Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee. Dan voorkomen ze toch net de allerslechtste reeks in de eredivisie ooit?quote:
Hey Koenquote:
Dat kanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vooral dat laatste
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeee Koennie
Ze kunnen me niks makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voel vrij, ik hoor wel of je in het arrestantencomplex van Borne terecht komt.
Hey Stuquote:
Wat is er gebeurd met Willem I dan, die werd eerst verslagen?quote:
O shit, ze zijn in de winning mood en volgende week moeten ze naar PSVquote:
Het zal er om hangenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee. Dan voorkomen ze toch net de allerslechtste reeks in de eredivisie ooit?
Kut.
Oh dat is wel weer een beetje jammer voor ze dan jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O shit, ze zijn in de winning mood en volgende week moeten ze naar PSV
* Bos81doet het nu al in zijn broek
Ehm, eigenlijk niet zoveel gedaanquote:
toch wel redelijk.quote:
Daar is het weekend ook voor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, eigenlijk niet zoveel gedaan
lau ehe Stuart Dekker?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
Maar heb ik al verteld dat ik ga zeilen?![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar is het weekend ook voor.
bijna net zo vaak als je een regenpak wilquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
Stu negeerde me gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ja waar en alleen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
Mag ik zien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is een filmpje uploaden van Koen
Wat is er mis?quote:
Hoe durven ze?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mensen die denken dat het weekend voor je sociaal leven is.
Nou is mij ter ore gekomen van de zeil commissie dat ik dus een regenpak nodig heb om te gaan zeilenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna net zo vaak als je een regenpak wil
Ik had je helemaal niet gezien met je berichtquote:
Precies! In het weekend hoor je gewoon compleet kapot te zijn van het week werken. Met 2 gehaktballen en een flesje bier op tv voetbal te kijken in een tshirt war vetvlekken op zitten.quote:
Dat is nu al de tweede keer vandaag he?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had je helemaal niet gezien met je bericht![]()
![]()
Liefste Sugar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stu negeerde me gewoon
OkeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuart verdient straf
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Maar maar maarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is nu al de tweede keer vandaag he?
Tofquote:
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is nu al de tweede keer vandaag he?
Die ballen zijn nog niet zo'n heel slecht ideequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies! In het weekend hoor je gewoon compleet kapot te zijn van het week werken. Met 2 gehaktballen en een flesje bier op tv voetbal te kijken in een tshirt war vetvlekken op zitten.
Ik maak me ook echt echt druk hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt
ST, je mag me genadeloos straffenquote:
Het hele plan is niet zo slecht. Maar in plaats daarvan doe ik hele andere dingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ballen zijn nog niet zo'n heel slecht idee
Dat je fokt i.p.v. tv kijkt is niet erg maar wat is het erge dan wel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het hele plan is niet zo slecht. Maar in plaats daarvan doe ik hele andere dingen.
Ja dat siert jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maak me ook echt echt druk he
Dat ik vandaag stage heb gelopen, terwijl ik eigenlijk de regel heb dat het weekend voor mijzelf is. Nu heb ik daar een uitzondering op gemaakt omdat dit onze tweede afspraak is, maar als zijn begeleiding een fout maakt hoef ik daar eigenlijk mij niet naar aan te passen (waar ze dus wel op aandrongen).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je fokt i.p.v. tv kijkt is niet erg maar wat is het erge dan wel?
Heb je dan ook een kort en pittig kapsel? Dames die zichzelf een beetje gek vinden hebben dat vaak.quote:
Fijne avond manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
wokkie gaat afsluiten![]()
geniet van de avond mensen
Dag kerelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
Zoals je tante of Oma zou zeggen, geeft je hartje jou nu een goed gevoel dat je het toch gedaan hebt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ik vandaag stage heb gelopen, terwijl ik eigenlijk de regel heb dat het weekend voor mijzelf is. Nu heb ik daar een uitzondering op gemaakt omdat dit onze tweede afspraak is, maar als zijn begeleiding een fout maakt hoef ik daar eigenlijk mij niet naar aan te passen (waar ze dus wel op aandrongen).
Maar stiekem was het best een leuk en positief gesprek, dus het was de moeite waard.
fijne avond wokkiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
Ik smelt bijna bij de gedachte hoe geweldig ik wel niet ben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoals je tante of Oma zou zeggen, geeft je hartje jou nu een goed gevoel dat je het toch gedaan hebt?
Iedereen hier is dat wel een beetjequote:
Later Wokquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
ik had wel een pittig kort kapselquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb je dan ook een kort en pittig kapsel? Dames die zichzelf een beetje gek vinden hebben dat vaak.
En dan ook felrood? Want dat is natuurlijk wel echt lekker gek!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had wel een pittig kort kapsel![]()
nu is het gelukkig weer wat langer
Nou dan is het toch niet erg?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik smelt bijna bij de gedachte hoe geweldig ik wel niet ben.
Hey RNquote:
Zwart met rode plukken jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan ook felrood? Want dat is natuurlijk wel echt lekker gek!
Oooh, zo'n illegale kopie dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, op de hoes staat 95 minuten... alleen duurde hij 130 minuten.
Echt, ik heb hooguit 40 berichtjesquote:
Plak daar maar zeker een 0 achterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt, ik heb hooguit 40 berichtjes
Pittigquote:
Per minuutquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt, ik heb hooguit 40 berichtjes
Lijkt me stugquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Plak daar maar zeker een 0 achter
Ik ga een klacht voor je indienenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verkoopt Bol.com die dan?
Vandaar dat hij in de aanbieding was.
Je hebt 39 regenpakken?quote:
De Trolly Dotsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verdorie, draaien ze opeens op graafschap radio de Dolly Dots.
Ze zitten me gewoon te trollen.
Touché. Creatief gevonden.quote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een zijkert dat hij er nog eentje wil
Dit lijkt op een regenpakkenfetisj...quote:
Wat moet je met die zooi?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
Iedereen in NL zou mij een regenpak moeten opsturen![]()
Hoe kan ik dat nou hebben als ik er niet eens 1 hebquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit lijkt op een regenpakkenfetisj...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je wilt zequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou hebben als ik er niet eens 1 heb
Ik moet ook wel zeggen dat het iets heeft. Dat stugge plastic, dat je bijna niet aan en uit krijgt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Na na naquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
Wow, waar moet je dat kwijtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na na na
zestien miljoen regenpakken
op dat hele kleine stukje aarde
Hij gaat er één hele grote van makenquote:
Op dat ene kleine stukje aardequote:
Klets niet manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat het iets heeft. Dat stugge plastic, dat je bijna niet aan en uit krijgt.
En dat het dan zo warm word in het pak dat je alsnog helemaal nat aankomt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij gaat er één hele grote van maken
quote:
Dat is dan wel weer een beetje overkill.quote:
oooh, ik heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, suikertje....
[ afbeelding ]
ik ben wel in een kroelbui
Hailoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer, kwam opeens koffie aan net
gevalletje prioriteiten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:06 schreef Koen66 het volgende:
ben ik weer, kwam opeens koffie aan net
kan ik toch nog slapenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, ik heb er nu al zin in![]()
![]()
on my way
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan ik toch nog slapen![]()
gisteren de hele nacht wakker gelegen
Had je geen verhaaltje van ST?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
da'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat:quote:
quote:
En de vervanger was er ook al niet hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat:
[..]
![]()
we hadden elkaar gemist gisteren![]()
maar nu niet
Gezondheidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
Hatsjoeeeeee
verdamme, al 2x achter elkaar
Bless you!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
Hatsjoeeeeee
verdamme, al 2x achter elkaar
Die hebben ze hier nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Stu is een regenpak kopen volgens mij
Zo te lezen ben jij nu helemaal in je sasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Pien85 het volgende:
Meeeeerrrrrrr boekjes on their way to me now![]()
Pas maar op dat ik die van jou niet jatquote:
In heel de UK geen één regenpak?quote:
Ik heb er geenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik die van jou niet jat
Pien de zeilkoninginquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef Pien85 het volgende:
Meeeeerrrrrrr boekjes on their way to me now![]()
Kom maar, van mij mag je en hij is nog wel blauwquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik die van jou niet jat
Absoluutquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij nu helemaal in je sas
Dat valt vies tegenquote:
Nee, niet zoals je dat in NL kent. Alleen maar je reinste fucking vullisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In heel de UK geen één regenpak?
Zo in mijn sas met badedasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Pien85 gaat regenpak kopen voor Stu en opsturenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet zoals je dat in NL kent. Alleen maar je reinste fucking vullis
Doe eens een beetje minder 'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook geen poncho?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik mis jou altijd als je er niet bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat:
[..]
![]()
we hadden elkaar gemist gisteren![]()
maar nu niet
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
* Pien85 gaat regenpak kopen voor Stu en opsturen
Dat is Jip en Janneke taalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe eens een beetje minder ''
koenquote:
176quote:
Nee, verhip, nou je het zegt heb ik dat hier nog NOOIT gezienquote:
Sas? huh ja hier ben ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ooooh, bij jou regent het nooitquote:
Oeiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
ik zoek iets op internet en ik kan het niet vinden
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik mis jou altijd als je er niet bent
Ehm, dat weet ik niet. Misschien Squote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
ik zoek iets op internet en ik kan het niet vinden
Het nadeel van parafuckingplu's is dat ze stuk waaienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
In Engeland moet je ook geen regenpak dragen. Daar heb je een bolle hoed met een paraplu voor.
Engelse heertjes.
Probeer een paraplu danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het nadeel van parafuckingplu's is dat ze stuk waaien
Hahaha, toen ik het las dacht ik dat het DM wasquote:
Klein zijn is herkenbaar bedoelde ikquote:
Daar zit een hele techniek achter. Gewoon zorgen dat er de wind niet onder komt!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat je rustquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
1 van m'n kids wil voor z'n verjaardag zo'n soort kinderkaraokeset hebben....
leuk om te zoeken.....
Ik denk maat 176 of S of M. Ik weet niet hoe groot het valt eigenlijkquote:
Je zei parafuckingpluquote:
hoe klein ben jijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klein zijn is herkenbaar bedoelde ik
Nee, ook ik heb wel eens heldere momenten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, toen ik het las dacht ik dat het DM was
Ik ben niet klein hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klein zijn is herkenbaar bedoelde ik
Ga dan niet op zo'n eifuckingland wonen met je splendid fucking isolation en hou je moeder voor de gekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik suffer van Sjiel de laa toerettequote:
Heeey ventjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan niet op zo'n eifuckingland wonen met je splendid fucking isolation en hou je moeder voor de gek
Ojee tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik suffer van Sjiel de laa toerette
Ondingen zijn hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar zit een hele techniek achter. Gewoon zorgen dat er de wind niet onder komt!
De edele kunst van het paraplu hanteren. Slechts weinigen die het met elegantie kunnen.
Altijd een maat groter kopen dan je gewone kledingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat weet ik niet. Misschien S![]()
stuartquote:
Zo blijktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ook ik heb wel eens heldere momenten.
Groterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Altijd een maat groter kopen dan je gewone kleding
dat is een maat groter dan je bentquote:
Nee joh! Je kan er leuke logo's mee maken!quote:
Moet toch over al je kleding passenquote:
Jepquote:
Aha, dus dat is de functie ervan!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Je kan er leuke logo's mee maken!
[ afbeelding ]
Een broek en een poloquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet toch over al je kleding passen
Ik denk dat dat best fris is met de huidige temperaturen.quote:
Gewoon een goede winterjas kopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepAangezien je een regenpak aan moet kunnen over je gewone kleding én eventueel een winterjas enzo
Over mijn winterjas past dat nooitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepAangezien je een regenpak aan moet kunnen over je gewone kleding én eventueel een winterjas enzo
Volgende keer gaan we een smiley maken. Iedereen een gele paraplu en een paar mensen een mooie zwarte.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, dus dat is de functie ervan!
True, regenbroek dan welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een goede winterjas kopen![]()
dan hoeft er geen regen jas over
Joepiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we een smiley maken. Iedereen een gele paraplu en een paar mensen een mooie zwarte.
Mijn computer ook nietquote:
Maar dan kan 't nog wel regenen als je buiten bentquote:
Daarom heb ik ook alleen maar een broekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, regenbroek dan welIk draag ook vaak alleen de broek van m'n regenpak
Ik denk niet dat het alleen voorlezen isquote:
Polo's zijn niet echt uhm mooiquote:
Muahahahahahaha, in your face whahahaahquote:
Dan heb ik ook nog een goede andere oplossing als het niet al te koud isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan kan 't nog wel regenen als je buiten bent
doe normaalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Muahahahahahaha, in your face whahahaah
Polo's zijn sexyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Polo's zijn niet echt uhm mooi
Dat weet je hier in Nederland helaas nooit van te vorenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet gewoon gaan zeilen als het mooi weer is
Ik wil het allebei hebben want ik wil het gewoon hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, regenbroek dan welIk draag ook vaak alleen de broek van m'n regenpak
verdacht iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het alleen voorlezen is
op het water in de winterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet gewoon gaan zeilen als het mooi weer is
Ja maar dan ga ik niet buiten wandelen ofzo. Dan pak ik de autoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan kan 't nog wel regenen als je buiten bent
Ik heb alleen maar polo'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Polo's zijn niet echt uhm mooi
Nou, ik vind van nietquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch ook in de zomer zeilen
Ik zag die reclame ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
hmhm die Jilzz reclame, vrouwlief ligt weer te soppen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens een schep kolen in mijn TV doen en een uurtje voetbal gaan kijken
Ja, en hou dan een half uur je snavelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens een schep kolen in mijn TV doen en een uurtje voetbal gaan kijken
Ik zag de PI te laatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en hou dan een half uur je snavel
Capuchonberbers.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
Ik heb alleen maar RL polo's en Hackett geloof ik ook nog oja en ook nog Burberry voordat half Marokko erin liep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |