Het probleem is alleen dat Nadal en Federer puur op ervaring en talent zulke potten kunnen winnen. Tegen Djoko en Murray spelen ze weer als vanouds en winnen ze in 4 sets.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef Low-kick_Larry het volgende:
Ben ik de enige die de vorige ronde onder de indruk was van Murray en Djokovic? Nadal maakt helemaal geen indruk op mij tot nu. En Federer had nu natuurlijk al met z'n vrouw en koters op de bank moeten zitten (kut Simon!!)
Ben ik het volledig mee eens.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Tim86 het volgende:
ES commentator weet niet dat het best of 5 is? Noemde het BP voor Wawrinka een mini matchpoint
Kwartfinales gaat het om he, qua semi's is hij heel dik recordhouder.quote:Op zondag 23 januari 2011 07:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, verbaast mij ook. Maar wat er ook van zijn, hij stat voor de 27e keer op rij in de SF van een GS.Ik nam aan dat dat allang met afstand een record was, maar blijkbaar is hij pas nu gedeeld recordhouder, want Jimmy Connors heeft dat ook gepresteerd.
Hij gaat er nu mee beginnen (heeft wel gelijk, Wawrinka raakte die bal duidelijk 2 keer)quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft Roddick al een scheids- of lijnrechter uitgescholden?
Ja, viel mij ook op. Hij vraagt zich waarschijnlijk sinds Wawrinka de tweede set won af waarom ze nog doorgaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Tim86 het volgende:
ES commentator weet niet dat het best of 5 is? Noemde het BP voor Wawrinka een mini matchpoint
Duidelijk twee bewegingen inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
Net raakte Wawrinka wat mij betreft toch wel echt twee keer in twee bewegingen. Maar volgens de commentator mag het als het in 1 beweging is maar dat was het hier niet.
Het gaat er niet om of hij hem twee keer raakte. Het gat erom of hij hem twee keer raakte in 1 beweging of in 2. En hij raakte hem in 2 bewegingen. Als het 1 beweging is en je raakt hem 2 keer mag het.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij gaat er nu mee beginnen (heeft wel gelijk, Wawrinka raakte die bal duidelijk 2 keer)
Vooralsnog geen spijt van, hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En dan te bedenken dat Chriz Wawrinka niet eens in z'n Sportpools team heeft opgenomen
Jah, je hebt ook helemaal geen 1-punters. Murray ipv Söderling / Djokovic had je misschien nog kunnen overwegen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vooralsnog geen spijt van, hoor.
Al mijn prijzige spelers zitten er ook nog in.
Het was een beetje Murray of Söderling, maar ik geloof in Söderling als ze tegen elkaar moetenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jah, je hebt ook helemaal geen 1-punters. Murray ipv Söderling / Djokovic had je misschien nog kunnen overwegen.
Ja, belachelijk.quote:
Een nederlaag van Roddick zou ook de eerste grote verrassing van het toernooi kunnen worden volgens hem.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Tim86 het volgende:
Veel te verwarrend voor zo'n man, hij ziet Roddick (8) en Wawrinka (19) staan, dat is genoegquote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een nederlaag van Roddick zou ook de eerste grote verrassing van het toernooi kunnen worden volgens hem.
1) Zijn er nog geen verrassingen geweest? Raonic? Dolgopolov? Becker? Mayer?
2) Wawrinka was favoriet bij de bookmakers
Morgenochtend 09.30 uur Nederlandse tijd.quote:
Waarom schrijf je dat met hoofdletters?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:10 schreef tennisboy het volgende:
Keurig gespeeld van Wawrinka.
Veel Schitterende Backhandwinners had hij vandaag
Achja:p eerst had ik alleen schitterend als begin, maar daarna had ik er nog veel voor gezetquote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dat met hoofdletters?
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom schrijf je dat met hoofdletters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |