Je hebt gelijkquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef Ernemmertje het volgende:
Zo hard, dik en lang mogelijk!En zo weinig mogelijk voorhuid, getuige je posts in dat andere topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met al die tumoren op je lul zal het wel een grote zijn ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Diabox het volgende:
Die van mij, kk lang en kk dik. Bitches diggen het. En je weet het.
Ja en die bitches die 'diggen' het waarschijnlijk uit hun vagina, als je lul er eindelijk afvalt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Met al die tumoren op je lul zal het wel een grote zijn ja.
Ik zat vandaag met een stel meiden bij elkaar, en toevallig kwam het gesprek ook op "formaat" wij kwamen tot de slotconclusie, dat dikte belangrijker was dan lengtequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef blueberryhill het volgende:
het liefst lekker dik,
en de lengte zo tussen de 15 en 20 cm dat is helemaal toppie!
te lang ook niet want dat doet pijn
ik zeg het ji, ji weet nixquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Met al die tumoren op je lul zal het wel een grote zijn ja.
Niet al te serieus nemen he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
En zo weinig mogelijk voorhuid, getuige je posts in dat andere topic.
Dat zijn nog een feitenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:47 schreef x-toys het volgende:
Enige tijd geleden hebben wij een klein onderzoekje gedaan onder de vrouwen die een dildo bij ons hebben aangeschaft.
Wij hebben twee soort gelijke dildo's online gezet om te zien welke er nou het best verkocht.
De eerste dildo was dik:
[ afbeelding ]
De twee was lang en dun:
[ afbeelding ]
Op dit moment hebben wij 288 dikke dildo's verkocht en 121 dunne dildo's.
Blijkbaar gaat de voorkeur uit naar dikke piemels.
Dat zeg ik.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:47 schreef x-toys het volgende:
Enige tijd geleden hebben wij een klein onderzoekje gedaan onder de vrouwen die een dildo bij ons hebben aangeschaft.
Wij hebben twee soort gelijke dildo's online gezet om te zien welke er nou het best verkocht.
De eerste dildo was dik:
[ afbeelding ]
De twee was lang en dun:
[ afbeelding ]
Je post doet me denken aan dit nummerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef mistermysterion het volgende:
Net alsdat penissen verschillen, verschillen vagina's ook dus denk ik ook dat de wensen verschillen.
Diepe kutten hebben lange lullen nodig. Ondiepe kutten hebben kleine lullen nodig, En voor de breedte geldt ongeveer hetzelfde.
Voor het geval iemand echt nieuwsgierig was.
De conclusie kan ook zijn "meer vrouwen die van dik houden kopen een dildo" maar je kunt natuurlijk ook stellen dat er niets uit af te lezen valt, want hebben de vrouwen dit bewust gekozen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:47 schreef x-toys het volgende:
De eerste dildo was dik:
[ afbeelding ]
De twee was lang en dun:
[ afbeelding ]
Of mannen kopen het, omdat ze denken dat vrouwen wel van groot houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De conclusie kan ook zijn "meer vrouwen die van dik houden kopen een dildo" maar je kunt natuurlijk ook stellen dat er niets uit af te lezen valt, want hebben de vrouwen dit bewust gekozen?
Heb ook ooit een gekocht die ik achteraf veel te groot vond maar wel mooi. Bijna nooit gebruikt, is een onhandig kutding.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef JANweethetbeter het volgende:
Volgens mij is 16 cm niet om over naar huis te schrijven.
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_sizequote:a mean human penis is approximately 12.9--15.0 cm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |