Het gaat wel die kant op jaquote:
Je weet nog niet wat hij vindt?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Het gaat wel die kant op jaMaar dat vind ik wel echt echt echt eng.
Hij vindt mij ook leuk, dat weet ik wel. Maar we weten natuurlijk niet of het ook echt wat gaat worden. En als ik mezelf nou straks meer laat voelen en het gaat mis, dan doet het alleen maar extra pijn. Dus verliefd zijn is eng en ik begin er dus liever niet aanquote:
Theoretisch is het een heel mooi ding als je oprechte gevoelens hebt en zou dat niet iets moeten zijn om bang voor te zijn. Die gevoelens zijn niet de veroorzakers van de pijn, maar verkeerde verwachtingen en daaruit voorkomende teleurstellingen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij vindt mij ook leuk, dat weet ik wel. Maar we weten natuurlijk niet of het ook echt wat gaat worden. En als ik mezelf nou straks meer laat voelen en het gaat mis, dan doet het alleen maar extra pijn. Dus verliefd zijn is eng en ik begin er dus liever niet aan
Als je er dan toch aan begint doe het dan maar vol overgavequote:Op zondag 23 januari 2011 11:11 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij vindt mij ook leuk, dat weet ik wel. Maar we weten natuurlijk niet of het ook echt wat gaat worden. En als ik mezelf nou straks meer laat voelen en het gaat mis, dan doet het alleen maar extra pijn. Dus verliefd zijn is eng en ik begin er dus liever niet aan
Ja kan vanaf Eindhoven naar Bergamo gaan. Dat ligt een stukje buiten Milaan en kost, afhankelijk van hoe lang tevoren je boekt, op dit moment in mei vanaf 70 euro retour en in februari vanaf 22 euro retour. Meer info: www.qfly.comquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil of in februari of in mei een city trip maken! Naar Milaan of zo, het moet wel een beetje warm zijn.. Dat kon via ryanair.com? Wat is dan het meest handig qua vertrek?
Die tweede is leukquote:Op zondag 23 januari 2011 03:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben nog wakkerrrrr! Suikersuikersuikersuikersuiker![]()
The Expendables en Scott Pilgrim VS the World gekeken, gare films!
Liefde is de wonderlijke gave een mens te zien zoals hij niet is.quote:
Oh, hoe herkenbaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:28 schreef Merel het volgende:
Ik denk echt bijna 'laat ik er gewoon maar niet aan beginnen, dat is beter dan zo bang zijn voor de afloop als ik me er vol in stort". Ik heb echt issues, dit is bindingsangst ten top hoor
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, hoe herkenbaar.. Lieverd, het is niet gezegd dat je niet gekwetst gaat worden, maar ik heb er zelf voor gekozen om dat dan maar na een geweldige tijd met een geweldige kerel te laten gebeuren, dan het mezelf aan te doen door er voor weg te rennen.
Better to have loved and lost, etc.
Overigens gebiedt de aard van dit topic mij te zeggen:quote:Op zondag 23 januari 2011 11:29 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik wil weer koekjes bakken. Chocolate chip cookies zoals die van de Appie to go. Met gesmolten stukjes chocolade er nog in ... eens receptje gaan zoeken denk ik ...
Je kunt ook k&k koekjesdeeg kopen en dat in je oven proppenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:29 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik wil weer koekjes bakken. Chocolate chip cookies zoals die van de Appie to go. Met gesmolten stukjes chocolade er nog in ... eens receptje gaan zoeken denk ik ...
Ohja met dat gemuteerde vrouwmensch! Lijkt me ook maf, ja!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gister hadden we splice gezien. Beetje vieze film!
Geen idee. Vind het leuk om lekkere dingen te maken en uit te delen enzo. Maar ik maak ook min of meer gezonde dingen, zoals gehaktbrood.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Overigens gebiedt de aard van dit topic mij te zeggen:Vanwaar die bakgraagheid de laatste tijd, Chicomans?
Macarons?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geen idee. Vind het leuk om lekkere dingen te maken en uit te delen enzo. Maar ik maak ook min of meer gezonde dingen, zoals gehaktbrood.
@loveli: K&K? Maar ik denk dat ik het zelf wil maken. Hoe meer moeite hoe leuker ofzo.
Die felgekleurde dingen? Zijn die lekker dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Macarons?
Dan stel je de geneugten wat uit
Lang niet zo vaak meer als vroeger, een bak achter elkaar lukt me ook niet meer. Serieus, gezonder eten went.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef neen het volgende:
Eet je nog wel eens wat B&J dan Loveli? Nu het toch over koekjesdeeg gaat.
Geen idee maar het schijnt dat je het eiwit een paar dagen moet laten staan voor je er mee verder gaat!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die felgekleurde dingen? Zijn die lekker dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |