True, regenbroek dan welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een goede winterjas kopen![]()
dan hoeft er geen regen jas over
Joepiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we een smiley maken. Iedereen een gele paraplu en een paar mensen een mooie zwarte.
Mijn computer ook nietquote:
Maar dan kan 't nog wel regenen als je buiten bentquote:
Daarom heb ik ook alleen maar een broekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, regenbroek dan welIk draag ook vaak alleen de broek van m'n regenpak
Ik denk niet dat het alleen voorlezen isquote:
Polo's zijn niet echt uhm mooiquote:
Muahahahahahaha, in your face whahahaahquote:
Dan heb ik ook nog een goede andere oplossing als het niet al te koud isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan kan 't nog wel regenen als je buiten bent
doe normaalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Muahahahahahaha, in your face whahahaah
Polo's zijn sexyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Polo's zijn niet echt uhm mooi
Dat weet je hier in Nederland helaas nooit van te vorenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet gewoon gaan zeilen als het mooi weer is
Ik wil het allebei hebben want ik wil het gewoon hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, regenbroek dan welIk draag ook vaak alleen de broek van m'n regenpak
verdacht iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het alleen voorlezen is
op het water in de winterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet gewoon gaan zeilen als het mooi weer is
Ja maar dan ga ik niet buiten wandelen ofzo. Dan pak ik de autoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar dan kan 't nog wel regenen als je buiten bent
Ik heb alleen maar polo'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Polo's zijn niet echt uhm mooi
Nou, ik vind van nietquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch ook in de zomer zeilen
Ik zag die reclame ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
hmhm die Jilzz reclame, vrouwlief ligt weer te soppen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens een schep kolen in mijn TV doen en een uurtje voetbal gaan kijken
Ja, en hou dan een half uur je snavelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens een schep kolen in mijn TV doen en een uurtje voetbal gaan kijken
Ik zag de PI te laatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en hou dan een half uur je snavel
Capuchonberbers.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
Ik heb alleen maar RL polo's en Hackett geloof ik ook nog oja en ook nog Burberry voordat half Marokko erin liep![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |