Ehm, dat weet ik niet. Misschien Squote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
ik zoek iets op internet en ik kan het niet vinden
Het nadeel van parafuckingplu's is dat ze stuk waaienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
In Engeland moet je ook geen regenpak dragen. Daar heb je een bolle hoed met een paraplu voor.
Engelse heertjes.
Probeer een paraplu danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het nadeel van parafuckingplu's is dat ze stuk waaien
Hahaha, toen ik het las dacht ik dat het DM wasquote:
Klein zijn is herkenbaar bedoelde ikquote:
Daar zit een hele techniek achter. Gewoon zorgen dat er de wind niet onder komt!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar gaat je rustquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
1 van m'n kids wil voor z'n verjaardag zo'n soort kinderkaraokeset hebben....
leuk om te zoeken.....
Ik denk maat 176 of S of M. Ik weet niet hoe groot het valt eigenlijkquote:
Je zei parafuckingpluquote:
hoe klein ben jijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klein zijn is herkenbaar bedoelde ik
Nee, ook ik heb wel eens heldere momenten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, toen ik het las dacht ik dat het DM was
Ik ben niet klein hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klein zijn is herkenbaar bedoelde ik
Ga dan niet op zo'n eifuckingland wonen met je splendid fucking isolation en hou je moeder voor de gekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |