Wees eens stil vrouwenmensquote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef N.icka het volgende:
ooooooooooooooooooooow wat is it ingelooflijk mooi zeg .
traantje laat
Laat jij je nou maar door de selectie van utreg in je reet neuken. Dan praten wij wel weer over voetbal hierquote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef N.icka het volgende:
ooooooooooooooooooooow wat is it ingelooflijk mooi zeg .
traantje laat
was inderdaad randje, maar wat maakt het uitquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Gwunnik het volgende:
Geen buitenspel silberbauer? Zo niet, wie stond achter de lijn?
een van die 2 negertjes:')quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Gwunnik het volgende:
Geen buitenspel silberbauer? Zo niet, wie stond achter de lijn?
mag ik meedoen..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nou, ik ga mezelf in een coma zuipen. adieu!
Ja ik ben supporter van een ploeg he, in tegenstelling tot jou.quote:
Doe niet zo labiel.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef N.icka het volgende:
Ik ben zo blij , zooooooooooooooooooooooo blij.....![]()
![]()
![]()
![]()
Hij speelde toch naar achter of zag ik 't verkeerd?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
was inderdaad randje, maar wat maakt het uit
Dit gaat wel ver , niet leukquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar door de selectie van utreg in je reet neuken. Dan praten wij wel weer over voetbal hier
Hier moest ik om lachen. Goed verwoordquote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Mertens, wat een architect, wat een techniek, wat een balgevoel. Speelt overduidelijk het wentelwiekensysteem van Nemev.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |