Waarom ga jij niet gewoon weg?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelt Ricky van Wolfsshop niet?²
gebroken sleutelbeen, opgelopen tegen Liverpool (uit)quote:Op zondag 23 januari 2011 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelt Ricky van Wolfsshop niet?²
GODVERDOMME, en gewoon weer missen jezus man die had ik er in kunnen pissenquote:
Het is een normale vraag ben ik ook benieuwd naar.quote:
En daar betaalden we 18 miljoen voor, jeej!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:37 schreef Saekerhett het volgende:
Sulejmani, 100% kans nummer 145456 die hij mist in het shirt van Ajax
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:37 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
GODVERDOMME, en gewoon weer missen jezus man die had ik er in kunnen pissen
Ik vind hem een goede speler. Daar schaam ik me niet voor.quote:
Als je een beetje het voetbal volgt dan weet je dat toch , jemig zegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een normale vraag ben ik ook benieuwd naar.
Nou nou, niet zo gefrustreerd.. Het is maar een spelletje...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:38 schreef N.icka het volgende:
[..]
Als je een beetje het voetbal volgt dan weet je dat toch , jemig zeg
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo gefrustreerd.. Het is maar een spelletje...
Wat?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die 3e ster Hiero !! Pannenkoek!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alles beter dan Siemquote:
Je hebt er niet heel veel kijk op.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:42 schreef Toewan het volgende:
Jammer dat van Wolfswinkel geblesseerd is, ik had hem graag gezien ipv Demouge. Frank grossiert vooral in het missen van kansen.
Dit had voor van Wolfswinkel zo'n wedstrijd kunnen worden als tegen Celtic.
Subsidiequote:Op zondag 23 januari 2011 13:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Zeeuw vocht niet als een leeuw. Hij is gewisseld en mag direct naar Artis. Misschien krijgen ze daar nog subsidi voor hem.
Die heeft toch ooit als speler van RKC het kampioenschap van Ajax verkloot door te scoren tegen zijn Ajax ?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef Alxander het volgende:
Wat is die Vertonghen ook een rottige belg
Nou dat lag eerder aan Ajax gelijkspelen bij RKC is gewoon slecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heeft toch ooit als speler van RKC het kampioenschap van Ajax verkloot door te scoren tegen zijn club Ajax ?
Ohja, dat pleit wel weer voor hemquote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heeft toch ooit als speler van RKC het kampioenschap van Ajax verkloot door te scoren tegen zijn Ajax ?
Dit is discriminatie in zijn meest pure vorm.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:44 schreef Alxander het volgende:
Wat is die Vertonghen ook een rottige belg
Belgen zijn geen ras, dwaas.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is racisme in zijn meest pure vorm.²
Klopt maar volgens mij was het Jan die met een afstandsschot de 2-2(?) binnen joeg ?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat lag eerder aan Ajax gelijkspelen bij RKC is gewoon slecht.
Volgens mij was dat een kopbal.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar volgens mij was het Jan die met een afstandsschot de 2-2(?) binnen joeg ?
Wat is zijn taakomschrijving dan:quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, vind je? Ik zou hem lekker laten staan. Doet z'n taken gewoon.
In Heerenveen en omstreken schieten ze nog altijd in de lach als je de naam Sulejmani noemt.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Morendo het volgende:
Zat op de transfer van Sulejmani eigenlijk een 'niet goed, geld terug' garantie?
Hij kopte de 1-1 binnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar volgens mij was het Jan die met een afstandsschot de 2-2(?) binnen joeg ?
Ik neem aan verdeel en stuur het spel aan de rand van de 16. Houdt het veld in ieder geval zo breed mogelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat iszijn taakomschrijving dan:
- laat de ballen van je voet springen, en
- scoor vooral niet
?
Of bij de linker zijlijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
Die voorzetten van Van der Wiel komen ALTIJD laag bij de eerste paal bij een tegenstander terecht
Ook dat gebaar dat hij dan maakt: "Ik deed het niet hoor"quote:Op zondag 23 januari 2011 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Enoh verstaat wat anders onder fel zijn
Als Ajax nou gaat spelen zoals Utrecht vandaag kunnen ze nog kampioen worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Enoh verstaat wat anders onder fel zijn
Oud, heb ik al zo vaak geroepen hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef Morendo het volgende:
Op het middenveld der blinden is Enoh koning.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
had ook niets intelligents van jou verwacht
Ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oud, heb ik al zo vaak geroepen hier.²
nou zegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leuk. Houd dat voortaan even voor jezelf.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fan van Utrecht die de mond moet houden over de voorsprong van Utrecht in een topic over Ajax en Utrecht. Welja, gelijk heb je.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaar moet een piemel inquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat jij er serieus op reageert, wat ben je dan voor kneus
Ga dan naar het Ajax topic ofzo, mij hoor je toch ook niet klagen?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren dat vrouwen niet van voetbal houden , dan tref je er een die dat wel doet en dan moet ze haar mond houden .quote:
op zijn tenen getraptquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fan van Utrecht die de mond moet houden over de voorsprong van Utrecht in een topic over Ajax en Utrecht. Welja, gelijk heb je.
donder lekker op ofzo, je loopt alleen maar te trollen en te bashenquote:
Vrouwen die meelullen over voetbalquote:Op zondag 23 januari 2011 13:54 schreef N.icka het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren dat vrouwen niet van voetbal houden , dan tref je er een die dat wel doet en dan moet ze haar mond houden .
Niks ervan
Utreg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |