quote:Op zondag 23 januari 2011 01:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Lief ligt tegen me aan te slapen op de bank en ik kijk de net5 film.![]()
Straks zeg ik wel dat we beter naar bed kunnen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi
Lief ligt tegen me aan te slapen op de bank en ik kijk de net5 film.![]()
Straks zeg ik wel dat we beter naar bed kunnen.
Echt? Ik dacht altijd dat het iets was in de categorie: ''als zij op hem valt moet hij wel iets aantrekkelijks hebben en dus voor goed nageslacht zorgen''.quote:Op zondag 23 januari 2011 04:56 schreef Merel het volgende:
Om te kijken of ze je toch kunnen krijgen. En of ze dus je vriendinnetje kunnen aftroevenVrouwen kunnen zulke bitches zijn
Waar ga je eigenlijk heen?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:04 schreef Merel het volgende:
Ik voel me trouwens opgeblazen en vadsig door weer een week slecht eten. Dus ik ga straks een stuk rennen en neem m'n hardloopschoenen morgen mee op vakantie!
Het gaat wel die kant op jaquote:
Je weet nog niet wat hij vindt?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Het gaat wel die kant op jaMaar dat vind ik wel echt echt echt eng.
Hij vindt mij ook leuk, dat weet ik wel. Maar we weten natuurlijk niet of het ook echt wat gaat worden. En als ik mezelf nou straks meer laat voelen en het gaat mis, dan doet het alleen maar extra pijn. Dus verliefd zijn is eng en ik begin er dus liever niet aanquote:
Theoretisch is het een heel mooi ding als je oprechte gevoelens hebt en zou dat niet iets moeten zijn om bang voor te zijn. Die gevoelens zijn niet de veroorzakers van de pijn, maar verkeerde verwachtingen en daaruit voorkomende teleurstellingen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij vindt mij ook leuk, dat weet ik wel. Maar we weten natuurlijk niet of het ook echt wat gaat worden. En als ik mezelf nou straks meer laat voelen en het gaat mis, dan doet het alleen maar extra pijn. Dus verliefd zijn is eng en ik begin er dus liever niet aan
Als je er dan toch aan begint doe het dan maar vol overgavequote:Op zondag 23 januari 2011 11:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij vindt mij ook leuk, dat weet ik wel. Maar we weten natuurlijk niet of het ook echt wat gaat worden. En als ik mezelf nou straks meer laat voelen en het gaat mis, dan doet het alleen maar extra pijn. Dus verliefd zijn is eng en ik begin er dus liever niet aan
Ja kan vanaf Eindhoven naar Bergamo gaan. Dat ligt een stukje buiten Milaan en kost, afhankelijk van hoe lang tevoren je boekt, op dit moment in mei vanaf 70 euro retour en in februari vanaf 22 euro retour. Meer info: www.qfly.comquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil of in februari of in mei een city trip maken! Naar Milaan of zo, het moet wel een beetje warm zijn.. Dat kon via ryanair.com? Wat is dan het meest handig qua vertrek?
Die tweede is leukquote:Op zondag 23 januari 2011 03:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben nog wakkerrrrr! Suikersuikersuikersuikersuiker![]()
The Expendables en Scott Pilgrim VS the World gekeken, gare films!
Liefde is de wonderlijke gave een mens te zien zoals hij niet is.quote:
Oh, hoe herkenbaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:28 schreef Merel het volgende:
Ik denk echt bijna 'laat ik er gewoon maar niet aan beginnen, dat is beter dan zo bang zijn voor de afloop als ik me er vol in stort". Ik heb echt issues, dit is bindingsangst ten top hoor
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, hoe herkenbaar.. Lieverd, het is niet gezegd dat je niet gekwetst gaat worden, maar ik heb er zelf voor gekozen om dat dan maar na een geweldige tijd met een geweldige kerel te laten gebeuren, dan het mezelf aan te doen door er voor weg te rennen.
Better to have loved and lost, etc.
Overigens gebiedt de aard van dit topic mij te zeggen:quote:Op zondag 23 januari 2011 11:29 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik wil weer koekjes bakken. Chocolate chip cookies zoals die van de Appie to go. Met gesmolten stukjes chocolade er nog in ... eens receptje gaan zoeken denk ik ...
Je kunt ook k&k koekjesdeeg kopen en dat in je oven proppenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:29 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik wil weer koekjes bakken. Chocolate chip cookies zoals die van de Appie to go. Met gesmolten stukjes chocolade er nog in ... eens receptje gaan zoeken denk ik ...
Ohja met dat gemuteerde vrouwmensch! Lijkt me ook maf, ja!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gister hadden we splice gezien. Beetje vieze film!
Geen idee. Vind het leuk om lekkere dingen te maken en uit te delen enzo. Maar ik maak ook min of meer gezonde dingen, zoals gehaktbrood.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Overigens gebiedt de aard van dit topic mij te zeggen:Vanwaar die bakgraagheid de laatste tijd, Chicomans?
Macarons?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het leuk om lekkere dingen te maken en uit te delen enzo. Maar ik maak ook min of meer gezonde dingen, zoals gehaktbrood.
@loveli: K&K? Maar ik denk dat ik het zelf wil maken. Hoe meer moeite hoe leuker ofzo.
Die felgekleurde dingen? Zijn die lekker dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Macarons?
Dan stel je de geneugten wat uit
Lang niet zo vaak meer als vroeger, een bak achter elkaar lukt me ook niet meer. Serieus, gezonder eten went.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef neen het volgende:
Eet je nog wel eens wat B&J dan Loveli? Nu het toch over koekjesdeeg gaat.
Geen idee maar het schijnt dat je het eiwit een paar dagen moet laten staan voor je er mee verder gaat!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die felgekleurde dingen? Zijn die lekker dan?
Ah vandaarquote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een bak b&j? Dat kan ik wel hoor
[..]
Geen idee maar het schijnt dat je het eiwit een paar dagen moet laten staan voor je er mee verder gaat!
Ik vroeger ook hoor. Meerdere. Nummer 1 als ontbijt. Ben blijkbaar afgekicked en hoop dat zo te houdenquote:
quote:
Als je argumenten om te bestellen goed zijn wil ik dat wel doen jaquote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sta op het punt een nieuwe telefoon inclusief abo te bestellen en ik vind het eng.. Wil iemand even zeggen dat ik het gewoon moet doen?
.
Nou, ik heb vorige week een Telfort abbo afgesloten voor 24 maanden en kwam er gisteren achter dat mijn belminuten niet meegaan naar de volgende maandquote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sta op het punt een nieuwe telefoon inclusief abo te bestellen en ik vind het eng.. Wil iemand even zeggen dat ik het gewoon moet doen?
.
M'n abonnement is bijna afgelopen, ik wil nu eindelijk wel eens een smartphone, en dit is een goeie aanbieding.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je argumenten om te bestellen goed zijn wil ik dat wel doen ja
Huh? Ik heb nu ook Telfort en alles wat er overblijft aan belminuten en sms'jes gaat gewoon mee naar de volgende maand!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou, ik heb vorige week een Telfort abbo afgesloten voor 24 maanden en kwam er gisteren achter dat mijn belminuten niet meegaan naar de volgende maanddat is bij Vodafone wel zo. Niet dat ik er ooit 200 in een maand opmaakt ofzo, maar toch
![]()
Maar verder is er niks engs aan hoor
herkenbaar hoor!! Ik hoop dat het je lukt om je gevoel te volgen, en die veiligheid overboord te gooien. Mits ie echt leuk is, dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:28 schreef Merel het volgende:
Ik denk echt bijna 'laat ik er gewoon maar niet aan beginnen, dat is beter dan zo bang zijn voor de afloop als ik me er vol in stort". Ik heb echt issues, dit is bindingsangst ten top hoor
Heb je reden om aan te nemen dat je het niet 2 jr kan betalen en blijft die telefon 2 jr lang leuk en goed?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n abonnement is bijna afgelopen, ik wil nu eindelijk wel eens een smartphone, en dit is een goeie aanbieding.
Zit er alleen wel twee jaar aan vast, natuurlijk.
Het abonnement is niet duurder dan wat ik nu heb en ik ben zelfs al ruim twee jaar blij met de doodsimpele telefoon die ik nu heb, dus laat staan met de smartphone die ik heb besteld. Baardmans vond het ook een goeie deal en een goeie telefoon dus ik heb de bestelling maar gewoon gedaan. Zit er ook al twee weken over na te denken.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je reden om aan te nemen dat je het niet 2 jr kan betalen en blijft die telefon 2 jr lang leuk en goed?
quote:Op zondag 23 januari 2011 12:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
herkenbaar hoor!! Ik hoop dat het je lukt om je gevoel te volgen, en die veiligheid overboord te gooien. Mits ie echt leuk is, dan.
ik heb iets te vertellen (love-wise) maar wil dat liever niet zo op internet kwakken, dus misschien val ik 'n aantal zo nog wel lastig met pm's
Mijne ookquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali, m'n pm-box staat open, eventueel..
Hehe, herkenbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
And mine.quote:
Ik had 'm twee keer.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik weet niet of het gelukt is, hebben jullie pm nu?
Gewoon door Fokkenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef _Calimero_ het volgende:
ik moet eigenljik heel veel aan mijn studie doen, maar heb dus de hele nacht geen oog dicht gedaan/ Zal ik slapen, of studeren?
Uurtje slapen met kookwekker en dan studeren. Zonder slaap wordt het ook niks.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:22 schreef _Calimero_ het volgende:
ik moet eigenljik heel veel aan mijn studie doen, maar heb dus de hele nacht geen oog dicht gedaan/ Zal ik slapen, of studeren?
herkenbaar, ik ben ook een stresskip als Floris zich anders gedraagt/overgeeft..quote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
He gets.. Bo heeft al 3x overgegeven vandaag en is dus duidelijk niet in orde.
Maak me gelijk zorgen, terwijl het ook een virusje kan zijn.
Meh.
Ja, dat ga ik maar doen denk ik. Zit nu mijn ontbijt weg te werken (heb ook al in deze verotte toestand spinningles geven, zonder headset...) en dan maar ff maffenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Uurtje slapen met kookwekker en dan studeren. Zonder slaap wordt het ook niks.
Bij mij niet. Maar ik heb een simonly: https://www.telfort.nl/tarieven/simonly/quote:Op zondag 23 januari 2011 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Huh? Ik heb nu ook Telfort en alles wat er overblijft aan belminuten en sms'jes gaat gewoon mee naar de volgende maand!
Van je meisje? Vertel eens wat!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef neen het volgende:
Ja tochlekker voetbal kijken heerlijk
smsje dit dat
Ja, alleen hebben we geen van beiden tijd om overdag met hem heen te gaan, dus dat wordt dan 's avonds. Hij is gewoon alert enzo, dus zolang het niet erger wordt of hij suffig wordt, kijken we het nog ff aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
herkenbaar, ik ben ook een stresskip als Floris zich anders gedraagt/overgeeft..
kijk en nog even aan, als het vanavond niet erger is, zal het wel weer goedkomen en anders kun je morgen de dierenarts bellen?
Hopelijk houdt ie ze gewoon binnenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh hij gaat nu weer brokjes eten. Ik ga maar vast in startpositie met keukenpapier staan.
Oh, is dat raar?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:57 schreef conleche het volgende:
Zolang ze eetlust hebben en alert zijn, zou ik me niet al te veel zorgen maken!
Ik ben echt raar. Dus als ik Fok open heb staan en een popup krijg dat ik een PM heb, ga ik toch eerst de pagina verversen, omdat ik een geel envelopje wil zien.
Ah, kan het me voorstellenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
He gets.. Bo heeft al 3x overgegeven vandaag en is dus duidelijk niet in orde.
Maak me gelijk zorgen, terwijl het ook een virusje kan zijn.
Meh.
Klinkt heerlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:38 schreef Jagärtrut het volgende:
De zon schijnt hier! Ik heb uitgeslapen, toen nog even wat in bed liggen lezen, en nu een heel eind gewandeld, echt lekker. En het is flink koud maar zo mooi hier!
Dat is ook lekker. Dat was eigenlijk mijn plan voor vandaag, maar ik had al zo lang geen zon op m'n huid gevoeld, dat dit ook heerlijk was. Nu een sollicitatiebrief afmaken...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk..
Ik zit nog in pyjama..
Ik lees die eerste zin nu een paar x door, maar hij blijft vreemd.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
Zit te goochelen met nasikruiden, toen ik buiten kwam net ging het regenendus ik ga even met mijn binnenklusjes verder.
Dan daarna nog wel even naar buiten
Dat is typisch Ml, het went nooit en het gaat ook nooit veranderenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik lees die eerste zin nu een paar x door, maar hij blijft vreemd.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is typisch Ml, het went nooit en het gaat ook nooit veranderen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:50 schreef conleche het volgende:
Wat ook niet waar is, want daarna komt er nog een normale zin. Ik kan nog steeds niet editten, vandaar deze postopkrikactie.
Waar is VMW eigenlijk?
Ik denk dat ze misschien even geen zin heeft in FOK! ? Volgens mij had ze ook wel zoiets gezegd toen ze in het begin van het jaar hier even kwam postenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:50 schreef conleche het volgende:
Wat ook niet waar is, want daarna komt er nog een normale zin. Ik kan nog steeds niet editten, vandaar deze postopkrikactie.
Waar is VMW eigenlijk?
Lekker. Mijn pizzadeeg staat ook al een aantal uur te rijzen, en ga zo ook maar eens een tomatensaus in elkaar flansen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik duik de keuken in. Ga draadjesvlees maken, dus dat mag lekker lang staan
Ook wel begrijpelijk gezien de situatie...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien even geen zin heeft in FOK! ? Volgens mij had ze ook wel zoiets gezegd toen ze in het begin van het jaar hier even kwam posten
Jawel hoor, ben morgen wel de hele tijd thuis, op een bezoek aan de AH na. Maar moet administratie doen en stoofperen maken en stoofvlees en een taart (ik denk dat ik met die taart begin, want dan kan jij daar ook nog van genietenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Merel het volgende:
Co, als je het zo druk hebt, is het dan wel handig als ik morgen langskom..?
Wat heerlijk, een weekje lezen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Merel het volgende:
Cali, domme muts
Ik heb drie boeken gekocht om komende week gaan lezen. De eetclub, Haar naam was Sarah, en De gelukkige huisvrouw. Het thema is dus boekverfilmingen![]()
Oeh lekker zo'n weekje met die boeken, waar ga je precies heen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Merel het volgende:
Cali, domme muts
Ik heb drie boeken gekocht om komende week gaan lezen. De eetclub, Haar naam was Sarah, en De gelukkige huisvrouw. Het thema is dus boekverfilmingen![]()
Goedquote:Op zondag 23 januari 2011 15:12 schreef Perruche het volgende:
V1z0R hoe is het met je vrouw?
Lijstje gisteren:
O/L: 3x brood met 1,5 gekookt ei, salami
T: 1/3e zak doritos met dip
D: 1 kippepoot uit de oven, aardappels, boontjes
T: 3 wijn en rijstzoutjes
Er zit citroen in; megagezond!!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef Merel het volgende:
Ja hallo Co, taart?! Ik moet juist weer gezond gaan doen![]()
ik vond die zo droevig, de film dan!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef Perruche het volgende:
merel ik heb al die boeken ook gelezen! haar naam was sarah veruit de leukste.
Elke relatie is de eerste na een ex hè.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
GoedGisteren beetje verliefd lopen doen in de dierentuin, was erg leuk
Heb wel een beetje hetzelfde als Merel, alleen vind ik dat wel begrijpelijk aangezien het de eerste keer na m'n ex weer iets is wat op een relatie begint te lijken.
Bij jou ook goed?
Met wie ga je heen dan Merel?
Niet te veel en niet te weinig dus!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef neen het volgende:
Ik zit dus met m'n moeder te koken, nou ja allebei iets en dan vraag ik zo tussendoor oh hoeveel van dit en dit. Zegt ze "ja genoeg" ja hehe.
De eerste in het algemeen niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Elke relatie is de eerste na een ex hè.![]()
Ah, wat is er aan de hand?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Eigenlijk heb ik volgend weekend een nachtje hotel-slapen in D-H met euhh 't vriendje. Maarja dat gaat dus ws niet door.![]()
Aangezien t al betaald is... zou ik het zeker niet kunnen maken om.....
Noop. Verkopen aan een mede-fokster een optie?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Eigenlijk heb ik volgend weekend een nachtje hotel-slapen in D-H met euhh 't vriendje. Maarja dat gaat dus ws niet door.![]()
Dat zou ik met een vriendin doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Niet heel veel afvallen, alleen een strakker buikje/billen/etc door weer te sporten. Zit er aan te denken om weer te gaan fitnessen maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo leuk, maar het is wel makkelijk qua tijden.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet te veel en niet te weinig dus!
Moeders soms
Probability, vertel is wat meer over jezelf en wat je aanpak/doel is! * nieuwsgierig doet *
Denk dat vorig weekend wel aangaf dat ik er van geniet Mini
Maar de een én de ander weten dat natuurlijk nietquote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou ik met een vriendin doen.Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik dat niet heul apprecieren geloof ik.
In die van de ander ook niet trouwens.
Oh, het was een verrassing voor de één? En die weet het niet dus....... hmmmm, dan zou het kunnen. Hoewel ik het iets te voortvarend zou vinden voor de nieuwe zeg maar.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar de een én de ander weten dat natuurlijk niet![]()
Vriendin is wel goed idee, maar betwijfel op iemand op zo'n korte termijn beschikbaar is. Ik denk er nog even over na. Op zich past het wel bij mijn nieuwe 'fuck alles en doe gewoon en dan zien we wel hoe het loopt' houding
Geen leuke groepslessen waar je aan mee kan doen?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet heel veel afvallen, alleen een strakker buikje/billen/etc door weer te sporten. Zit er aan te denken om weer te gaan fitnessen maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo leuk, maar het is wel makkelijk qua tijden.
Dat doet 'ie ook echt nu, hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 16:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen leuke groepslessen waar je aan mee kan doen?
Of anders je eigen muziek meebrengen... Zo vind ik cardio altijd een stuk fijner en gaat de tijd ook sneller.
Succes in ieder geval!
Ik zie Mr.GB al buiten lopen... 'poes poes poes, seop seop seop'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |