Ehm, dat weet ik niet. Misschien Squote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
ik zoek iets op internet en ik kan het niet vinden
Het nadeel van parafuckingplu's is dat ze stuk waaienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
In Engeland moet je ook geen regenpak dragen. Daar heb je een bolle hoed met een paraplu voor.
Engelse heertjes.
Probeer een paraplu danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het nadeel van parafuckingplu's is dat ze stuk waaien
Hahaha, toen ik het las dacht ik dat het DM wasquote:
Klein zijn is herkenbaar bedoelde ikquote:
Daar zit een hele techniek achter. Gewoon zorgen dat er de wind niet onder komt!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat je rustquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
1 van m'n kids wil voor z'n verjaardag zo'n soort kinderkaraokeset hebben....
leuk om te zoeken.....
Ik denk maat 176 of S of M. Ik weet niet hoe groot het valt eigenlijkquote:
Je zei parafuckingpluquote:
hoe klein ben jijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klein zijn is herkenbaar bedoelde ik
Nee, ook ik heb wel eens heldere momenten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, toen ik het las dacht ik dat het DM was
Ik ben niet klein hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klein zijn is herkenbaar bedoelde ik
Ga dan niet op zo'n eifuckingland wonen met je splendid fucking isolation en hou je moeder voor de gekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik suffer van Sjiel de laa toerettequote:
Heeey ventjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dan niet op zo'n eifuckingland wonen met je splendid fucking isolation en hou je moeder voor de gek
Ojee tochquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik suffer van Sjiel de laa toerette
Ondingen zijn hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar zit een hele techniek achter. Gewoon zorgen dat er de wind niet onder komt!
De edele kunst van het paraplu hanteren. Slechts weinigen die het met elegantie kunnen.
Altijd een maat groter kopen dan je gewone kledingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, dat weet ik niet. Misschien S![]()
stuartquote:
Zo blijktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ook ik heb wel eens heldere momenten.
Groterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Altijd een maat groter kopen dan je gewone kleding
dat is een maat groter dan je bentquote:
Nee joh! Je kan er leuke logo's mee maken!quote:
Moet toch over al je kleding passenquote:
Jepquote:
Aha, dus dat is de functie ervan!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! Je kan er leuke logo's mee maken!
[ afbeelding ]
Een broek en een poloquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet toch over al je kleding passen
Ik denk dat dat best fris is met de huidige temperaturen.quote:
Gewoon een goede winterjas kopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepAangezien je een regenpak aan moet kunnen over je gewone kleding én eventueel een winterjas enzo
Over mijn winterjas past dat nooitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepAangezien je een regenpak aan moet kunnen over je gewone kleding én eventueel een winterjas enzo
Volgende keer gaan we een smiley maken. Iedereen een gele paraplu en een paar mensen een mooie zwarte.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha, dus dat is de functie ervan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |