Belgen zijn geen ras, dwaas.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is racisme in zijn meest pure vorm.˛
Klopt maar volgens mij was het Jan die met een afstandsschot de 2-2(?) binnen joeg ?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat lag eerder aan Ajax gelijkspelen bij RKC is gewoon slecht.
Volgens mij was dat een kopbal.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar volgens mij was het Jan die met een afstandsschot de 2-2(?) binnen joeg ?
Wat is zijn taakomschrijving dan:quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, vind je? Ik zou hem lekker laten staan. Doet z'n taken gewoon.
In Heerenveen en omstreken schieten ze nog altijd in de lach als je de naam Sulejmani noemt.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Morendo het volgende:
Zat op de transfer van Sulejmani eigenlijk een 'niet goed, geld terug' garantie?
Hij kopte de 1-1 binnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar volgens mij was het Jan die met een afstandsschot de 2-2(?) binnen joeg ?
Ik neem aan verdeel en stuur het spel aan de rand van de 16. Houdt het veld in ieder geval zo breed mogelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat iszijn taakomschrijving dan:
- laat de ballen van je voet springen, en
- scoor vooral niet
?
Of bij de linker zijlijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:45 schreef Saekerhett het volgende:
Die voorzetten van Van der Wiel komen ALTIJD laag bij de eerste paal bij een tegenstander terecht
Ook dat gebaar dat hij dan maakt: "Ik deed het niet hoor"quote:Op zondag 23 januari 2011 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Enoh verstaat wat anders onder fel zijn
Als Ajax nou gaat spelen zoals Utrecht vandaag kunnen ze nog kampioen worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Enoh verstaat wat anders onder fel zijn
Oud, heb ik al zo vaak geroepen hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef Morendo het volgende:
Op het middenveld der blinden is Enoh koning.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
had ook niets intelligents van jou verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |