Dat lijkt me echt stug :$quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size
Een vriendin hebben en alsnog moeten compenserenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ik ben niet ontevreden over mijn maat...+20cm...
en de vriendin is tevreden dus ik ook
IB4 NKOTBquote:Op maandag 10 januari 2011 19:22 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ik compenseer niks
epic hoe snel zoiets over ken zijnvrouwen..
Klopt helemaal, maar het gaat ons meestal niet om de lengte of dikte, sex (of terwijl de liefde bedrijven) is voor de meeste vrouwen al spannend genoeg zolang je maar verliefd bent hahaha. Als je niet meer verliefd bent, tja dan kopen we maar een dildo als die van je vriend te klein is ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
jij geeft er niet om of een jongen kan neuken als die maar lief is?
denk persoonlijk dat goeie sex in een relatie een van de manieren is om het allemaal spannend te houden
Ja precies! Als je verliefd bent dan vind je het sowieso al geweldig om samen met hem te zijn en krijg je het er helemaal warm van!quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:58 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar het gaat ons meestal niet om de lengte of dikte, sex (of terwijl de liefde bedrijven) is voor de meeste vrouwen al spannend genoeg zolang je maar verliefd bent hahaha. Als je niet meer verliefd bent, tja dan kopen we maar een dildo als die van je vriend te klein is ofzo
Moet je een keertje een voorbinddildo kopen kijken hoe je vriend dan kijktquote:Op donderdag 13 januari 2011 02:58 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar het gaat ons meestal niet om de lengte of dikte, sex (of terwijl de liefde bedrijven) is voor de meeste vrouwen al spannend genoeg zolang je maar verliefd bent hahaha. Als je niet meer verliefd bent, tja dan kopen we maar een dildo als die van je vriend te klein is ofzo
haha nee serieus, mij zou het iig niet veel uit maken. Het gaat meer hoe je er mee om gaat denk ik.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:58 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
haha nee serieus, mij zou het iig niet veel uit maken. Het gaat meer hoe je er mee om gaat denk ik.
Voorbinddildo, beste manier om mannen van hun penislengte obsessie af te helpen. Ineens is kleiner veel beter.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Dreeskippevlees het volgende:
Moet je een keertje een voorbinddildo kopen kijken hoe je vriend dan kijkt
QFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Voorbinddildo, beste manier om mannen van hun penislengte obsessie af te helpen. Ineens is kleiner veel beter.
Het hangt er ook van af hoe je het brengt hequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Voorbinddildo, beste manier om mannen van hun penislengte obsessie af te helpen. Ineens is kleiner veel beter.
Dat is een lachertje, onder de Negroide medemensen.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:16 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Negerlul van 19 cm ongeveer, met een dikke eikel![]()
perfect
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dat is een lachertje, onder de Negroide medemensen.
Whahahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Uhmm jawel hoor Niet alle negers hebben een grote pikquote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
zulke korte lengtes vind je bij negers niet inderdaad.
Hmm nou noem eens een lengte dan die een negerlul heeft volgens jou??quote:Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dat is een lachertje, onder de Negroide medemensen.
>25 cm?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Hmm nou noem eens een lengte dan die een negerlul heeft volgens jou??
Zwart?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Ja oke oke, Hmm tijd voor een bakkie koffie
50 cm ? Ik ga je opzoeken in het Guiness Book of Recordsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef Michielos het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen gewoon graag een ferme jaap willen. Natuurlijk wordt dit niet gezegd omdat je dan als "hoer" te boek staat, of je de mannelijke fokkers beledigd met hun 1mm pik, maar mijn 20 inch dick heeft al heel wat poesjes geruineerd. Ze gilden van genot
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef Michielos het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen gewoon graag een ferme jaap willen. Natuurlijk wordt dit niet gezegd omdat je dan als "hoer" te boek staat, of je de mannelijke fokkers beledigd met hun 1mm pik, maar mijn 20 inch dick heeft al heel wat poesjes geruineerd. Ze gilden van genot
33 cm. Minimaalquote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Hmm nou noem eens een lengte dan die een negerlul heeft volgens jou??
Fixedquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef MrV het volgende:
Vrouwen moeten niet zeiken gewoon neuken!
Je hoort vaak genoeg vrouwen daarover 'klagen'. Dus tja, wat is zelden, wat is vaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Danielion het volgende:
Slechts zelden is een penis te groot, volgens mij. Klopt dat dames ?
Zie KPD - Mannen show hier.. topicquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Danielion het volgende:
Eigenlijk zouden, wij mannelijke FOK!ers - geheel annoniem natuurlijk - onze penissen moeten fotograferen, vergezeld met dikte en lengte. Dat zou het duidelijker moeten maken voor de dames hier.
Kunnen wij fotos ruilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Danielion het volgende:
Eigenlijk zouden, wij mannelijke FOK!ers - geheel annoniem natuurlijk - onze penissen moeten fotograferen, vergezeld met dikte en lengte. Dat zou het duidelijker moeten maken voor de dames hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |