Vliegtickets Oekraine zijn geboekt, we vliegen via Polen en hebben daar een uurtje overstaptijd. Rennen met je ass dusquote:
Nice, terug ook via Polen?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vliegtickets Oekraine zijn geboekt, we vliegen via Polen en hebben daar een uurtje overstaptijd. Rennen met je ass dus
Terug gaan we heel luxe in 1keer. Krijgt zsm mail met het veranderde programma denk ik. En als we na de zaterdag 1 puntje hebben zodat zondag nog leuk wordt vind ik het allang prima.quote:
Nadat hij Kunitsyn, Stakhovsky en Serra versloeg, heb ik hem op de dag dat hij 6-4 6-4 verloor van Nadal (keek de wedstrijd toevallig, Raonic speelde goed) gescout. Geen spijt van gekregen, top 100 speler vanaf komende weekquote:Op maandag 24 januari 2011 02:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
(en waar haal jij Raonic vandaan)
Hij moet ook op de vloer slaan om met de beat te vechtenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:41 schreef Chriz2k het volgende:
Dat walgelijke hoofd van Soderling als hij fist pumpt.
Scouting werkt niet meer bij mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:49 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Nadat hij Kunitsyn, Stakhovsky en Serra versloeg, heb ik hem op de dag dat hij 6-4 6-4 verloor van Nadal (keek de wedstrijd toevallig, Raonic speelde goed) gescout. Geen spijt van gekregen, top 100 speler vanaf komende week![]()
Mailtje naar Zov is voldoende. Zit nog te wachten op een dropshot van Dolgopolov als tegen Nadal.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Scouting werkt niet meer bij mij.
Brainless ball basherquote:Op maandag 24 januari 2011 03:20 schreef wimderon het volgende:
Soderling heeft niet echt door dat geplaatste services beter werken dan alles zo hard mogelijk op een willekeurige plaats binnen de reach van Dolgopolov te slaan.
Dan moet hij wel wat minder fouten maken. Backhand en forehand gaan nog geregeld in het net. Als hij die onder controle krijgt maakt hij, gezien het spelbeeld voorlopig, een goede kans.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:22 schreef Norrage het volgende:
De stream doet het niet meerdan ga ik maar afstuderen...
Maar het huidige spelbeeld doet me wel denken dat cilic wel een kansje heeft. Rafa is weer dramatisch. Als in: geen enkele kracht in zijn slagen...Heb soms toch het gevoel bij die jongen dat de dopinginput een soort sinusfunctie is die nu jammer genoeg uit fase loopt met de Australian Open, maar normaalgesproken precies zijn maximale waardes behaalt tijdens de GS...Wss omdat ze de AO een weekje verlaat hebben
Niet zoveel als Rafa zelfquote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Salamando het volgende:
Cilic legt zoveel ballen voor de servicelijn
Ik vind hem er fysiek niet al te sterk uit zien(maar dat komt ook door dat belachelijke shirt).Maar hij heeft zijn niveau wel wat geupped in de 2e set.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe is Rafa er fysiek aan toe? Zie je dat hij moe is?
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Colplay het volgende:
GSM Nadal. Eigenlijk redelijk simpel met 6-2 6-4 6-3.
Of Nadal tikt hem er gewoon in drie sets van af.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Norrage het volgende:
Wint Rafa toch gewoon gemakkelijk in straight sets...Zonder setverlies naar de kwart maar tegen Ferrer gaat ie het zwaar krijgen. Samen met Simon en Wawrinka (de tegenstanders van Fed) de enige nog ongeslagen spelers van 2011En Ferrer heeft al eens laten zien dat juist op hard court hij van Rafa kan winnen.
Murray, Federer, Djokovic?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Norrage het volgende:
Wint Rafa toch gewoon gemakkelijk in straight sets...Zonder setverlies naar de kwart maar tegen Ferrer gaat ie het zwaar krijgen. Samen met Simon en Wawrinka (de tegenstanders van Fed) de enige nog ongeslagen spelers van 2011En Ferrer heeft al eens laten zien dat juist op hard court hij van Rafa kan winnen.
Wat ik gezien heb vond ik Murray ook overtuigend. Maar kan hij het mentaal aan in de grote wedstrijden?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef San_Andreas het volgende:
ging toch wel erg makkelijk bij Nadal, grootste kanshebber voor de titel imo
Ja, buiten de top 5 gerekend hequote:Op maandag 24 januari 2011 12:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Murray, Federer, Djokovic?
Nou dat denk ik niet. Hij won vandaag weliswaar met overtuiging maar dat had ook met Cilic te maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef San_Andreas het volgende:
ging toch wel erg makkelijk bij Nadal, grootste kanshebber voor de titel imo
Simon was ook niet ongeslagen, die verloor van Giraldo in Brisbanequote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Norrage het volgende:
BF denkt er anders over.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef Norrage het volgende:
Op dit moment is Rafa bij verre niet de favoriet. Murray, Fed, Djoko, zelfs Berdych zie ik meer in staat de titel te winnen. Alhoewel, het is allemaal afhankelijk van of Rafa wel of niet van Murray kan winnen straks. Want eenmaal in de finale zal Rafa dat wel gewoon op mentale kracht winnen.
Finale vorig jaarquote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef Oksel het volgende:
Ik snap iets even niet.. wat is dit dan?
http://nos.nl/video/133245-samenvatting-finale-federermurray.html
Ik vond Nadal ook niet goed vandaag. Veel fouten, leek ook pijntjes te hebben. Ik zou zeggen dat er op Betfair geld te winnen is als je nu inzet op Federer, Murray en Djokovic. Je kunt die drie netjes spreiden, wint Fed dan verdien je de weddenschappen op Murray en Djoko terug. Wint 1 van die twee dan verdien je een hoop geld.quote:
Grijp je kans!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vond Nadal ook niet goed vandaag. Veel fouten, leek ook pijntjes te hebben. Ik zou zeggen dat er op Betfair geld te winnen is als je nu inzet op Federer, Murray en Djokovic. Je kunt die drie netjes spreiden, wint Fed dan verdien je de weddenschappen op Murray en Djoko terug. Wint 1 van die twee dan verdien je een hoop geld.
Ik vind haar net zo lelijk als haar vader.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:21 schreef Nober het volgende:
Kom op Kim, je jurkje is bezweet, tijd voor een nieuwe...
Kim is een MILF.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind haar net zo lelijk als haar vader.
Berdych een grotere favoriet dan Nadal? Not in this universe lijkt me. Ik snap wel je nuancering daarna, maar chokers winnen in het algemeen geen GS'en.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef Norrage het volgende:
Op dit moment is Rafa bij verre niet de favoriet. Murray, Fed, Djoko, zelfs Berdych zie ik meer in staat de titel te winnen. Alhoewel, het is allemaal afhankelijk van of Rafa wel of niet van Murray kan winnen straks. Want eenmaal in de finale zal Rafa dat wel gewoon op mentale kracht winnen.
Ik ben 48. Een MILF voor mij is een tennister van het senioren circuitquote:
quote:
Clijsters doet het ook niet verkeerd. Die gaat het ook winnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:03 schreef Norrage het volgende:
Even over het vrouwentoernooi waar we het nooit over hebben...wie gaat dat in godsnaam winnen? Echt werkelijk niemand lijkt goed te spelen...Alleen Li Na eigenlijk...Krijgen we een chinese GS winnaar?
Gelukkig doet Dolgopolov ook niet mee aan de Davis Cupquote:Op maandag 24 januari 2011 01:55 schreef rhubarb het volgende:
Het kan verkeren... Hier gaan onze jongens het in maart nog lastig tegen krijgen
Cool story bro.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef JulianoMM het volgende:
Ik zie Wawrinka trouwens zo winnen in 3/4 sets van Federer.
Aah de zoveelste die Federer afschrijft terwijl ie sinds de USO praktisch alles gewonnen heeftquote:Op maandag 24 januari 2011 15:10 schreef JulianoMM het volgende:
Rafa slecht gespeeld toch in 3 sets gewonnen van Cilic.
Federer matig gespeeld verloor een set aan fucking Tommy Robredo.
Zegt genoeg : Federer zijn tijdperk is over Rafa neemt over.
Goed samengevatquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef Colplay het volgende:
Nadal - Murray en Djoko - Fed gaan de halve finale worden en daarna is denk ik alles mogelijk. Murray is misschien de beste, maar Nadal kan altijd op vechtlust dit soort wedstrijden winnen. Djokovic is constant en goed in vorm. Federer heeft het beste tennis laten zien, maar laat de laatste wedstrijden wel zien erg wisselvallig te kunnen zijn. Vorm van de dag gaat in de halve finales de doorslag geven en ik zie in de kwartfinales eigenlijk geen verrassingen komen.
Niet voor de finale denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef Chriz2k het volgende:
Murray gaat gewoon weer falen hoor, never in doubt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |