abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91494812
Meiden even een -misschien te directe- vraagje:

Vinden jullie dat jullie kutje ruikt en vooral als ''ze'' vocht begint te creëren?

Het is me namelijk opgevallen, dat kutjes vooral beginnen te ruiken, nadat ze wat sappiger geraken :{

BroodjeKipcorn
Ja mooy.
pi_91494903
Verkapt-kijk-mij-eens-veel-sletten-neuken-topic.
Feyenoord Rotterdam
pi_91494983
2 mogelijkheden.

1. TS neukt alleen maar fatsige wijven die 3 dagen niet douchen als ze met hem neuken.

2. TS is homo en kan de geur van vrouwelijke geilheid niet waarderen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_91495002
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef o.us het volgende:
Waarom is de site in je sig. gepowered door CO.CK :')
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_91495085
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef o.us het volgende:
Met andere woorden: jij vind alleen sletten stinken? Wat een fokking BS van je
Ja mooy.
pi_91495128
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef TigerXtrm het volgende:
2 mogelijkheden.

1. TS neukt alleen maar fatsige wijven die 3 dagen niet douchen als ze met hem neuken.

2. TS is homo en kan de geur van vrouwelijke geilheid niet waarderen.
Beiden niet plausibel,, eerst douchen,, dan neuqen toch?
Ja mooy.
pi_91495202
Sinds ik een grotje oraal verkend heb op een festival in Boedapest, waar al minstens vijf dagen geen stromend water doorheen was geweest, kan ik alles hebben.

Kwestie van even door de zure appel heen bijten, TS. :9~
pi_91495257
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:37 schreef FeestBoek het volgende:
Sinds ik een grotje oraal verkend heb op een festival in Boedapest, waar al minstens vijf dagen geen stromend water doorheen was geweest, kan ik alles hebben.

HAHAHAHAHHAHAHAHHAH!!

+1
Ja mooy.
pi_91495269
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef BroodjeKipcorn het volgende:

[..]

Met andere woorden: jij vind alleen sletten stinken? Wat een fokking BS van je
Naar jouw OP klinkt het net alsof je 49 vrouwen al achter de rug hebt in bed :).
Feyenoord Rotterdam
pi_91495573
Eerst douchen, dan likken :)
pi_91495645
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:38 schreef o.us het volgende:

[..]

Naar jouw OP klinkt het net alsof je 49 vrouwen al achter de rug hebt in bed :).
Valt reeeeeeuzennnnn mee
Ja mooy.
pi_91496058
TS dat is maar 5sec. daarna denk je maar 'Ach wat maakt het uit, mijn tongetje is er nu toch in geweest of dat nu 1 of 10 keer is, en m'n lul die proeft het niet!'
  maandag 17 januari 2011 @ 23:55:38 #13
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_91496185
Uhmm ik weet niet hoor, maar ik heb van alle jongens die ik gepijpt heb (ze zijn echt op 1 hand te tellen) geen een gehad waarvan dat ook niet geurloos was..
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
pi_91496196
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef Vanky het volgende:
TS dat is maar 5sec. daarna denk je maar 'Ach wat maakt het uit, mijn tongetje is er nu toch in geweest of dat nu 1 of 10 keer is, en m'n lul die proeft het niet!'
Puike gedachte,, maar ook al douchen ''ze'' soms STINKKKTTT het gewoon. Is het genetisch zo aangelegd ofzo?
Ja mooy.
pi_91496214
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef ReVamp_ het volgende:
Uhmm ik weet niet hoor, maar ik heb van alle jongens die ik gepijpt heb (ze zijn echt op 1 hand te tellen) geen een gehad waarvan dat ook niet geurloos was..
Ik hoop echt zo hard dat jij een vrouw bent. -O-
pi_91496225
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef ReVamp_ het volgende:
Ohhhhhh :{ dus lullen kunnen ook ruiken
Ja mooy.
pi_91496254
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:56 schreef FeestBoek het volgende:

[..]

Ik hoop echt zo hard dat jij een vrouw bent. -O-
Fok,, niet eens aangedacht,, same here,, ben zelfs al aan het duimen voor haar/hem (?) -O-
Ja mooy.
pi_91496454
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef BroodjeKipcorn het volgende:

[..]

Fok,, niet eens aangedacht,, same here,, ben zelfs al aan het duimen voor haar/hem (?) -O-
Godverdomme heb zin in een kipcorn

BRB
pi_91496478
K vind de kut van mn vriendin wel een geile geur hebben :9~
pi_91496799
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:00 schreef clockcabl3 het volgende:
K vind de kut van mn vriendin wel een geile geur hebben :9~
Lekkere vriendin hebbie dan :9~
Ja mooy.
pi_91496879
TS, dat is opgedroogd sperma die stinkt omdat haar kutje nat wordt. Dat is wat je ruikt!
pi_91497010
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Vanky het volgende:
TS, dat is opgedroogd sperma die stinkt omdat haar kutje nat wordt. Dat is wat je ruikt!
Ja maar niet mijn sperma dan :{

want het stinkt al bij het orale voorspel

of ze is idd gewoon een fokking slet *) maar dan nog de vraag: dat ''oude'' sperma zou toch wel moeten verdwijnen in d'r na een partij douches niet waar :')
Ja mooy.
pi_91497591
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef BroodjeKipcorn het volgende:

[..]

of ze is idd gewoon een fokking slet *) maar dan nog de vraag: dat ''oude'' sperma zou toch wel moeten verdwijnen in d'r na een partij douches niet waar :')
Nee blijft gewoon lekker zitten, het verdwijnt als een jonger haar klit likt!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:57:48 #24
201543 FokR
What's it all about?
pi_91498932
Dit was niet nodig. :)

[ Bericht 70% gewijzigd door ondeugend op 18-01-2011 03:43:40 ]
You know what I mean?
pi_91500650
Tjongejonge... Ik SCHRIK echt van de onwetendheid van KERELS soms! Enneh..., sommige vrouwen ook nog, wat ik eigenlijk nóg erger vind!

Het is NORMAAL dat een vagina "ruikt". Net zo NORMAAL is het dat een pik "ruikt". Ja..., álle kutjes ruiken en JAAAA... ook alle pikken ruiken!

Iedereen heeft een eigen geur. Dat is deels idd erfelijk, maar het heeft ook met dingen te maken als: wat eet je, hoe is je gezondheid verder, wat drink je, rook je, veel of weinig kruiden, en ga zo maar door.
En die geur is geen "stánk" dus, en geeft ook niet aan of iemand wel of niet grondig genoeg gewassen is, laat stáán dat het "oud sperma" zou zijn! Tsss...!
Het IS er gewoon altijd, en wordt inderdaad sterker naarmate iemand, vrouw én man, meer opgewonden raakt.

Het ligt er ook maar net aan wat/wie jij wel of niet aangenaam vind ruiken. De één is kieskeurig en vind bijna alles "stinken", de ander is meer... avontuurlijk of sensueler ingesteld en die vind misschien juist weer bijna alles heerlijk GEIL ruiken. Ligt dus ook voor een groot deel aan JOUZELF, jouw instelling en "smaken", haha...
Dus zou ik jullie voorstellen maar eens aan het geile smeersel te ruiken dat uit jullie eigen eikel komt als je opgewonden raakt. Kijken of je dát dan WEL zo heerlijk vind geuren...

Vind ikzelf WEL trouwens, of het moet wel héél erg met iemand gesteld zijn :) Ik raak zélf juist enorm OPGEWONDEN van de geur van een vrouw én man! Ook omdat dat een teken is dat ze op JOU geilen en dat ze "er klaar voor zijn" geneukt te worden, zeg maar. Opwindender kán toch bijna niet?!
pi_91500667
Vrouwen ruiken een beetje naar mijn UI.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_91500679
quote:

That's the spirit! ^O^

Kijk... Iemand met zo'n instelling... Dát is pas aantrekkelijk in een... man? of vrouw? Nou ja..., maakt MIJ niet écht wat uit hoor :9
pi_91500696
quote:
16s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 02:34 schreef bi-tje het volgende:
Tjongejonge... Ik SCHRIK echt van de onwetendheid van KERELS soms! Enneh..., sommige vrouwen ook nog, wat ik eigenlijk nóg erger vind!

Het is NORMAAL dat een vagina "ruikt". Net zo NORMAAL is het dat een pik "ruikt". Ja..., álle kutjes ruiken en JAAAA... ook alle pikken ruiken!

Iedereen heeft een eigen geur. Dat is deels idd erfelijk, maar het heeft ook met dingen te maken als: wat eet je, hoe is je gezondheid verder, wat drink je, rook je, veel of weinig kruiden, en ga zo maar door.
En die geur is geen "stánk" dus, en geeft ook niet aan of iemand wel of niet grondig genoeg gewassen is, laat stáán dat het "oud sperma" zou zijn! Tsss...!
Het IS er gewoon altijd, en wordt inderdaad sterker naarmate iemand, vrouw én man, meer opgewonden raakt.

Het ligt er ook maar net aan wat/wie jij wel of niet aangenaam vind ruiken. De één is kieskeurig en vind bijna alles "stinken", de ander is meer... avontuurlijk of sensueler ingesteld en die vind misschien juist weer bijna alles heerlijk GEIL ruiken. Ligt dus ook voor een groot deel aan JOUZELF, jouw instelling en "smaken", haha...
Dus zou ik jullie voorstellen maar eens aan het geile smeersel te ruiken dat uit jullie eigen eikel komt als je opgewonden raakt. Kijken of je dát dan WEL zo heerlijk vind geuren...

Vind ikzelf WEL trouwens, of het moet wel héél erg met iemand gesteld zijn :) Ik raak zélf juist enorm OPGEWONDEN van de geur van een vrouw én man! Ook omdat dat een teken is dat ze op JOU geilen en dat ze "er klaar voor zijn" geneukt te worden, zeg maar. Opwindender kán toch bijna niet?!
sluit ik me bij aan :)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † dinsdag 18 januari 2011 @ 02:45:59 #29
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_91500706

[ Bericht 62% gewijzigd door ondeugend op 18-01-2011 03:44:30 (Doet er niet toe) ]
pi_91502561
quote:

Anders ga je even serieus op TS in... :')
pi_91503587
I love the smell of fresh pussy in the morning. Beste sex is die wanneer je het achteraf gewoon ruikt dat er geneukt is.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:54:25 #32
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_91503832
De ene kut ruikt gewoon anders dan de ander en de ene vind ik lekkerder ruiken dan de ander. Dat er een geurtje hangt lijkt me logisch, als het maar niet naar rotte vis ruikt en schoon is het prima ^O^
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_91503969
quote:

Ik kreeg ineens weer een flashback naar mn eerste vriendinnetje. Die was ook zo'n granny smith, en aangezien ik toen nog niet beter wist, dacht ik dat elke kut zo zuur was. Dat plakkerige gevoel op je tanden na zo'n befsessie, alsof je 3 dagen niet gepoetst had... Gruwels. :X
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_91508144
quote:

Sterker nog, mensen ruiken. En elk plekje weer anders. Maar er moeten spulletjes verkocht worden met een beeldcultuur, dus doen we alsof dat niet hoort en maken we van geur stank.

quote:
Moment in de maandelijkse cyclus heeft meer invloed.
quote:
Vers geproduceerde geur is wel anders dan restgeur, en zaad heeft een enorme invloed op de biochemische huishouding van een kut. Ik ben op zich geen fan van dat effect, en ga dan ook darvoor graag voor het zingen de kerk uit.

quote:

Op zich wel, zowel in het onderbewuste als in het bewuste. Het werkt op een dierlijk niveau, maar ook op een menselijk niveau, en dan kun je het dus ook met elkaars volle verstand 'aangeboden' krijgen, en aanbieden. Je hebt er niet zoveel invloed op, maar je kunt het wel optimaal aanbieden, in mijn optiek frisgedoucht, en 'showen', ermee verleiden, net als je met de aanblik van je naakte lijf kunt.

Anderzijds kan het ranzige ook weer zijn charme hebben, 's ochtends met je droge bek happen in het oude opgedroogde wat verzuurde zweet en de andere vermengde lichaamssappen van de afgelopen nacht. Maar dan is het de daarvoor benodigde geilheid die het weer extra geil maakt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_91508290
Ik wil altijd eerst douchen voor het vrijen, maar mijn vriend vindt mijn lichaamsgeur heerlijk (incl de geur van mijn vagina ja :P ) en zegt dat ik beter kan douchen na het vrijen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91508413
Heb ik nooit
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:18:52 #37
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_91508820
Het zelfreinigende vermogen van de mens wordt zwaar onderschat maar ook ernstig beperkt door onze kledij.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:38:07 #38
327374 EvilElitist
aspirant wereldleider
pi_91509493
kaaskut :')
thee ftw
pi_91511754
In Duitsland zeggen ze: "Eine richtige fotze muss stinken! "
pi_91511985
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil altijd eerst douchen voor het vrijen, maar mijn vriend vindt mijn lichaamsgeur heerlijk (incl de geur van mijn vagina ja :P ) en zegt dat ik beter kan douchen na het vrijen :+
Vrijen... :')
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:32:06 #41
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_91514439
Ik ben een meisje, waar kan ik dat aanpassen? :P
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:48:58 #42
332220 xxxroosxxx
brabant de gekstuh
pi_91515287
ach een kipcorn meurt ook als een rotte vis
ik heb geen schoonmoeder, ik heb een trouwma
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:50:01 #43
332220 xxxroosxxx
brabant de gekstuh
pi_91515346
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

nee jouw kapsel _O- ;(
ik heb geen schoonmoeder, ik heb een trouwma
pi_91519758
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef BroodjeKipcorn het volgende:

[..]

Hoop dat ze je fok account niet kent LOL
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:20:51 #45
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_91520121
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:55 schreef BroodjeKipcorn het volgende:

[..]

Puike gedachte,, maar ook al douchen ''ze'' soms STINKKKTTT het gewoon. Is het genetisch zo aangelegd ofzo?
Zo kan je de zalm van de tonijn onderscheiden..
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_91523018
Luister, ofwel bijt je door de zure appel geen en geef je haar een lik dat ze kreunt van hier tot in Tokio.

Ofwel blijf je als een nerd hier op Fok zitten en kijk je naar poesjes op internet.
pi_91525995
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef Vanky het volgende:
Luister, ofwel bijt je door de zure appel geen en geef je haar een lik dat ze kreunt van hier tot in Tokio.

Ofwel blijf je als een nerd hier op Fok zitten en kijk je naar poesjes op internet.
_O-
pi_91534609
quote:

Ik moest lachen _O-
pi_91535022
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Pervert
Ja mooy.
pi_91543315
haha :P wat een lange post weer bi-tje :P

maar je hebt wel gelijk.. maar alles ruikt.. maar de geur van mijn ex vond ik heerlijk.. en als ik dan naar huis ging als ik bij haar was geweest rook ik haar de hele weg nog :D
I am everywere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')