Fixedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die van mij
Kom maar proberen als je me niet wilt geloven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pussy.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef pasopikbijt het volgende:
Mag wel "dik" zijn, maar niet zo erg dat je het eerst moet oprekken () En niet langer dan een cm of 16 anders moet ie voorzichtig zijn bij doggy want anders beukt hij tegen mijn baarmoeder aan en dat doet pijn
Ben benieuwd hoeveel vrouwen een penis van 21 cm echt ideaal vinden.quote:
Dat vindt mijn vriendin juist wel weer lekker (als ik het niet té hard doe dan)quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:53 schreef pasopikbijt het volgende:
Mag wel "dik" zijn, maar niet zo erg dat je het eerst moet oprekken () En niet langer dan een cm of 16 anders moet ie voorzichtig zijn bij doggy want anders beukt hij tegen mijn baarmoeder aan en dat doet pijn
* 2.56quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:37 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ik zou hem graag in cm zien want ik ben echt te lui om het te gaan omrekenen.
Tsja vagina's verschillen net zo veel als piemelsquote:Op woensdag 5 januari 2011 15:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat vindt mijn vriendin juist wel weer lekker (als ik het niet té hard doe dan)
Je hebt gelijkquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef Ernemmertje het volgende:
Zo hard, dik en lang mogelijk!En zo weinig mogelijk voorhuid, getuige je posts in dat andere topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met al die tumoren op je lul zal het wel een grote zijn ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef Diabox het volgende:
Die van mij, kk lang en kk dik. Bitches diggen het. En je weet het.
Ja en die bitches die 'diggen' het waarschijnlijk uit hun vagina, als je lul er eindelijk afvalt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Met al die tumoren op je lul zal het wel een grote zijn ja.
Ik zat vandaag met een stel meiden bij elkaar, en toevallig kwam het gesprek ook op "formaat" wij kwamen tot de slotconclusie, dat dikte belangrijker was dan lengtequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef blueberryhill het volgende:
het liefst lekker dik,
en de lengte zo tussen de 15 en 20 cm dat is helemaal toppie!
te lang ook niet want dat doet pijn
ik zeg het ji, ji weet nixquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Met al die tumoren op je lul zal het wel een grote zijn ja.
Niet al te serieus nemen he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef DannyDomGelul het volgende:
[..]
En zo weinig mogelijk voorhuid, getuige je posts in dat andere topic.
Dat zijn nog een feitenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:47 schreef x-toys het volgende:
Enige tijd geleden hebben wij een klein onderzoekje gedaan onder de vrouwen die een dildo bij ons hebben aangeschaft.
Wij hebben twee soort gelijke dildo's online gezet om te zien welke er nou het best verkocht.
De eerste dildo was dik:
[ afbeelding ]
De twee was lang en dun:
[ afbeelding ]
Op dit moment hebben wij 288 dikke dildo's verkocht en 121 dunne dildo's.
Blijkbaar gaat de voorkeur uit naar dikke piemels.
Dat zeg ik.....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:47 schreef x-toys het volgende:
Enige tijd geleden hebben wij een klein onderzoekje gedaan onder de vrouwen die een dildo bij ons hebben aangeschaft.
Wij hebben twee soort gelijke dildo's online gezet om te zien welke er nou het best verkocht.
De eerste dildo was dik:
[ afbeelding ]
De twee was lang en dun:
[ afbeelding ]
Je post doet me denken aan dit nummerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:33 schreef mistermysterion het volgende:
Net alsdat penissen verschillen, verschillen vagina's ook dus denk ik ook dat de wensen verschillen.
Diepe kutten hebben lange lullen nodig. Ondiepe kutten hebben kleine lullen nodig, En voor de breedte geldt ongeveer hetzelfde.
Voor het geval iemand echt nieuwsgierig was.
De conclusie kan ook zijn "meer vrouwen die van dik houden kopen een dildo" maar je kunt natuurlijk ook stellen dat er niets uit af te lezen valt, want hebben de vrouwen dit bewust gekozen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:47 schreef x-toys het volgende:
De eerste dildo was dik:
[ afbeelding ]
De twee was lang en dun:
[ afbeelding ]
Of mannen kopen het, omdat ze denken dat vrouwen wel van groot houden.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De conclusie kan ook zijn "meer vrouwen die van dik houden kopen een dildo" maar je kunt natuurlijk ook stellen dat er niets uit af te lezen valt, want hebben de vrouwen dit bewust gekozen?
Heb ook ooit een gekocht die ik achteraf veel te groot vond maar wel mooi. Bijna nooit gebruikt, is een onhandig kutding.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:34 schreef JANweethetbeter het volgende:
Volgens mij is 16 cm niet om over naar huis te schrijven.
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_sizequote:a mean human penis is approximately 12.9--15.0 cm
Dat lijkt me echt stug :$quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:46 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size
Een vriendin hebben en alsnog moeten compenserenquote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ik ben niet ontevreden over mijn maat...+20cm...
en de vriendin is tevreden dus ik ook
IB4 NKOTBquote:Op maandag 10 januari 2011 19:22 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ik compenseer niks
epic hoe snel zoiets over ken zijnvrouwen..
Klopt helemaal, maar het gaat ons meestal niet om de lengte of dikte, sex (of terwijl de liefde bedrijven) is voor de meeste vrouwen al spannend genoeg zolang je maar verliefd bent hahaha. Als je niet meer verliefd bent, tja dan kopen we maar een dildo als die van je vriend te klein is ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 17:36 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
jij geeft er niet om of een jongen kan neuken als die maar lief is?
denk persoonlijk dat goeie sex in een relatie een van de manieren is om het allemaal spannend te houden
Ja precies! Als je verliefd bent dan vind je het sowieso al geweldig om samen met hem te zijn en krijg je het er helemaal warm van!quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:58 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar het gaat ons meestal niet om de lengte of dikte, sex (of terwijl de liefde bedrijven) is voor de meeste vrouwen al spannend genoeg zolang je maar verliefd bent hahaha. Als je niet meer verliefd bent, tja dan kopen we maar een dildo als die van je vriend te klein is ofzo
Moet je een keertje een voorbinddildo kopen kijken hoe je vriend dan kijktquote:Op donderdag 13 januari 2011 02:58 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar het gaat ons meestal niet om de lengte of dikte, sex (of terwijl de liefde bedrijven) is voor de meeste vrouwen al spannend genoeg zolang je maar verliefd bent hahaha. Als je niet meer verliefd bent, tja dan kopen we maar een dildo als die van je vriend te klein is ofzo
haha nee serieus, mij zou het iig niet veel uit maken. Het gaat meer hoe je er mee om gaat denk ik.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 02:58 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
haha nee serieus, mij zou het iig niet veel uit maken. Het gaat meer hoe je er mee om gaat denk ik.
Voorbinddildo, beste manier om mannen van hun penislengte obsessie af te helpen. Ineens is kleiner veel beter.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Dreeskippevlees het volgende:
Moet je een keertje een voorbinddildo kopen kijken hoe je vriend dan kijkt
QFTquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Voorbinddildo, beste manier om mannen van hun penislengte obsessie af te helpen. Ineens is kleiner veel beter.
Het hangt er ook van af hoe je het brengt hequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Voorbinddildo, beste manier om mannen van hun penislengte obsessie af te helpen. Ineens is kleiner veel beter.
Dat is een lachertje, onder de Negroide medemensen.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:16 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Negerlul van 19 cm ongeveer, met een dikke eikel![]()
perfect
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dat is een lachertje, onder de Negroide medemensen.
Whahahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Uhmm jawel hoor Niet alle negers hebben een grote pikquote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef mistermysterion het volgende:
[..]
zulke korte lengtes vind je bij negers niet inderdaad.
Hmm nou noem eens een lengte dan die een negerlul heeft volgens jou??quote:Op zondag 23 januari 2011 17:55 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dat is een lachertje, onder de Negroide medemensen.
>25 cm?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Hmm nou noem eens een lengte dan die een negerlul heeft volgens jou??
Zwart?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Ja oke oke, Hmm tijd voor een bakkie koffie
50 cm ? Ik ga je opzoeken in het Guiness Book of Recordsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef Michielos het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen gewoon graag een ferme jaap willen. Natuurlijk wordt dit niet gezegd omdat je dan als "hoer" te boek staat, of je de mannelijke fokkers beledigd met hun 1mm pik, maar mijn 20 inch dick heeft al heel wat poesjes geruineerd. Ze gilden van genot
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef Michielos het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen gewoon graag een ferme jaap willen. Natuurlijk wordt dit niet gezegd omdat je dan als "hoer" te boek staat, of je de mannelijke fokkers beledigd met hun 1mm pik, maar mijn 20 inch dick heeft al heel wat poesjes geruineerd. Ze gilden van genot
33 cm. Minimaalquote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Hmm nou noem eens een lengte dan die een negerlul heeft volgens jou??
Fixedquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef MrV het volgende:
Vrouwen moeten niet zeiken gewoon neuken!
Je hoort vaak genoeg vrouwen daarover 'klagen'. Dus tja, wat is zelden, wat is vaakquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Danielion het volgende:
Slechts zelden is een penis te groot, volgens mij. Klopt dat dames ?
Zie KPD - Mannen show hier.. topicquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Danielion het volgende:
Eigenlijk zouden, wij mannelijke FOK!ers - geheel annoniem natuurlijk - onze penissen moeten fotograferen, vergezeld met dikte en lengte. Dat zou het duidelijker moeten maken voor de dames hier.
Kunnen wij fotos ruilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:27 schreef Danielion het volgende:
Eigenlijk zouden, wij mannelijke FOK!ers - geheel annoniem natuurlijk - onze penissen moeten fotograferen, vergezeld met dikte en lengte. Dat zou het duidelijker moeten maken voor de dames hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |