quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is jouw weekend tot nu toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
draait esxi op met daar in windows 2008 x64, een red hat doos, en een esx 4.1 en daar in een windows 2008 x64 en een red hat doosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij ook al?
Fub deed dat vanmiddag ook al
Ik moet aankomende week de verslagen inleveren.quote:
Hallo zoetige dame.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
Pien![]()
WW
![]()
![]()
Flessepessesnoetepoffertje
als je maar geen herrie maaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:14 schreef Muck het volgende:
Zoooo, website bijgewerkt
Ik denk dat ik maar eens een aflevering Dexter ga kijken
No shitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
draait esxi op met daar in windows 2008 x64, een red hat doos, en een esx 4.1 en daar in een windows 2008 x64 en een red hat doos
dat vindt hij wat veel.
Aha zo, wil het nog een beetje lukkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet aankomende week de verslagen inleveren.
Zit al de hele avond spelling te checken, vanwege de strengere regels die ze nu toepassen.
Nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, wil het nog een beetje lukken
Absoluut! Dat ding is echt fantastischquote:
Bonjour Mademoiselle.quote:
Pientjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Absoluut! Dat ding is echt fantastisch
Doesniequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
Pien![]()
WW
![]()
![]()
Flessepessesnoetepoffertje
Ook al om hulp gevraagd?quote:
Topquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Absoluut! Dat ding is echt fantastisch
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe is jouw weekend tot nu toe?Rustig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Nah! Dan krijg ik nooit de Nederlandse taal onder de knie. Ik kan het nu juist nakijken omdat ik al bijtijds alles gemaakt had.quote:
Wat is er dan, snoedelepoedelewoeps?quote:
Hoi Dokter Flits.quote:
als ik kan helpen.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah! Dan krijg ik nooit de Nederlandse taal onder de knie. Ik kan het nu juist nakijken omdat ik al bijtijds alles gemaakt had.
Vervloekte regel van maximaal 3 spelfouten per pagina of gezakt. Je word er compleet paranoia van, je denkt steeds dat je wel wat gemist hebt.
Dat snap ik, als ik dat zou hebben dan is het voor mij al afgelopen voordat het begintquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah! Dan krijg ik nooit de Nederlandse taal onder de knie. Ik kan het nu juist nakijken omdat ik al bijtijds alles gemaakt had.
Vervloekte regel van maximaal 3 spelfouten per pagina of gezakt. Je word er compleet paranoia van, je denkt steeds dat je wel wat gemist hebt.
Geen wijntje meer?quote:
Ik heb nog een halfvolle bar. Jager, Wodka, Whiskey, Baileys, Malibu.quote:
Ik heb baileys en tia maria en safari en wijn en malibu en nep baileysquote:
Als ik klaar ben met nakijken mag je er nog wel eens dunnetjes overheen.quote:
bwoaaaaaah Mag ik een Baileys met ijsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb nog een halfvolle bar. Jager, Wodka, Whiskey, Baileys, Malibu.
Zeg het maar.
okidokiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als ik klaar ben met nakijken mag je er nog wel eens dunnetjes overheen.
Ik denk dat ze bij jou iets coulanter zouden zijn. En anders moet je ze maar heel lief aankijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, als ik dat zou hebben dan is het voor mij al afgelopen voordat het begint
Dankjewel. Weet je het zeker dat je het wilt doen? Het zijn ongeveer 9 pagina's aan ethisch gebrabbel.quote:
natuurlijk, anders bied ik het niet aan he, gekkiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dankjewel. Weet je het zeker dat je het wilt doen? Het zijn ongeveer 9 pagina's aan ethisch gebrabbel.
Dat komt helemaal goed!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bwoaaaaaah Mag ik een Baileys met ijs
Can I come?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed!
Ik wil altijd nog een keer cocktailfeestje houden.
oh dan wil ik wel komenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed!
Mag ik dan ook komen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat komt helemaal goed!
Merci!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
natuurlijk, anders bied ik het niet aan he, gekkie
Natuurlijk. Wel zelf iets meenemen, want zo groot is mijn bar nu ook weer niet.quote:
Wees welkom.quote:
Waarvoor denk je dat er Jager is.quote:
Heb hier nog mijn paintbalgun liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij jou iets coulanter zouden zijn. En anders moet je ze maar heel lief aankijken.
Ik denk niet dat mijn docenten daarvan onder de indruk zijn. Zeker niet mevrouw van ethiek, aangezien ze een paar jaar in de gevangenis heeft meegelopen als groepsleider.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb hier nog mijn paintbalgun liggen
Oke maar ik doe dan een iets andere opleidingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn docenten daarvan onder de indruk zijn. Zeker niet mevrouw van ethiek, aangezien ze een paar jaar in de gevangenis heeft meegelopen als groepsleider.
Voel vrij, ik hoor wel of je in het arrestantencomplex van Borne terecht komt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke maar ik doe dan een iets andere opleiding![]()
Een keertje lenen voor een test op school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |