Ik lees die eerste zin nu een paar x door, maar hij blijft vreemd.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
Zit te goochelen met nasikruiden, toen ik buiten kwam net ging het regenendus ik ga even met mijn binnenklusjes verder.
Dan daarna nog wel even naar buiten
Dat is typisch Ml, het went nooit en het gaat ook nooit veranderenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik lees die eerste zin nu een paar x door, maar hij blijft vreemd.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is typisch Ml, het went nooit en het gaat ook nooit veranderen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:50 schreef conleche het volgende:
Wat ook niet waar is, want daarna komt er nog een normale zin. Ik kan nog steeds niet editten, vandaar deze postopkrikactie.
Waar is VMW eigenlijk?
Ik denk dat ze misschien even geen zin heeft in FOK! ? Volgens mij had ze ook wel zoiets gezegd toen ze in het begin van het jaar hier even kwam postenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:50 schreef conleche het volgende:
Wat ook niet waar is, want daarna komt er nog een normale zin. Ik kan nog steeds niet editten, vandaar deze postopkrikactie.
Waar is VMW eigenlijk?
Lekker. Mijn pizzadeeg staat ook al een aantal uur te rijzen, en ga zo ook maar eens een tomatensaus in elkaar flansen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik duik de keuken in. Ga draadjesvlees maken, dus dat mag lekker lang staan
Ook wel begrijpelijk gezien de situatie...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien even geen zin heeft in FOK! ? Volgens mij had ze ook wel zoiets gezegd toen ze in het begin van het jaar hier even kwam posten
Jawel hoor, ben morgen wel de hele tijd thuis, op een bezoek aan de AH na. Maar moet administratie doen en stoofperen maken en stoofvlees en een taart (ik denk dat ik met die taart begin, want dan kan jij daar ook nog van genietenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Merel het volgende:
Co, als je het zo druk hebt, is het dan wel handig als ik morgen langskom..?
Wat heerlijk, een weekje lezen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Merel het volgende:
Cali, domme muts
Ik heb drie boeken gekocht om komende week gaan lezen. De eetclub, Haar naam was Sarah, en De gelukkige huisvrouw. Het thema is dus boekverfilmingen![]()
Oeh lekker zo'n weekje met die boeken, waar ga je precies heen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Merel het volgende:
Cali, domme muts
Ik heb drie boeken gekocht om komende week gaan lezen. De eetclub, Haar naam was Sarah, en De gelukkige huisvrouw. Het thema is dus boekverfilmingen![]()
Goedquote:Op zondag 23 januari 2011 15:12 schreef Perruche het volgende:
V1z0R hoe is het met je vrouw?
Lijstje gisteren:
O/L: 3x brood met 1,5 gekookt ei, salami
T: 1/3e zak doritos met dip
D: 1 kippepoot uit de oven, aardappels, boontjes
T: 3 wijn en rijstzoutjes
Er zit citroen in; megagezond!!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:35 schreef Merel het volgende:
Ja hallo Co, taart?! Ik moet juist weer gezond gaan doen![]()
ik vond die zo droevig, de film dan!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:26 schreef Perruche het volgende:
merel ik heb al die boeken ook gelezen! haar naam was sarah veruit de leukste.
Elke relatie is de eerste na een ex hč.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
GoedGisteren beetje verliefd lopen doen in de dierentuin, was erg leuk
Heb wel een beetje hetzelfde als Merel, alleen vind ik dat wel begrijpelijk aangezien het de eerste keer na m'n ex weer iets is wat op een relatie begint te lijken.
Bij jou ook goed?
Met wie ga je heen dan Merel?
Niet te veel en niet te weinig dus!quote:Op zondag 23 januari 2011 15:38 schreef neen het volgende:
Ik zit dus met m'n moeder te koken, nou ja allebei iets en dan vraag ik zo tussendoor oh hoeveel van dit en dit. Zegt ze "ja genoeg" ja hehe.
De eerste in het algemeen niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Elke relatie is de eerste na een ex hč.![]()
Ah, wat is er aan de hand?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Eigenlijk heb ik volgend weekend een nachtje hotel-slapen in D-H met euhh 't vriendje. Maarja dat gaat dus ws niet door.![]()
Aangezien t al betaald is... zou ik het zeker niet kunnen maken om.....
Noop. Verkopen aan een mede-fokster een optie?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Eigenlijk heb ik volgend weekend een nachtje hotel-slapen in D-H met euhh 't vriendje. Maarja dat gaat dus ws niet door.![]()
Dat zou ik met een vriendin doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Niet heel veel afvallen, alleen een strakker buikje/billen/etc door weer te sporten. Zit er aan te denken om weer te gaan fitnessen maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo leuk, maar het is wel makkelijk qua tijden.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet te veel en niet te weinig dus!
Moeders soms
Probability, vertel is wat meer over jezelf en wat je aanpak/doel is! * nieuwsgierig doet *
Denk dat vorig weekend wel aangaf dat ik er van geniet Mini
Maar de een én de ander weten dat natuurlijk nietquote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou ik met een vriendin doen.Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik dat niet heul apprecieren geloof ik.
In die van de ander ook niet trouwens.
Oh, het was een verrassing voor de één? En die weet het niet dus....... hmmmm, dan zou het kunnen. Hoewel ik het iets te voortvarend zou vinden voor de nieuwe zeg maar.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:23 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Maar de een én de ander weten dat natuurlijk niet![]()
Vriendin is wel goed idee, maar betwijfel op iemand op zo'n korte termijn beschikbaar is. Ik denk er nog even over na. Op zich past het wel bij mijn nieuwe 'fuck alles en doe gewoon en dan zien we wel hoe het loopt' houding
Geen leuke groepslessen waar je aan mee kan doen?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet heel veel afvallen, alleen een strakker buikje/billen/etc door weer te sporten. Zit er aan te denken om weer te gaan fitnessen maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo leuk, maar het is wel makkelijk qua tijden.
Dat doet 'ie ook echt nu, hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 16:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen leuke groepslessen waar je aan mee kan doen?
Of anders je eigen muziek meebrengen... Zo vind ik cardio altijd een stuk fijner en gaat de tijd ook sneller.
Succes in ieder geval!
Ik zie Mr.GB al buiten lopen... 'poes poes poes, seop seop seop'
Goed!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:32 schreef Merel het volgende:
Mini, hoe is het nu met jouw relatie eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodbye: katten kunnen zich heel goed redden, ze komt vast wel weer terug. Je bent geen aansteller hoor!
[ Bericht 11% gewijzigd door Mini_rulez op 23-01-2011 21:06:46 ]Are you pondering what I'm pondering?
Nee, helemaal niet. Da's ook maar beter.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef Perruche het volgende:
Minifijn dat het toch allemaal goed is gekomen. Heb je eigenlijk nog contact met die ene collega in de US of A?
bijvoorbeeld. Ja!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Spannend Jagar!
Dat betekent dus ook naar plekken als bijvoorbeeld een Sudan ofzo?
Wow, dat klinkt superinteressant! En die basis in West-Europa is inderdaad wel een goeie.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. Ja!
@ Mini: Het hangt er vanaf waar ze je voor nodig hebben. Het is vaak een 'echte' baan, voor een korte periode. Ik zou mezelf bijvoorbeeld met de implementatie van 'peace-agreemeents' kunnen zien, of onderwijzen over democratie en de verschillende rollen daarin aanwezig, en nog veel meer!
wat ik het voordeel ervan vindt is dat het voor een relatief korte tijd is. Ik wil erg graag naar ontwikkelingslanden, maar ik zou het niet erg vinden om m'n basis in west-europa te houden. Ik hou zeg maar wel van een warme douche elke zoveel maanden!
Nee, na m'n bachelor in Maastricht!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:04 schreef neen het volgende:
Hoe ben je eigenlijk bij die studie in Zweden beland? Na je vwo/jaartje weg die kant op gegaan toen of wat?
O ja! Je zat ook nog bij de sjengen ja. Wat had je daar gedaan dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, na m'n bachelor in Maastricht!
@ Mini: Nee, het is helemaal niet zeker dat ze me gaan oproepen. Als ze mensen zoeken met een bepaald profiel kijken ze in de database, en selecteren ze geschikte kandidaten, en daarna moet je vaak solliciteren...
Ja, gewoon pelan pelan he niet druk makenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef Laureline het volgende:
Zo, ik lees dat neen + moeder wel goed samen kunnen werken in de keuken. Misschien moet je volgende keer geen taart gaan maken, maar lekker indisch gaan koken met je moeder, Viking!
Haar naam was Sarah is tof. Over de rest zeg ik niksquote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Merel het volgende:
Cali, domme muts
Nee, want ik moet jou niet afleiden van je fonologiequote:
Een hele wéék met familie?quote:
idem, hoeveel ik ook van ze houdquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een hele wéék met familie?. Teh horror. Als ik een weekend doorbreng met familie, dan ben ik het zondagochtend al wel weer zat
.
Het valt wel mee hoor, maar als ik dat ga uitleggen wordt het te herkenbaar. Het doel van de week is boeken lezen, scrabbelen en luieren. Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een hele wéék met familie?. Teh horror. Als ik een weekend doorbreng met familie, dan ben ik het zondagochtend al wel weer zat
.
Voor die Nike-meuk heb je een iPod nodig ja. Is dus vooral interessant voor mensen die er al één hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo uit eten met Mr.Mo.
heb de hele dag zitten studeren, net gedouched en ben nu helemaal rozig
oh, en ik zit aan een wijntje
oh, en Vik: heb je een ipod nodig voor die nike-meuk? Ik ga het hardlopen met een ander programma dan Evy weer oppakken na de tentamens, en aangezien ik houd van cijfertjes en grafiekjes dacht ik: ja leukmaar nu twijfel ik of dat wel hendig is omdat ik dan OOK een Ipod nog weer moet kopen
vind met een telefoon lopen écht heel vervelend, wil gewoon een MP3 speler om m'n nek hebben en meer nietquote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor die Nike-meuk heb je een iPod nodig ja. Is dus vooral interessant voor mensen die er al één hebben. Heb je geen smartphone met GPS?
Dan koop je een nanoquote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja,I know, maar dan kunnen we Nike-buddies worden
Nee, ook voor op de fiets en zulksquote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan koop je een nano. Maar beetje zonde als je hem alleen gebruikt voor het hardlopen. Als je een smartphone hebt, kun je ook een Nike+-app downen.
Hoesje voor om je bovenarm kopen. Foon erin en je merkt er niks van. MP3-speler om je nek lijkt me storenderquote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vind met een telefoon lopen écht heel vervelend, wil gewoon een MP3 speler om m'n nek hebben en meer niet
Ook met mijquote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
ja,I know, maar dan kunnen we Nike-buddies worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |