jaquote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als ik nu de TV uitzet en ga slapen, zou deze wedstrijd dan gewist zijn als ik wakker word?
Ach ja we zijn het gewend sommige "supporters" liever haten op Ajax dan dat ze blij zijn met de prestatie van Utrecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:02 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Alles om Amsterdam maar dwars te zitten he...
Volgens mij verliest Utrecht net zo lief 8 wedstrijden in het seizoen als ze de 1 (of misschien 2) tegen Ajax maar winnen...
gewoon morgen hard lachen om feyenoordquote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als ik nu de TV uitzet en ga slapen, zou deze wedstrijd dan gewist zijn als ik wakker word?
Ik heb gisteren na Feyenoord - De Graafschap geprobeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Niemand zegt dat er iemand moet opdonderen, al helemaal de boer niet. We zeggen alleen dat ze gigantisch slecht en inzichtloos spelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Best grappig, vorige week was de Boer een supercoach.. Nieuwe Ajax etc.. Nu verliezen ze en moet iedereen opdonderen..![]()
Dat heeft niemand gezegd.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Best grappig, vorige week was de Boer een supercoach.. Nieuwe Ajax etc.. Nu verliezen ze en moet iedereen opdonderen..![]()
Wie zegt dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Bron?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Doublepain het volgende:
Net moest die 18 jarige wonderkind weg...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Niemand zegt dat er iemand moet opdonderen, al helemaal de boer niet. We zeggen alleen dat ze gigantisch slecht en inzichtloos spelen.
Gewoon Bas Dostquote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef Morendo het volgende:
Wat extra scorend vermogen in de vorm van Suarez zou weer welkom zijn.
"die 18 jarige wonderkind"quote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net moest die 18 jarige wonderkind weg...![]()
ozbiliz, jeugd ja maar zit al een paar weken bij de selectie. Onder jol voor de beker toen gedebuteerd samen met jozefzoon.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef Buitendam het volgende:
Wie is die gozer van Ajax op rechts. Dilic, zoiets? Jeugd, of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |