mezelf al welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op zich wel, zowel in het onderbewuste als in het bewuste. Het werkt op een dierlijk niveau, maar ook op een menselijk niveau, en dan kun je het dus ook met elkaars volle verstand 'aangeboden' krijgen, en aanbieden. Je hebt er niet zoveel invloed op, maar je kunt het wel optimaal aanbieden, in mijn optiek frisgedoucht, en 'showen', ermee verleiden, net als je met de aanblik van je naakte lijf kunt.
Anderzijds kan het ranzige ook weer zijn charme hebben, 's ochtends met je droge bek happen in het oude opgedroogde wat verzuurde zweet en de andere vermengde lichaamssappen van de afgelopen nacht. Maar dan is het de daarvoor benodigde geilheid die het weer extra geil maakt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef Vanky het volgende:
Luister, ofwel bijt je door de zure appel geen en geef je haar een lik dat ze kreunt van hier tot in Tokio.
Ofwel blijf je als een nerd hier op Fok zitten en kijk je naar poesjes op internet.
Ik doe ALLES lekker uitgebreid en lang... van (posts) schrijven tot..., nou tot en met seks natuurlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef mannetje84 het volgende:
hahawat een lange post weer bi-tje
maar je hebt wel gelijk.. maar alles ruikt.. maar de geur van mijn ex vond ik heerlijk.. en als ik dan naar huis ging als ik bij haar was geweest rook ik haar de hele weg nog
Ik vraag me af in welke mate dat helpt, aangezien het niet om het zaad zelf gaat maar om de reactie van de kut op het zaad. Ik hou het wel graag puur natuur en als je een meisje uitlegt waarom je niet in haar klaar wil komen dan weet ze vaak zelf nog wel een ander warm en vochtig plekje om in klaar te komen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 04:42 schreef bi-tje het volgende:
Als ik geen condoom gebruikt heb, gebruik ik na seks met een vriend altijd een vaginadouche. De meeste vrouwen staan er jammer genoeg te weinig bij stil dat gewoon douchen niet eh... overal komt, zal ik maar zeggen
Op zijn tijd ja, niet standaard. Als zij haar best doet om zo vaak mogelijk zo fris mogelijk te zijn, dan kies ik wel de momenten dat ik zin heb in ranzig, en als zij dat op hetzelfde moment heeft dan wordt het nog erg gezellig.quote:Tja, 'geilheid'... Heb ik niet zo'n moeite mee, want dat ben ik eigenlijk altijd van mezelf al wel![]()
En ik vind verder bijna álles opwindend ook nog... (zucht!)... Dus idd 'ranzig' ook op z'n tijd
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef ReVamp_ het volgende:
Uhmm ik weet niet hoor, maar ik heb van alle jongens die ik gepijpt heb (ze zijn echt op 1 hand te tellen) geen een gehad waarvan dat ook niet geurloos was..
Des te langer zaad in de vagina blijft, des te groter de reactie, dénk ik zelf. Die douche gebruik ik meteen zodra ik ga plassen (óók belangrijk voor sommige meiden ivm blaasontstekingen, en ook dáár denken ze vaak niet aan!) erna. Maar ik bedoelde het ook eigenlijk als reactie op wat eerder al gezegd werd over "oud zaad" e.d.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vraag me af in welke mate dat helpt, aangezien het niet om het zaad zelf gaat maar om de reactie van de kut op het zaad. Ik hou het wel graag puur natuur en als je een meisje uitlegt waarom je niet in haar klaar wil komen dan weet ze vaak zelf nog wel een ander warm en vochtig plekje om in klaar te komen.
Mijn vriend zegt dat ik ook lekker ruik/smaakquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:12 schreef meisjej het volgende:
mijn vriendje vind dat wel lekker juist, wat lichaamsgeur.
Bestel nu online, het kutje van Paris Hilton met lavendelsmaak voor maar 49.90 euro!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:55 schreef Traumatination het volgende:
De jeugdige kijkers zijn natuurlijk zo door de televisie opgevoed dat alles naar bloemetjes hoort te ruiken. Geeft niet, slijt er vanzelf weer af!
Ik vond hem niet zo grappig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef Vanky het volgende:
[..]
Bestel nu online, het kutje van Paris Hilton met lavendelsmaak voor maar 49.90 euro!
Is zo'n fake ding hé?quote:
Dat is echt fantastischquote:Op maandag 24 januari 2011 14:18 schreef Vanky het volgende:
[..]
Is zo'n fake ding hé?
Het kost ook niet veel omdat het al vaak gebruikt is!
Die van Beatrix is nieuw en kost 450 euro
Fanta-stick gaat denk ik liever voor de Albertquote:Op maandag 24 januari 2011 14:18 schreef Vanky het volgende:
[..]
Is zo'n fake ding hé?
Het kost ook niet veel omdat het al vaak gebruikt is!
Die van Beatrix is nieuw en kost 450 euro
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Fanta-stick gaat denk ik liever voor de Albert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |