Ik lees die eerste zin nu een paar x door, maar hij blijft vreemd.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:47 schreef Ml-etje het volgende:
Zit te goochelen met nasikruiden, toen ik buiten kwam net ging het regenendus ik ga even met mijn binnenklusjes verder.
Dan daarna nog wel even naar buiten
Dat is typisch Ml, het went nooit en het gaat ook nooit veranderenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik lees die eerste zin nu een paar x door, maar hij blijft vreemd.
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is typisch Ml, het went nooit en het gaat ook nooit veranderen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:50 schreef conleche het volgende:
Wat ook niet waar is, want daarna komt er nog een normale zin. Ik kan nog steeds niet editten, vandaar deze postopkrikactie.
Waar is VMW eigenlijk?
Ik denk dat ze misschien even geen zin heeft in FOK! ? Volgens mij had ze ook wel zoiets gezegd toen ze in het begin van het jaar hier even kwam postenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:50 schreef conleche het volgende:
Wat ook niet waar is, want daarna komt er nog een normale zin. Ik kan nog steeds niet editten, vandaar deze postopkrikactie.
Waar is VMW eigenlijk?
Lekker. Mijn pizzadeeg staat ook al een aantal uur te rijzen, en ga zo ook maar eens een tomatensaus in elkaar flansen.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik duik de keuken in. Ga draadjesvlees maken, dus dat mag lekker lang staan
Ook wel begrijpelijk gezien de situatie...quote:Op zondag 23 januari 2011 14:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien even geen zin heeft in FOK! ? Volgens mij had ze ook wel zoiets gezegd toen ze in het begin van het jaar hier even kwam posten
Jawel hoor, ben morgen wel de hele tijd thuis, op een bezoek aan de AH na. Maar moet administratie doen en stoofperen maken en stoofvlees en een taart (ik denk dat ik met die taart begin, want dan kan jij daar ook nog van genietenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Merel het volgende:
Co, als je het zo druk hebt, is het dan wel handig als ik morgen langskom..?
Wat heerlijk, een weekje lezen.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Merel het volgende:
Cali, domme muts
Ik heb drie boeken gekocht om komende week gaan lezen. De eetclub, Haar naam was Sarah, en De gelukkige huisvrouw. Het thema is dus boekverfilmingen![]()
Oeh lekker zo'n weekje met die boeken, waar ga je precies heen?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:13 schreef Merel het volgende:
Cali, domme muts
Ik heb drie boeken gekocht om komende week gaan lezen. De eetclub, Haar naam was Sarah, en De gelukkige huisvrouw. Het thema is dus boekverfilmingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |