no way dat psv verliest vandaag. Jammer genoeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als psv dramatisch verliest en twente gelijk speelt is mijn dag toch weer een beetje gered.
Jullie staan tiende ____________quote:
zeg dat nou nietquote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben al lang blij als het bij 2-0 blijft momenteel.
Ach, dat riepen wij PSV'ers tegen NAC ook. Schei uit, joh. Er is toch werkelijk geen pijl op te trekken? Het zijn gouden seizoenen voor de neutrale supporter.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
no way dat psv verliest vandaag. Jammer genoeg.
Wees eens stil vrouwenmensquote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef N.icka het volgende:
ooooooooooooooooooooow wat is it ingelooflijk mooi zeg .
traantje laat
Laat jij je nou maar door de selectie van utreg in je reet neuken. Dan praten wij wel weer over voetbal hierquote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef N.icka het volgende:
ooooooooooooooooooooow wat is it ingelooflijk mooi zeg .
traantje laat
was inderdaad randje, maar wat maakt het uitquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Gwunnik het volgende:
Geen buitenspel silberbauer? Zo niet, wie stond achter de lijn?
een van die 2 negertjes:')quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Gwunnik het volgende:
Geen buitenspel silberbauer? Zo niet, wie stond achter de lijn?
mag ik meedoen..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nou, ik ga mezelf in een coma zuipen. adieu!
Ja ik ben supporter van een ploeg he, in tegenstelling tot jou.quote:
Doe niet zo labiel.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef N.icka het volgende:
Ik ben zo blij , zooooooooooooooooooooooo blij.....![]()
![]()
![]()
![]()
Hij speelde toch naar achter of zag ik 't verkeerd?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
was inderdaad randje, maar wat maakt het uit
Dit gaat wel ver , niet leukquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar door de selectie van utreg in je reet neuken. Dan praten wij wel weer over voetbal hier
Hier moest ik om lachen. Goed verwoordquote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Mertens, wat een architect, wat een techniek, wat een balgevoel. Speelt overduidelijk het wentelwiekensysteem van Nemev.²
Heerlijk die gefrustreerde reacties.... (vind het mooi om te zien wat voetbal met mensen kan doen)quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar door de selectie van utreg in je reet neuken. Dan praten wij wel weer over voetbal hier
Ik ben benieuwd wat Frankie straks zegt. "euhhhhhh, is niet mijn schuld hé!":P
Als je tegengoals van Ajax moet melden, doe je het al snel verkeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die Leo moet z'n bek is houden. Wat een slechte commentator blijft dat
Gaat nog lang niet ver genoegquote:
Probeer het een plekje te geven, hè. Tjongejongequote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Frankie straks zegt. "euhhhhhh, is niet mijn schuld hé!":P
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Frank de Boer moet ontslagen worden!
Sowieso moet je niet beginnen bij Ajax als eerste club, het trainersvak leer je door met een klein clubje te degraderen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Sowieso moet je niet beginnen bij Ajax als eerste club, het trainersvak leer je door met een klein clubje te degraderen.
Iedereen heeft toch een hekel aan de vent die commentaar geeft als zijn club verliest?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als je tegengoals van Ajax moet melden, doe je het al snel verkeerd.
Dit onverteerbaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Probeer het een plekje te geven, hè. Tjongejonge
sowieso, zie aadje afkoopsom.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Zie je, ik had gelijk.. Het gaat beginnen..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb op dit moment meer een hekel aan de spelers van mijn club.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een hekel aan de vent die commentaar geeft als zijn club verliest?
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie je, ik had gelijk.. Het gaat beginnen..
Sarcasme rightquote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Morendo het volgende:
"En wie niet springt, en wie niet springt die is geen Jood".
Mooi dat het Ajax-publiek blijft zingen.
Eerst zien wat jou ploegje er van bakt zonder Appelvlaaiquote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie je, ik had gelijk.. Het gaat beginnen..
Altijd jammer van Utrecht..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
En nu heeft utrecht alles gegeven en volgende week verliezen ze weer, let maar op. KK utrecht.
De Graafschap is dan ook een hele degelijke ploeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
En nu heeft utrecht alles gegeven en volgende week verliezen ze weer, let maar op. KK utrecht.
Dat zei driesen wel mooi. "tja, ik denk dat de Boer teleurgesteld is, maar zijn hoofd staat eigenlijk altijd hetzelfde"quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ajax had van tevoren moeten bedenken dat Frank de Boer's hoofd bij uitstek geschikt is voor het uitleggen van een nederlaag...
Ach ja dat volk is nu al gelukkig. Al halen ze maar 6 punten in een seizoen als het komt uit twee overwinningen tegen Ajax zijn ze al gelukkig. Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef Smoofie het volgende:
Mij valt juist altijd op dat commentatoren extra blij doen als een concurrent van Ajax slecht speelt of punten misloopt. Het is maar hoe je het bekijkt, denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een hekel aan de vent die commentaar geeft als zijn club verliest?
Spreek maar gewoon zijn naam uit hoor, het is geen Harry Potter karakter.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerst zien wat jou ploegje er van bakt zonder Appelvlaai
Ja ja, stiekum vind jij dat ook.. Maar durft het niet te melden.. Maakt niet uit, volgende week zul je het wel zeggen.. Je hoeft je er niet voor te schamen.. Dit is normaal in Amsterdam..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]die gast zegt het ook alleen omdat jij zo domp loopt te trollen.
bakken -> Appelvlaaiquote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Spreek maar gewoon zijn naam uit hoor, het is geen Harry Potter karakter.
Winst..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerst zien wat jou ploegje er van bakt zonder Appelvlaai
Waarom kan je eigenlijk niet normaal PSV supporteren zoals de rest van de PSVers op Fok!?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ja, stiekum vind jij dat ook.. Maar durft het niet te melden.. Maakt niet uit, volgende week zul je het wel zeggen.. Je hoeft je er niet voor te schamen.. Dit is normaal in Amsterdam..
Voetbalfans, waarschijnlijk zijn het dan geen ajaciedenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik schaam me kapot. En dan vanmiddag nog een verjaardag vol met voetbalfans. Ik durf bijna niet meer te gaan
Wahahahaha wat ben jij zuur zegquote:Op zondag 23 januari 2011 14:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Met dat gespring van die mafketels op de bunnyside. Stelletje konijnen.
Je heb je fun gehad, hup weer snel naar de keuken trutquote:
Nouja, ze zijn voor/spelen bij Feyenoord. Dus dat maakt het wel iets beterquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voetbalfans, waarschijnlijk zijn het dan geen ajaciedenidd beter niet gaan...
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef NrTH het volgende:
Wat doet Ric Flair daar in het publiek?
Wooooooohooooooohooooooo.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb je fun gehad, hup weer snel naar de keuken trut
Oh gewoon gaan dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn voor/spelen bij Feyenoord. Dus dat maakt het wel iets beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |