Waarom ga jij niet gewoon weg?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelt Ricky van Wolfsshop niet?²
gebroken sleutelbeen, opgelopen tegen Liverpool (uit)quote:Op zondag 23 januari 2011 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelt Ricky van Wolfsshop niet?²
GODVERDOMME, en gewoon weer missen jezus man die had ik er in kunnen pissenquote:
Het is een normale vraag ben ik ook benieuwd naar.quote:
En daar betaalden we 18 miljoen voor, jeej!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:37 schreef Saekerhett het volgende:
Sulejmani, 100% kans nummer 145456 die hij mist in het shirt van Ajax
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
GODVERDOMME, en gewoon weer missen jezus man die had ik er in kunnen pissen
Ik vind hem een goede speler. Daar schaam ik me niet voor.quote:
Als je een beetje het voetbal volgt dan weet je dat toch , jemig zegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een normale vraag ben ik ook benieuwd naar.
Nou nou, niet zo gefrustreerd.. Het is maar een spelletje...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:38 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je een beetje het voetbal volgt dan weet je dat toch , jemig zeg
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo gefrustreerd.. Het is maar een spelletje...
Wat?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die 3e ster Hiero !! Pannenkoek!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles beter dan Siemquote:
Je hebt er niet heel veel kijk op.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:42 schreef Toewan het volgende:
Jammer dat van Wolfswinkel geblesseerd is, ik had hem graag gezien ipv Demouge. Frank grossiert vooral in het missen van kansen.
Dit had voor van Wolfswinkel zo'n wedstrijd kunnen worden als tegen Celtic.
Subsidiequote:Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Zeeuw vocht niet als een leeuw. Hij is gewisseld en mag direct naar Artis. Misschien krijgen ze daar nog subsidi voor hem.
Die heeft toch ooit als speler van RKC het kampioenschap van Ajax verkloot door te scoren tegen zijn Ajax ?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef Alxander het volgende:
Wat is die Vertonghen ook een rottige belg
Nou dat lag eerder aan Ajax gelijkspelen bij RKC is gewoon slecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heeft toch ooit als speler van RKC het kampioenschap van Ajax verkloot door te scoren tegen zijn club Ajax ?
Ohja, dat pleit wel weer voor hemquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heeft toch ooit als speler van RKC het kampioenschap van Ajax verkloot door te scoren tegen zijn Ajax ?
Dit is discriminatie in zijn meest pure vorm.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef Alxander het volgende:
Wat is die Vertonghen ook een rottige belg
Belgen zijn geen ras, dwaas.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is racisme in zijn meest pure vorm.²
Klopt maar volgens mij was het Jan die met een afstandsschot de 2-2(?) binnen joeg ?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat lag eerder aan Ajax gelijkspelen bij RKC is gewoon slecht.
Volgens mij was dat een kopbal.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar volgens mij was het Jan die met een afstandsschot de 2-2(?) binnen joeg ?
Wat is zijn taakomschrijving dan:quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, vind je? Ik zou hem lekker laten staan. Doet z'n taken gewoon.
In Heerenveen en omstreken schieten ze nog altijd in de lach als je de naam Sulejmani noemt.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Morendo het volgende:
Zat op de transfer van Sulejmani eigenlijk een 'niet goed, geld terug' garantie?
Hij kopte de 1-1 binnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar volgens mij was het Jan die met een afstandsschot de 2-2(?) binnen joeg ?
Ik neem aan verdeel en stuur het spel aan de rand van de 16. Houdt het veld in ieder geval zo breed mogelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat iszijn taakomschrijving dan:
- laat de ballen van je voet springen, en
- scoor vooral niet
?
Of bij de linker zijlijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
Die voorzetten van Van der Wiel komen ALTIJD laag bij de eerste paal bij een tegenstander terecht
Ook dat gebaar dat hij dan maakt: "Ik deed het niet hoor"quote:Op zondag 23 januari 2011 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Enoh verstaat wat anders onder fel zijn
Als Ajax nou gaat spelen zoals Utrecht vandaag kunnen ze nog kampioen worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Enoh verstaat wat anders onder fel zijn
Oud, heb ik al zo vaak geroepen hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef Morendo het volgende:
Op het middenveld der blinden is Enoh koning.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
had ook niets intelligents van jou verwacht
Ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oud, heb ik al zo vaak geroepen hier.²
nou zegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leuk. Houd dat voortaan even voor jezelf.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fan van Utrecht die de mond moet houden over de voorsprong van Utrecht in een topic over Ajax en Utrecht. Welja, gelijk heb je.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaar moet een piemel inquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat jij er serieus op reageert, wat ben je dan voor kneus
Ga dan naar het Ajax topic ofzo, mij hoor je toch ook niet klagen?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren dat vrouwen niet van voetbal houden , dan tref je er een die dat wel doet en dan moet ze haar mond houden .quote:
op zijn tenen getraptquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fan van Utrecht die de mond moet houden over de voorsprong van Utrecht in een topic over Ajax en Utrecht. Welja, gelijk heb je.
donder lekker op ofzo, je loopt alleen maar te trollen en te bashenquote:
Vrouwen die meelullen over voetbalquote:Op zondag 23 januari 2011 13:54 schreef N.icka het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren dat vrouwen niet van voetbal houden , dan tref je er een die dat wel doet en dan moet ze haar mond houden .
Niks ervan
Utreg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen die meelullen over voetbal
ja johquote:Op zondag 23 januari 2011 13:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
donder lekker op ofzo, je loopt alleen maar te trollen en te bashen
Nu wel..quote:Op zondag 23 januari 2011 13:56 schreef Piebe het volgende:
[..]
Niet te snel vriend. VVV uit ligt jullie de laatste jaren ook niet echt
Diba.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je als Ajax zijnde structureel weigert jongens als Chadli, Mertens en Diba te halen vraag je er gewoon om.²
Staken, hoeven ze de ellende niet meer te zien.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef cherrycoke het volgende:
weer vuurwerk van de ajax fans, wat proberen ze te bereiken dan
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Cvitanich geblesseerdGoeie 5 minuten hoor.
Tja, op het veld is het vuurwerk er niet. Dan maar van de supporters hé.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Staken, hoeven ze de ellende niet meer te zien.
'Als - zijnde' is geen goede zinsconstructie. Je ziet het tegenwoordig vaak overigens.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je als Ajax zijnde structureel weigert jongens als Chadli, Mertens en Diba te halen vraag je er gewoon om.²
Precies, best lekker zo'n flinke dreun door het stadion.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, op het veld is het vuurwerk er niet. Dan maar van de supporters hé.
Als ik het zo bekijk kunnen ze nog 200 minuten doorspelen...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
3x scoren in 20 minuten, kan makkelijk toch?
2003 en 2004.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef WensMeester het volgende:
Heerlijk hoe dom dat publiek van Utrecht is. De overwinning is jullie gegund. Zulke domme supporters ookHelemaal niets in Amsterdam zingen. Wanneer was er wat in Utrecht dan?
3 punten blijven in Utrecht, wat snap je niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef WensMeester het volgende:
Heerlijk hoe dom dat publiek van Utrecht is. De overwinning is jullie gegund. Zulke domme supporters ookHelemaal niets in Amsterdam zingen. Wanneer was er wat in Utrecht dan?
Ben jij Andries Knevel?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Anderen moeten hun bek houden over Utrecht en jij gaat dit soort posts plaatsen.
Wat bedoel je nu?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef WensMeester het volgende:
Hier moest ik lachen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
3x scoren in 20 minuten, kan makkelijk toch?
3 punten...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef WensMeester het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 14:01 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoor de hele tijd woehoehoe met een hoog stemmetje
Alles om Amsterdam maar dwars te zitten he...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:00 schreef WensMeester het volgende:
Utrecht zat zelf eerder ook af te steken anders.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:02 schreef Temlin het volgende:
Ajax mag eens een flinke boete krijgen voor dat vuurwerk.
jaquote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als ik nu de TV uitzet en ga slapen, zou deze wedstrijd dan gewist zijn als ik wakker word?
Ach ja we zijn het gewend sommige "supporters" liever haten op Ajax dan dat ze blij zijn met de prestatie van Utrecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Alles om Amsterdam maar dwars te zitten he...
Volgens mij verliest Utrecht net zo lief 8 wedstrijden in het seizoen als ze de 1 (of misschien 2) tegen Ajax maar winnen...
gewoon morgen hard lachen om feyenoordquote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als ik nu de TV uitzet en ga slapen, zou deze wedstrijd dan gewist zijn als ik wakker word?
Ik heb gisteren na Feyenoord - De Graafschap geprobeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Niemand zegt dat er iemand moet opdonderen, al helemaal de boer niet. We zeggen alleen dat ze gigantisch slecht en inzichtloos spelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Best grappig, vorige week was de Boer een supercoach.. Nieuwe Ajax etc.. Nu verliezen ze en moet iedereen opdonderen..![]()
Dat heeft niemand gezegd.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Best grappig, vorige week was de Boer een supercoach.. Nieuwe Ajax etc.. Nu verliezen ze en moet iedereen opdonderen..![]()
Wie zegt dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Bron?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Net moest die 18 jarige wonderkind weg...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niemand zegt dat er iemand moet opdonderen, al helemaal de boer niet. We zeggen alleen dat ze gigantisch slecht en inzichtloos spelen.
Gewoon Bas Dostquote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef Morendo het volgende:
Wat extra scorend vermogen in de vorm van Suarez zou weer welkom zijn.
"die 18 jarige wonderkind"quote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net moest die 18 jarige wonderkind weg...![]()
ozbiliz, jeugd ja maar zit al een paar weken bij de selectie. Onder jol voor de beker toen gedebuteerd samen met jozefzoon.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef Buitendam het volgende:
Wie is die gozer van Ajax op rechts. Dilic, zoiets? Jeugd, of wat?
Behalve als VVV met 5-0 van PSV wint, dan wil ik nog wel met een schuin oog kijken.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
Nou ik kan Studio Sport vanavond weer overslaan.
Nu juist nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
ze prutsen altijd maar wel vaak winnendquote:Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu juist niet
Nouja ik heb zo'n gevoel dat PSV ook gaat prutsen
juist niet vanavond feyenoord hard in het gezicht uitlachenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
Het is VVV vent daar won Ajax onder Jol zelfs nog.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu juist niet
Nouja ik heb zo'n gevoel dat PSV ook gaat prutsen
Zo, da's knap...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze prutsen altijd maar wel vaak winnend
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk snap ik de Moun wel, in zo'n elftal wil je niet spelen.²
Schattig.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
juist niet vanavond feyenoord hard in het gezicht uitlachen
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
juist niet vanavond feyenoord hard in het gezicht uitlachen
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:09 schreef Buitendam het volgende:
Frankie neem je rotzooi mee? Ze hebben wel lef, op de Bunnikside
no way dat psv verliest vandaag. Jammer genoeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als psv dramatisch verliest en twente gelijk speelt is mijn dag toch weer een beetje gered.
Jullie staan tiende ____________quote:
zeg dat nou nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben al lang blij als het bij 2-0 blijft momenteel.
Ach, dat riepen wij PSV'ers tegen NAC ook. Schei uit, joh. Er is toch werkelijk geen pijl op te trekken? Het zijn gouden seizoenen voor de neutrale supporter.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
no way dat psv verliest vandaag. Jammer genoeg.
Wees eens stil vrouwenmensquote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef N.icka het volgende:
ooooooooooooooooooooow wat is it ingelooflijk mooi zeg .
traantje laat
Laat jij je nou maar door de selectie van utreg in je reet neuken. Dan praten wij wel weer over voetbal hierquote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef N.icka het volgende:
ooooooooooooooooooooow wat is it ingelooflijk mooi zeg .
traantje laat
was inderdaad randje, maar wat maakt het uitquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Gwunnik het volgende:
Geen buitenspel silberbauer? Zo niet, wie stond achter de lijn?
een van die 2 negertjes:')quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Gwunnik het volgende:
Geen buitenspel silberbauer? Zo niet, wie stond achter de lijn?
mag ik meedoen..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nou, ik ga mezelf in een coma zuipen. adieu!
Ja ik ben supporter van een ploeg he, in tegenstelling tot jou.quote:
Doe niet zo labiel.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef N.icka het volgende:
Ik ben zo blij , zooooooooooooooooooooooo blij.....![]()
![]()
![]()
![]()
Hij speelde toch naar achter of zag ik 't verkeerd?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
was inderdaad randje, maar wat maakt het uit
Dit gaat wel ver , niet leukquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar door de selectie van utreg in je reet neuken. Dan praten wij wel weer over voetbal hier
Hier moest ik om lachen. Goed verwoordquote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Mertens, wat een architect, wat een techniek, wat een balgevoel. Speelt overduidelijk het wentelwiekensysteem van Nemev.²
Heerlijk die gefrustreerde reacties.... (vind het mooi om te zien wat voetbal met mensen kan doen)quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar door de selectie van utreg in je reet neuken. Dan praten wij wel weer over voetbal hier
Ik ben benieuwd wat Frankie straks zegt. "euhhhhhh, is niet mijn schuld hé!":P
Als je tegengoals van Ajax moet melden, doe je het al snel verkeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die Leo moet z'n bek is houden. Wat een slechte commentator blijft dat
Gaat nog lang niet ver genoegquote:
Probeer het een plekje te geven, hè. Tjongejongequote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Frankie straks zegt. "euhhhhhh, is niet mijn schuld hé!":P
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Frank de Boer moet ontslagen worden!
Sowieso moet je niet beginnen bij Ajax als eerste club, het trainersvak leer je door met een klein clubje te degraderen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Sowieso moet je niet beginnen bij Ajax als eerste club, het trainersvak leer je door met een klein clubje te degraderen.
Iedereen heeft toch een hekel aan de vent die commentaar geeft als zijn club verliest?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je tegengoals van Ajax moet melden, doe je het al snel verkeerd.
Dit onverteerbaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Probeer het een plekje te geven, hè. Tjongejonge
sowieso, zie aadje afkoopsom.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Zie je, ik had gelijk.. Het gaat beginnen..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb op dit moment meer een hekel aan de spelers van mijn club.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een hekel aan de vent die commentaar geeft als zijn club verliest?
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie je, ik had gelijk.. Het gaat beginnen..
Sarcasme rightquote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Morendo het volgende:
"En wie niet springt, en wie niet springt die is geen Jood".
Mooi dat het Ajax-publiek blijft zingen.
Eerst zien wat jou ploegje er van bakt zonder Appelvlaaiquote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie je, ik had gelijk.. Het gaat beginnen..
Altijd jammer van Utrecht..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
En nu heeft utrecht alles gegeven en volgende week verliezen ze weer, let maar op. KK utrecht.
De Graafschap is dan ook een hele degelijke ploeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
En nu heeft utrecht alles gegeven en volgende week verliezen ze weer, let maar op. KK utrecht.
Dat zei driesen wel mooi. "tja, ik denk dat de Boer teleurgesteld is, maar zijn hoofd staat eigenlijk altijd hetzelfde"quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ajax had van tevoren moeten bedenken dat Frank de Boer's hoofd bij uitstek geschikt is voor het uitleggen van een nederlaag...
Ach ja dat volk is nu al gelukkig. Al halen ze maar 6 punten in een seizoen als het komt uit twee overwinningen tegen Ajax zijn ze al gelukkig. Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Mij valt juist altijd op dat commentatoren extra blij doen als een concurrent van Ajax slecht speelt of punten misloopt. Het is maar hoe je het bekijkt, denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een hekel aan de vent die commentaar geeft als zijn club verliest?
Spreek maar gewoon zijn naam uit hoor, het is geen Harry Potter karakter.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerst zien wat jou ploegje er van bakt zonder Appelvlaai
Ja ja, stiekum vind jij dat ook.. Maar durft het niet te melden.. Maakt niet uit, volgende week zul je het wel zeggen.. Je hoeft je er niet voor te schamen.. Dit is normaal in Amsterdam..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]die gast zegt het ook alleen omdat jij zo domp loopt te trollen.
bakken -> Appelvlaaiquote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Spreek maar gewoon zijn naam uit hoor, het is geen Harry Potter karakter.
Winst..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerst zien wat jou ploegje er van bakt zonder Appelvlaai
Waarom kan je eigenlijk niet normaal PSV supporteren zoals de rest van de PSVers op Fok!?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ja, stiekum vind jij dat ook.. Maar durft het niet te melden.. Maakt niet uit, volgende week zul je het wel zeggen.. Je hoeft je er niet voor te schamen.. Dit is normaal in Amsterdam..
Voetbalfans, waarschijnlijk zijn het dan geen ajaciedenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik schaam me kapot. En dan vanmiddag nog een verjaardag vol met voetbalfans. Ik durf bijna niet meer te gaan
Wahahahaha wat ben jij zuur zegquote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Met dat gespring van die mafketels op de bunnyside. Stelletje konijnen.
Je heb je fun gehad, hup weer snel naar de keuken trutquote:
Nouja, ze zijn voor/spelen bij Feyenoord. Dus dat maakt het wel iets beterquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voetbalfans, waarschijnlijk zijn het dan geen ajaciedenidd beter niet gaan...
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef NrTH het volgende:
Wat doet Ric Flair daar in het publiek?
Wooooooohooooooohooooooo.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb je fun gehad, hup weer snel naar de keuken trut
Oh gewoon gaan dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn voor/spelen bij Feyenoord. Dus dat maakt het wel iets beter
Het PSV topic zit idd vol met gewone voetballiefhebbers. Uiteraard zijn die blij, maar ik voel me ook niet geroepen hem terug te fluiten.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom kan je eigenlijk niet normaal PSV supporteren zoals de rest van de PSVers op Fok!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |