Het probleem is alleen dat Nadal en Federer puur op ervaring en talent zulke potten kunnen winnen. Tegen Djoko en Murray spelen ze weer als vanouds en winnen ze in 4 sets.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Low-kick_Larry het volgende:
Ben ik de enige die de vorige ronde onder de indruk was van Murray en Djokovic? Nadal maakt helemaal geen indruk op mij tot nu. En Federer had nu natuurlijk al met z'n vrouw en koters op de bank moeten zitten (kut Simon!!)
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Tim86 het volgende:
ES commentator weet niet dat het best of 5 is? Noemde het BP voor Wawrinka een mini matchpoint
Kwartfinales gaat het om he, qua semi's is hij heel dik recordhouder.quote:Op zondag 23 januari 2011 07:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, verbaast mij ook. Maar wat er ook van zijn, hij stat voor de 27e keer op rij in de SF van een GS.Ik nam aan dat dat allang met afstand een record was, maar blijkbaar is hij pas nu gedeeld recordhouder, want Jimmy Connors heeft dat ook gepresteerd.
Hij gaat er nu mee beginnen (heeft wel gelijk, Wawrinka raakte die bal duidelijk 2 keer)quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft Roddick al een scheids- of lijnrechter uitgescholden?
Ja, viel mij ook op. Hij vraagt zich waarschijnlijk sinds Wawrinka de tweede set won af waarom ze nog doorgaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Tim86 het volgende:
ES commentator weet niet dat het best of 5 is? Noemde het BP voor Wawrinka een mini matchpoint
Duidelijk twee bewegingen inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
Net raakte Wawrinka wat mij betreft toch wel echt twee keer in twee bewegingen. Maar volgens de commentator mag het als het in 1 beweging is maar dat was het hier niet.
Het gaat er niet om of hij hem twee keer raakte. Het gat erom of hij hem twee keer raakte in 1 beweging of in 2. En hij raakte hem in 2 bewegingen. Als het 1 beweging is en je raakt hem 2 keer mag het.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij gaat er nu mee beginnen (heeft wel gelijk, Wawrinka raakte die bal duidelijk 2 keer)
Vooralsnog geen spijt van, hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En dan te bedenken dat Chriz Wawrinka niet eens in z'n Sportpools team heeft opgenomen
Jah, je hebt ook helemaal geen 1-punters. Murray ipv Söderling / Djokovic had je misschien nog kunnen overwegen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vooralsnog geen spijt van, hoor.
Al mijn prijzige spelers zitten er ook nog in.
Het was een beetje Murray of Söderling, maar ik geloof in Söderling als ze tegen elkaar moetenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jah, je hebt ook helemaal geen 1-punters. Murray ipv Söderling / Djokovic had je misschien nog kunnen overwegen.
Ja, belachelijk.quote:
Een nederlaag van Roddick zou ook de eerste grote verrassing van het toernooi kunnen worden volgens hem.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Tim86 het volgende:
Veel te verwarrend voor zo'n man, hij ziet Roddick (8) en Wawrinka (19) staan, dat is genoegquote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een nederlaag van Roddick zou ook de eerste grote verrassing van het toernooi kunnen worden volgens hem.
1) Zijn er nog geen verrassingen geweest? Raonic? Dolgopolov? Becker? Mayer?
2) Wawrinka was favoriet bij de bookmakers
Morgenochtend 09.30 uur Nederlandse tijd.quote:
Waarom schrijf je dat met hoofdletters?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef tennisboy het volgende:
Keurig gespeeld van Wawrinka.
Veel Schitterende Backhandwinners had hij vandaag
Achja:p eerst had ik alleen schitterend als begin, maar daarna had ik er nog veel voor gezetquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dat met hoofdletters?
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij schrijft de afkorting V.S.B. voluit.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mensen zeggen vaak als 'Wat is de afkorting van KLM?' als ze bedoelen 'Waar staat de afkorting KLM voor?'quote:Op zondag 23 januari 2011 16:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Hij schrijft de afkorting V.S.B. voluit.
wordt gewoon uitgezonden, uitzending begint om 9:45; tijdstip dat de finale begint. WK Veldrijden voor mannen is om 14:00 en de vrouwen om 11:00. Dus ik denk dat ze bij belangrijke momenten bij het WK veldrijden daar naar toe gaan en zo snel mogelijk terugzappen.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef KentdeBruin het volgende:
Zit net even de tv gids van de NOS te bestuderen. TV GIDS NOS Die faalhaazen zenden wel de vrouwenfinale uit maar niet de mannen finale omdat er dan zonodig naar veldrijden moet gekeken worden. Daar kijkt toch geen ene hond naar!
Serieus? Kansloos zeg.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef KentdeBruin het volgende:
Zit net even de tv gids van de NOS te bestuderen. TV GIDS NOS Die faalhaazen zenden wel de vrouwenfinale uit maar niet de mannen finale omdat er dan zonodig naar veldrijden moet gekeken worden. Daar kijkt toch geen ene hond naar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Jaarlijkse switchen tussen de AusOpen finale en WKveldrijden. Ieder jaar zelfde riedel.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef KentdeBruin het volgende:
Ohquote:Op zondag 23 januari 2011 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
wordt gewoon uitgezonden, uitzending begint om 9:45; tijdstip dat de finale begint. WK Veldrijden voor mannen is om 14:00 en de vrouwen om 11:00. Dus ik denk dat ze bij belangrijke momenten bij het WK veldrijden daar naar toe gaan en zo snel mogelijk terugzappen.
geeft niks, kan jij niet wetenquote:
Klopt daar erger me ik elk jaar aan! Ik heb eindelijk uitgevonden hoe ik het Eurosport commentaar naar engels kan verwisselen. Dat nederlandse commentaar op Eurosport is echt om te janken!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Jaarlijkse switchen tussen de AusOpen finale en WKveldrijden. Ieder jaar zelfde riedel.
ik heb serieus nog steeds nauwelijks iets kunnen zienquote:Op zondag 23 januari 2011 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
Nog vijf uur en een kwartier, ik ben al helemaal zenuwachtig!
Ik heb gelukkig dit weekend mijn schade kunnen inhalen,quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb serieus nog steeds nauwelijks iets kunnen zien
Je vergeet Murray en Soderling.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef San_Andreas het volgende:
Nole en Rafa hebben tot nu toe het minste energie verspilt lijkt het. Maakt dat ze ook de grootste kanshebber voor de titel?
Ohja Nalby - Hewitt heb ik nog tijdens mijn werk nog even op de stream gezetquote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb ook niet superveel gezien, maar gelukkig wel de twee mooiste partijen tot nu toe: Federer - Simon en Nalbandian - Hewitt.
Bron.quote:Nadal still recovering from earlier bout of flu
Rafael Nadal says he is still not 100 percent after coming down with flu in Doha. "Seems like after that my body is still not perfect. I am sweating more than usual. I am more tired than usual when I'm playing," he said after a tricky three-set win over Bernard Tomic in the third round of the Australian Open.
Nadal is unsure how quickly he will recover as the tournament progresses. "Hopefully I gonna improve. I don't know," he said. "I am doing all that I can. I am working, I am resting. I can't do more, no? If I don't feel perfect, it's not my fault. It's day of today. All I can say is keep fighting."
Werkquote:Op zondag 23 januari 2011 19:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja Nalby - Hewitt heb ik nog tijdens mijn werk nog even op de stream gezet
Ferrer te vast voor Raonic. Raonic zal wel heel erg goed moeten serveren.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef rhubarb het volgende:
Ik kijk uit naar Ferrer - Raonic. Eerste partij waarvoor ik een wekker ga zetten. Wie gaat er winnen denken jullie?
Cilic - Nadal kan spannend worden, aangezien Nadal ziekjes is. Söderling - Dolgopolov is ook leuk om te zien, Dolgopolov met z'n gekke techniek tegen de mokerslagen van Söderling.
Doe eens rustig man, hij heeft al zijn meest mannelijke shirt aangetrokken.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wel leuk dat Soderling tegen die Oekriense lesbienne speelt...maar sinds wanneer mogen vrouwen meedoen in de herensingles?
Kom vechten dan.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wel leuk dat Soderling tegen die Oekriense lesbienne speelt...maar sinds wanneer mogen vrouwen meedoen in de herensingles?
Haten op Dolgoquote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
Dat, maar dan Cilic ipv Nadal... Hoop stiekem ook op Raonic, maar Ferrer heeft al meer laten zien in 2011 dan Youzhny...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:50 schreef Nober het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat Nadal, Söderling, Murray, Ferrer door zullen gaan (Raonic mag ook).
Vliegtickets Oekraine zijn geboekt, we vliegen via Polen en hebben daar een uurtje overstaptijd. Rennen met je ass dusquote:
Nice, terug ook via Polen?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vliegtickets Oekraine zijn geboekt, we vliegen via Polen en hebben daar een uurtje overstaptijd. Rennen met je ass dus
Terug gaan we heel luxe in 1keer. Krijgt zsm mail met het veranderde programma denk ik. En als we na de zaterdag 1 puntje hebben zodat zondag nog leuk wordt vind ik het allang prima.quote:
Nadat hij Kunitsyn, Stakhovsky en Serra versloeg, heb ik hem op de dag dat hij 6-4 6-4 verloor van Nadal (keek de wedstrijd toevallig, Raonic speelde goed) gescout. Geen spijt van gekregen, top 100 speler vanaf komende weekquote:Op maandag 24 januari 2011 02:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
(en waar haal jij Raonic vandaan)
Hij moet ook op de vloer slaan om met de beat te vechtenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:41 schreef Chriz2k het volgende:
Dat walgelijke hoofd van Soderling als hij fist pumpt.
Scouting werkt niet meer bij mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:49 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Nadat hij Kunitsyn, Stakhovsky en Serra versloeg, heb ik hem op de dag dat hij 6-4 6-4 verloor van Nadal (keek de wedstrijd toevallig, Raonic speelde goed) gescout. Geen spijt van gekregen, top 100 speler vanaf komende week![]()
Mailtje naar Zov is voldoende. Zit nog te wachten op een dropshot van Dolgopolov als tegen Nadal.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Scouting werkt niet meer bij mij.
Brainless ball basherquote:Op maandag 24 januari 2011 03:20 schreef wimderon het volgende:
Soderling heeft niet echt door dat geplaatste services beter werken dan alles zo hard mogelijk op een willekeurige plaats binnen de reach van Dolgopolov te slaan.
Dan moet hij wel wat minder fouten maken. Backhand en forehand gaan nog geregeld in het net. Als hij die onder controle krijgt maakt hij, gezien het spelbeeld voorlopig, een goede kans.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:22 schreef Norrage het volgende:
De stream doet het niet meerdan ga ik maar afstuderen...
Maar het huidige spelbeeld doet me wel denken dat cilic wel een kansje heeft. Rafa is weer dramatisch. Als in: geen enkele kracht in zijn slagen...Heb soms toch het gevoel bij die jongen dat de dopinginput een soort sinusfunctie is die nu jammer genoeg uit fase loopt met de Australian Open, maar normaalgesproken precies zijn maximale waardes behaalt tijdens de GS...Wss omdat ze de AO een weekje verlaat hebben
Niet zoveel als Rafa zelfquote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Salamando het volgende:
Cilic legt zoveel ballen voor de servicelijn
Ik vind hem er fysiek niet al te sterk uit zien(maar dat komt ook door dat belachelijke shirt).Maar hij heeft zijn niveau wel wat geupped in de 2e set.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe is Rafa er fysiek aan toe? Zie je dat hij moe is?
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Colplay het volgende:
GSM Nadal. Eigenlijk redelijk simpel met 6-2 6-4 6-3.
Of Nadal tikt hem er gewoon in drie sets van af.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Norrage het volgende:
Wint Rafa toch gewoon gemakkelijk in straight sets...Zonder setverlies naar de kwart maar tegen Ferrer gaat ie het zwaar krijgen. Samen met Simon en Wawrinka (de tegenstanders van Fed) de enige nog ongeslagen spelers van 2011En Ferrer heeft al eens laten zien dat juist op hard court hij van Rafa kan winnen.
Murray, Federer, Djokovic?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Norrage het volgende:
Wint Rafa toch gewoon gemakkelijk in straight sets...Zonder setverlies naar de kwart maar tegen Ferrer gaat ie het zwaar krijgen. Samen met Simon en Wawrinka (de tegenstanders van Fed) de enige nog ongeslagen spelers van 2011En Ferrer heeft al eens laten zien dat juist op hard court hij van Rafa kan winnen.
Wat ik gezien heb vond ik Murray ook overtuigend. Maar kan hij het mentaal aan in de grote wedstrijden?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef San_Andreas het volgende:
ging toch wel erg makkelijk bij Nadal, grootste kanshebber voor de titel imo
Ja, buiten de top 5 gerekend hequote:Op maandag 24 januari 2011 12:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Murray, Federer, Djokovic?
Nou dat denk ik niet. Hij won vandaag weliswaar met overtuiging maar dat had ook met Cilic te maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef San_Andreas het volgende:
ging toch wel erg makkelijk bij Nadal, grootste kanshebber voor de titel imo
Simon was ook niet ongeslagen, die verloor van Giraldo in Brisbanequote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Norrage het volgende:
BF denkt er anders over.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef Norrage het volgende:
Op dit moment is Rafa bij verre niet de favoriet. Murray, Fed, Djoko, zelfs Berdych zie ik meer in staat de titel te winnen. Alhoewel, het is allemaal afhankelijk van of Rafa wel of niet van Murray kan winnen straks. Want eenmaal in de finale zal Rafa dat wel gewoon op mentale kracht winnen.
Finale vorig jaarquote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef Oksel het volgende:
Ik snap iets even niet.. wat is dit dan?
http://nos.nl/video/133245-samenvatting-finale-federermurray.html
Ik vond Nadal ook niet goed vandaag. Veel fouten, leek ook pijntjes te hebben. Ik zou zeggen dat er op Betfair geld te winnen is als je nu inzet op Federer, Murray en Djokovic. Je kunt die drie netjes spreiden, wint Fed dan verdien je de weddenschappen op Murray en Djoko terug. Wint 1 van die twee dan verdien je een hoop geld.quote:
Grijp je kans!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vond Nadal ook niet goed vandaag. Veel fouten, leek ook pijntjes te hebben. Ik zou zeggen dat er op Betfair geld te winnen is als je nu inzet op Federer, Murray en Djokovic. Je kunt die drie netjes spreiden, wint Fed dan verdien je de weddenschappen op Murray en Djoko terug. Wint 1 van die twee dan verdien je een hoop geld.
Ik vind haar net zo lelijk als haar vader.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef Nober het volgende:
Kom op Kim, je jurkje is bezweet, tijd voor een nieuwe...
Kim is een MILF.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind haar net zo lelijk als haar vader.
Berdych een grotere favoriet dan Nadal? Not in this universe lijkt me. Ik snap wel je nuancering daarna, maar chokers winnen in het algemeen geen GS'en.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef Norrage het volgende:
Op dit moment is Rafa bij verre niet de favoriet. Murray, Fed, Djoko, zelfs Berdych zie ik meer in staat de titel te winnen. Alhoewel, het is allemaal afhankelijk van of Rafa wel of niet van Murray kan winnen straks. Want eenmaal in de finale zal Rafa dat wel gewoon op mentale kracht winnen.
Ik ben 48. Een MILF voor mij is een tennister van het senioren circuitquote:
quote:
Clijsters doet het ook niet verkeerd. Die gaat het ook winnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:03 schreef Norrage het volgende:
Even over het vrouwentoernooi waar we het nooit over hebben...wie gaat dat in godsnaam winnen? Echt werkelijk niemand lijkt goed te spelen...Alleen Li Na eigenlijk...Krijgen we een chinese GS winnaar?
Gelukkig doet Dolgopolov ook niet mee aan de Davis Cupquote:Op maandag 24 januari 2011 01:55 schreef rhubarb het volgende:
Het kan verkeren... Hier gaan onze jongens het in maart nog lastig tegen krijgen
Cool story bro.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef JulianoMM het volgende:
Ik zie Wawrinka trouwens zo winnen in 3/4 sets van Federer.
Aah de zoveelste die Federer afschrijft terwijl ie sinds de USO praktisch alles gewonnen heeftquote:Op maandag 24 januari 2011 15:10 schreef JulianoMM het volgende:
Rafa slecht gespeeld toch in 3 sets gewonnen van Cilic.
Federer matig gespeeld verloor een set aan fucking Tommy Robredo.
Zegt genoeg : Federer zijn tijdperk is over Rafa neemt over.
Goed samengevatquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef Colplay het volgende:
Nadal - Murray en Djoko - Fed gaan de halve finale worden en daarna is denk ik alles mogelijk. Murray is misschien de beste, maar Nadal kan altijd op vechtlust dit soort wedstrijden winnen. Djokovic is constant en goed in vorm. Federer heeft het beste tennis laten zien, maar laat de laatste wedstrijden wel zien erg wisselvallig te kunnen zijn. Vorm van de dag gaat in de halve finales de doorslag geven en ik zie in de kwartfinales eigenlijk geen verrassingen komen.
Niet voor de finale denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
Murray gaat gewoon weer falen hoor, never in doubt.
Want na de USO wordt het tennis seizoen nog serieus genomen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah de zoveelste die Federer afschrijft terwijl ie sinds de USO praktisch alles gewonnen heeft
Daarom neem ik jouw volgende opmerking dat Wawa wint dan ook niet zo serieus. Fed zal echt niet gaan verliezen tegen zijn landgenoot.
Dat snap ik dat je Nadal wilt zien verliezenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb alvast vrij gekregen en gevraagd voor een eventuele halve finale Murray - Rafa vrijdag om 09.30. Die wil ik niet missen.![]()
VAMOS RAFAAAAA!!!
*check mooie dag,om me ziek te meldenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb alvast vrij gekregen en gevraagd voor een eventuele halve finale Murray - Rafa vrijdag om 09.30. Die wil ik niet missen.![]()
VAMOS RAFAAAAA!!!
Murray mag dan wel opschieten met slopen want ik moet om 11:30 wegquote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS RAFAAAAA!!!
Dan zou ik het snel maar snel intrekken, want hij haalt de halve finale niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS RAFAAAAA!!!
apart dat je eerst vrij krijgt en daarna pas vraagt om vrij te krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS RAFAAAAA!!!
Half 10 's ochtends.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat moet een leuke wedstrijd worden. Weet je al een tijd.
Persoonlijk zou ik voor Berdych - Djoko gaan, maar het is jouw slaapritmequote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef LeonH het volgende:
Vannacht maar eens opblijven voor Wawrinka - Federer
Si senoooooooor.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:33 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS RAFAAAAA!!!
Tegen die tijd ben ik wel weer wakkerquote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor Berdych - Djoko gaan, maar het is jouw slaapritme!
Kvitova - Pennetta was een interessante wedstrijd. Kvitova begon slecht, bewoog matig, had moeite met elke lage bal en had last van het typische WTA-trekje om op plan B over te schakelen als het niet loopt: nog harder slaan. Maar na een paar games in de tweede set keerde het om en ramde ze de passieve Pennetta met 'r chagrijnige kop helemaal dol. Best een indrukwekkende 46 winners (op 96 gewonnen punten, 43 UE). Clijsters bijv. 15/78, 24UE in haar laatste wedstrijd tegen Makarova.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:09 schreef Norrage het volgende:
Hmm ik vind van wat ik gezien heb haar juist niet echt goed spelen...Net als dat ze er in Sydney door Li Na ook afgeserveerd werd...En nu al die moeite in de eerste set met Makarova....
Maar ze is denk ik zeker wel de grootste favoriete hoor. Maar net als dat Wozniacki en Zvonareva redelijk aansukkelen doet Kim dat ook...Dus het ligt wagenwijd open, het veld. Kvitova is ook wel indrukwekkend bezig.
Wie weet wat Federer doet in de 2e.. Het kan opeens weer een wedstrijd worden.quote:
Die is nu, je bedoelt uiteraard Murray/Dolgopolovquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:26 schreef franklop het volgende:
Legends' Doubles
Todd Woodbridge(AUS) / Mark Woodforde(AUS)
vs. Jacco Eltingh(NED) / Paul Haarhuis(NED)
Morgen
Vanaf 01:00 -
Zvonareva
Clijsters
Djoker - Berdych
Nadal - Ferrer om 9:30
Dat dacht ik ook van de Söds gisteren na set 1, ga ik naar bed, verliest ie alsnogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:56 schreef Drassss het volgende:
Ik zie het alweer. Djoko gaat dit met 2 vingers in zijn neus winnen
Het is al GSM Djoko hoorquote:
Verkeerde topic, want op de Australian Open zal dit niet gebeurt zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:36 schreef tennisboy het volgende:
Jesse huta Galung wint met 2 keer 6-2 van Greul. Van Greul had hij al 2 keer dik verloren. Kortom Jesse is dik in vorm en de top 100 nadert.
Ik zou het niet doen, ik verwacht een hele makkelijke overwinning voor Murray.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:39 schreef San_Andreas het volgende:
tsja, hoe laat de wekker zetten voor Alexandr Dolgopolov(UKR) vs. Andy Murray(GBR)[5]?
4:30?
vergelijkbaar met Fed - Wawrinka ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, ik verwacht een hele makkelijke overwinning voor Murray.
Zoiets..Maar mijn voorspellingen moet je nooit te serieus nemen hoor, ik heb het bijna altijd mis...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
vergelijkbaar met Fed - Wawrinka ?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zoiets..Maar mijn voorspellingen moet je nooit te serieus nemen hoor, ik heb het bijna altijd mis...[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:41 schreef Norrage het volgende:
Schijnt dat Djoko weer last had van zijn lenzen daar in de 2e setEcht gast, dat moet beter kunnen. Tegen Rafa @ the masters had ie dat probleem ook al. Dat mag tegen Fed niet gebeuren, want Djoko moet de finale halen tegen Murray vinnik!!!
Of dat ie van Nadal wint en dan geveegd wordt door Federer. Dan liever een Nadal - Federer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef Salamando het volgende:
Djoko - Murray hoop ik ook op inderdaad. Maar ik zie het al helemaal gebeuren dat Murray eerst met groots gemak van Dolgo wint, en dan een zaadpot speelt tegen Nadal.
Dat dachten we van Wawa ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef San_Andreas het volgende:
misschien kan ferrer voor een verrassing zorgen
serieus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Norrage het volgende:
Ik denk ook gewoon dat Djoko hem gaat pakken!!!
geweldig die ATP bio's. Welk achterlijk land verplicht al zijn schoolgaande kinderen alles met "..." te schrijven.quote:Began playing at age four and made his pro debut at 16...Nicknamed Nole...Father, Srdjan and mother, Dijana own a pizzeria and pancake restaurant on a mountain in Serbia for last 15 years...He and his family opened a restaurant in Belgrade in April 2009 called "Novak"...Father, uncle and aunt were all professional skiers and his father was also an excellent soccer player...His father wanted him to be a soccer player or skier but excelled in tennis at an early age...Credits his family as inspiration for giving him so much support and says he wouldn’t be able to be where he is without their help...Younger brothers Marko (born Aug. 20, 1991) and Djordje (born July 17, 1995) are both in school and play tennis...Idol growing up was Pete Sampras...At age 12, attended Niki Pilic Academy in Munich and practiced there for almost two years before returning to Belgrade...Speaks Serbian, Italian, German and English.
Favorite surface is hard courts but considers himself an all around player...Best shot is backhand down the line...As a junior, advanced to Australian Open junior singles and doubles SF (w/Jenkins) in 2004...His family invited 50 underprivileged Kosovo-Serb children to Belgrade in September 2007 to be courtside for Serbia-Australia Davis Cup World Group tie... Appeared in September 2007 Vogue Magazine...Named 2006-07 ATP Most Improved Player of Year...Elected to two-year term in June 2008 to ATP Player Council...Works with physiotherapist Milan Amanovic and Gebhard Phil-Gritsch, who used to work with Austrian Thomas Muster...Coached by former ATP pro and Slovak Republic native Marian Vajda (since June 2006).
?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
.. Welk achterlijk land verplicht al zijn schoolgaande kinderen alles met "..." te schrijven.
Volgens mij staan er meerdere punten om aan te geven dat het een gewoon een 'opsomming' is van zijn bio tot nu toe. NIet een echt lopend verhaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
geweldig die ATP bio's. Welk achterlijk land verplicht al zijn schoolgaande kinderen alles met "..." te schrijven.
zo schrijven de kleutertjes op Hyvesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij staan er meerdere punten om aan te geven dat het een gewoon een 'opsomming' is van zijn bio tot nu toe. NIet een echt lopend verhaal.
Tja, de ATP stukjes zijn vaak niet om aan te zien. Spelers 'rally'en' zich altijd langs bepaalde mensen en outsiders 'stunnen' altijd de favorietenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:03 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
zo schrijven de kleutertjes op Hyves
Jeetje, lekker zeg!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb de komende drie ochtenden vrij genomen. Wat een feest.
Betaald studeren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:25 schreef Norrage het volgende:
Wat voor baan hebben jullie dat dat zomaar kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |