Dat is nu al de tweede keer vandaag he?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had je helemaal niet gezien met je bericht![]()
![]()
Liefste Sugar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stu negeerde me gewoon
OkeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stuart verdient straf
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Maar maar maarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is nu al de tweede keer vandaag he?
Tofquote:
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is nu al de tweede keer vandaag he?
Die ballen zijn nog niet zo'n heel slecht ideequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Precies! In het weekend hoor je gewoon compleet kapot te zijn van het week werken. Met 2 gehaktballen en een flesje bier op tv voetbal te kijken in een tshirt war vetvlekken op zitten.
Ik maak me ook echt echt druk hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt
ST, je mag me genadeloos straffenquote:
Het hele plan is niet zo slecht. Maar in plaats daarvan doe ik hele andere dingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ballen zijn nog niet zo'n heel slecht idee
Dat je fokt i.p.v. tv kijkt is niet erg maar wat is het erge dan wel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het hele plan is niet zo slecht. Maar in plaats daarvan doe ik hele andere dingen.
Ja dat siert jequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maak me ook echt echt druk he
Dat ik vandaag stage heb gelopen, terwijl ik eigenlijk de regel heb dat het weekend voor mijzelf is. Nu heb ik daar een uitzondering op gemaakt omdat dit onze tweede afspraak is, maar als zijn begeleiding een fout maakt hoef ik daar eigenlijk mij niet naar aan te passen (waar ze dus wel op aandrongen).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je fokt i.p.v. tv kijkt is niet erg maar wat is het erge dan wel?
Heb je dan ook een kort en pittig kapsel? Dames die zichzelf een beetje gek vinden hebben dat vaak.quote:
Fijne avond manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
wokkie gaat afsluiten![]()
geniet van de avond mensen
Dag kerelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
Zoals je tante of Oma zou zeggen, geeft je hartje jou nu een goed gevoel dat je het toch gedaan hebt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ik vandaag stage heb gelopen, terwijl ik eigenlijk de regel heb dat het weekend voor mijzelf is. Nu heb ik daar een uitzondering op gemaakt omdat dit onze tweede afspraak is, maar als zijn begeleiding een fout maakt hoef ik daar eigenlijk mij niet naar aan te passen (waar ze dus wel op aandrongen).
Maar stiekem was het best een leuk en positief gesprek, dus het was de moeite waard.
fijne avond wokkiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
Ik smelt bijna bij de gedachte hoe geweldig ik wel niet ben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoals je tante of Oma zou zeggen, geeft je hartje jou nu een goed gevoel dat je het toch gedaan hebt?
Iedereen hier is dat wel een beetjequote:
Later Wokquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
ik had wel een pittig kort kapselquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb je dan ook een kort en pittig kapsel? Dames die zichzelf een beetje gek vinden hebben dat vaak.
En dan ook felrood? Want dat is natuurlijk wel echt lekker gek!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had wel een pittig kort kapsel![]()
nu is het gelukkig weer wat langer
Nou dan is het toch niet erg?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik smelt bijna bij de gedachte hoe geweldig ik wel niet ben.
Hey RNquote:
Zwart met rode plukken jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan ook felrood? Want dat is natuurlijk wel echt lekker gek!
Oooh, zo'n illegale kopie dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, op de hoes staat 95 minuten... alleen duurde hij 130 minuten.
Echt, ik heb hooguit 40 berichtjesquote:
Plak daar maar zeker een 0 achterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt, ik heb hooguit 40 berichtjes
Pittigquote:
Per minuutquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt, ik heb hooguit 40 berichtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |