Welke schade?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Månouk het volgende:
straks schade formuliertje invullen en hopen dat de verzekering betaald maar dat zal wel
de verzekering moet betalen voor je eitjes? je tampons? je spillebeentjes?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Månouk het volgende:
straks schade formuliertje invullen en hopen dat de verzekering betaald maar dat zal wel
Maagdenvlies wordt niet gedekt (quote:
ik denk het wel, dat wordt niet ketsen voor jou met haar/hem vanavond.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef Månouk het volgende:
gewoon normaal, als hij maar niet te ver gebogen is of naa beneden. Dat had een vriend van me en dat was een naar gevoel. als hij stijf was boog zn lul naar beneden. Is vervelend in missionaresstandje
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maagdenvlies wordt niet gedekt () door de verzekering.
alsof jij jķu tegen zou houden om 'm alsnog genadeloos te geven, jou kennende.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Leuk topic, al ben ik bang dat TS uiteindelijk een troll is van een 45-jarige alleenstaande vader.
wat?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:33 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
alsof jij jķu tegen zou houden om 'm alsnog genadeloos te geven, jou kennende.
Waarom plaats je foto's uit haar FOBO?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Gizmo112 het volgende:
[ afbeelding ]
Everything you said will be used against you
Zo hoeft men niet meer in haar FoBo te lurken, kapice?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waarom plaats je foto's uit haar FOBO?
Het is dat je het zegt...quote:Op zondag 23 januari 2011 19:38 schreef Månouk het volgende:
gohd wat ben ik toch mooi met mn tijgerstring
de benen ook... en sta je met je echte benen in het zand begraven? want op deze foto zijn ze zo mogelijk nķg dunner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |