Je moet er gewoon wat geluk mee hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach de goede berichten lees je nooit. Alleen de klachten vind je op internet
pcies. Ik hoor op mijn werk ook alleen maar de bagger. Nooit van "OH TOP"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ach de goede berichten lees je nooit. Alleen de klachten vind je op internet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag snoepelepoepelepoedelewoepsjequote:
mja met deze wasmachien had ik ook 9 jaar geluk, terwijl veel mensen problemen hadden met het model destijdsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet er gewoon wat geluk mee hebben
zit voetbal te luisteren sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het rustig![]()
ik verveel me wel
nou niet alles hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:08 schreef Toekito het volgende:
dat is het leven LL alles draait om geluk.
ik ben een laptop aan het mishandelenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is het rustig![]()
ik verveel me wel
Jij ook al?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben een laptop aan het mishandelen
Hey WWquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hallo wijze en minder wijze KSC'ers
Ik haat deadlines.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Ik ben ook de halve dag bezig geweest met het proberen te verwijderen van AVG 2010. Updaten wilde hij niet en kaal installeren ook niet omdat er al AVG op stond. Dus voor zo ver dat ging alle program file folders verwijderd en alle appdata folders, en in het register alles wat van AVG kon zijn eraf getrapt. Zijn maar een stuk of 400 sleutels of zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben een laptop aan het mishandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |