En weer een reden om geen coax in mijn tv te hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met Vengaboys - We're going to Ibiza toen ik de TV aanzette
Nou idd! Hoewel ik best naar Ibiza wil.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En weer een reden om geen coax in mijn tv te hebben
Mij leek rukken voor douchen frisser idd.quote:
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij leek rukken voor douchen frisser idd.
Dat zeg ik net, snuit 11quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
poepen rukken douchen aankleden. wel de juiste volgorde pakken.
Phone sex?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:30 schreef Watertornado het volgende:
Hallo iedereen. Net lekker wakker gebeld.
dat is best primaquote:
Misschien rukt ie wel onder de douche.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij leek rukken voor douchen frisser idd.
Dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien rukt ie wel onder de douche.
slim, spoelt t meteen wegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
daar heb ik slechte ervaringen mee.. Zaad icm water zorgt ervoor dat het smurrie wordt, en dat wil nog weleens het doucheputje verstoppenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed viel ik tijdens die phone seks in slaapquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb ik slechte ervaringen mee.. Zaad icm water zorgt ervoor dat het smurrie wordt, en dat wil nog weleens het doucheputje verstoppen
[..]
De laatste keer dat ik dat deed viel ik tijdens die phone seks in slaap
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb ik slechte ervaringen mee.. Zaad icm water zorgt ervoor dat het smurrie wordt, en dat wil nog weleens het doucheputje verstoppen
[..]
De laatste keer dat ik dat deed viel ik tijdens die phone seks in slaap
Dito.quote:
quote:
Yukske voelt zich niet super. Maar goed genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn Yukske dan? En je was niet lief op msn!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yukske voelt zich niet super. Maar goed genoeg
En sorryMaar het was zo'n makkelijk inkoppertje
![]()
Was een beetje mijn schuld denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn Yukske dan? En je was niet lief op msn!
Karmaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger natuurlijk!
Kun je dat eten?quote:
Die 2 glazen prosecco?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger natuurlijk!
En hoezo voel je je niet super? Teveel gezopen zeker?![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die 2 glazen prosecco?
Nah, iets anders
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben gestopt met eten
De eerste 2 weken zijn kut, daarna mis je het niet eens meer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben gestopt met eten
We still have alcoholquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste 2 weken zijn kut, daarna mis je het niet eens meer.
Als je nu ook niets meer erbij drinkt, dan heb je eerder minder last van een hongerige maag. Heel handig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste 2 weken zijn kut, daarna mis je het niet eens meer.
Het wil ook helpen als je dan een lekker warm bad neemt en wat pakjes Gilette in huis haalt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je nu ook niets meer erbij drinkt, dan heb je eerder minder last van een hongerige maag. Heel handig.
Ik drink op een avond zo 24 bruine boterhammen met kaas.quote:
op een avond of op een zo avond?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik drink op een avond zo 24 bruine boterhammen met kaas.
Ja, zijn wij ff gezond bezigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik drink op een avond zo 24 bruine boterhammen met kaas.
Meestal bij halve maan als de zuidwestenwind waait, maar daar wil ik wel es van afwijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
op een avond of op een zo avond?
Heb de mijne graag uit Arcenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meestal bij halve maan als de zuidwestenwind waait, maar daar wil ik wel es van afwijken.
Kaas is erg gezond trouwens. Gouda
Uit de thermaalbaden?quote:
Ene Jan die ooit hertog was en nu kaasboerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit de thermaalbaden?
In Arcen zit toch heul geen kaasboer?
Ah uiteraard. Wist niet eens dat het Limburgs bier was.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ene Jan die ooit hertog was en nu kaasboer
Vind brand niet beter, maar is wel een lekker bierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah uiteraard. Wist niet eens dat het Limburgs bier was.
Wel erg lekker. Brand is nog net iets beter...
Lindeboom is ook Limburgs.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah uiteraard. Wist niet eens dat het Limburgs bier was.
Wel erg lekker. Brand is nog net iets beter...
Ben ook geen limburgerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iedere limburger vindt Brand beter... Zelf ben ik geen limburger
A. Vindt Snuitje Brand beter?
B. Vindt Snuitje Brand minder?
C. Snuitje spuugt op Brand?
D. Bier is bier, als het maar lekker bier is.
Bier kopen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:56 schreef -Engel- het volgende:
Ook wakker.... en wat zal ik gaan doen?
en hier brengen.quote:
Bier = op. Bier nodig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat dan naar jou brengen?
Mogûhquote:
Omdat je erna graag in je reet gepompt wil worden!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat dan naar jou brengen?
Jonge, als je op je balkon staat PIS je op limburgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik een Limburger?![]()
Lindeboom nooit van gehoord
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jonge, als je op je balkon staat PIS je op limburg
Oranjeboom wel. Zulk goed bier dat het nergens verkrijgbaar is!quote:
Warsteiner, andere rommels enzo.. brrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt! Vooral met Duits bier op.
ooh nee, ik heb een biermeester hiero, als t goed is zou er vanavond gewoon weer volop bier moeten zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik je morgen fatsoenlijk bier kan afleveren.
Dat Reinheitsgebot mag ook wel es op de schop.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Warsteiner, andere rommels enzo.. brrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat je erna graag in je reet gepompt wil worden!
Oranjeboom is dan weer niet Limburgs. Maar goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oranjeboom wel. Zulk goed bier dat het nergens verkrijgbaar is!
Oh gelukkig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh nee, ik heb een biermeester hiero, als t goed is zou er vanavond gewoon weer volop bier moeten zijn
Geef toe, de reden dat je leeft.quote:
Niet echt....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef toe, de reden dat je leeft.
Voor de Breezer dan?quote:
Die flesjes passen ook wel denk ik jaquote:
Bij Engel past er inmiddels wel een sixpack in denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die flesjes passen ook wel denk ik ja
Hmmm, k krijg daar hele nare beelden bij! een sixpack in een doosje verpakt enzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij Engel past er inmiddels wel een sixpack in denk ik.
Zo uitgelubberd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij Engel past er inmiddels wel een sixpack in denk ik.
De kroonkurkjes die die aambeien kietelen, dat beeld vergeet je nooit meer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, k krijg daar hele nare beelden bij! een sixpack in een doosje verpakt enzo.
Jij zou er anders een redelijk groot appartement met separate werkruimte in kunnen vestigenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo uitgelubberd?dan hoef ik niet meer hoor
jij bent een naar mannetjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zou er anders een redelijk groot appartement met separate werkruimte in kunnen vestigen
Kijk, dat bied dan weer perspectievenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zou er anders een redelijk groot appartement met separate werkruimte in kunnen vestigen
Zoiets had ik al es gehoord ja. Ik begrijp nog steeds niet waarom. Praktisch denken!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent een naar mannetje
Squirten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben even douchen en meteen is het weer een bende hier...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben even douchen en meteen is het weer een bende hier...
quote:
Da's wel ver rijden voor even douchenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Waarom douchten wij dan ook niet samen?
Met een flinke keizersnee is dat zo verholpen. Met dakkapel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dat bied dan weer perspectieven
Maar hoe zit het met de ventilatie enzo, ben bang dat het zo'n muffe bende wordt
Wordt t niet veel minder vies van gok ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Waarom douchten wij dan ook niet samen?
Even?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's wel ver rijden voor even douchen
Wel, juist veel lekkerderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt t niet veel minder vies van gok ik
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even?
3 uur stampende seks en 3 douchebeurten later lul je beter Spaans dan ik.
en dan moet volgende week de loodgieter weer komen omdat je doucheputje niet goed doorstroomt.. Arme man.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef stbabylon het volgende:
rukken tijdens het douchen natuurlijk, duh!
Ze neemt m'n halve hippiebank mee onder de douche...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, geen dirty sex dus. Zonde. 3 keer zonder ook maar een beetje vies te worden
Ik gebruik het meestal om een extra muurtje bij te bouwen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan moet volgende week de loodgieter weer komen omdat je doucheputje niet goed doorstroomt.. Arme man.
Ik heb nu al 14 kamers op 40m2, ik ben wel klaar met muren bouwenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gebruik het meestal om een extra muurtje bij te bouwen.
Hmmm dat is op zich wel een idee, heb zelf zo een glazen blokken wandje gebouwd, maar de voegen zijn niet helemaal optimaal, die kan ik wel eens bij gaan werken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gebruik het meestal om een extra muurtje bij te bouwen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze neemt m'n halve hippiebank mee onder de douche...![]()
Ben nog de oranje vezels uit het doucheputje aan het Peuteren...
Een poster van Jessica Alba ervoor hangen helpt, kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm dat is op zich wel een idee, heb zelf zo een glazen blokken wandje gebouwd, maar de voegen zijn niet helemaal optimaal, die kan ik wel eens bij gaan werken.
Ja ze zijn lekker bezigquote:
Je bent zo van me af. Dan ga ik dakkapellen bouwen met knuffelmeisje.quote:
Zie je wel dat je het lekker vindt!quote:
Die kan ik achter het muurtje hangen, kan er zo overheen kijken. Het is dan alleen opletten geblazen dat ik niet een muurtje achter het muurtje ga bouwen. Dat zou de in/uitloop van de badkamer bemoeilijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een poster van Jessica Alba ervoor hangen helpt, kan ik je vertellen.
In Vegas had jij toch ooit een hotel bij elkaar gemetseld?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nu al 14 kamers op 40m2, ik ben wel klaar met muren bouwen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het lekker vindt!
helemaal prima E_Mquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent zo van me af. Dan ga ik dakkapellen bouwen met knuffelmeisje.
En hordenlopen terwijl je net die geile UVSVslet hebt ingezeept en het op bed wil afmaken lijkt me redelijk buiten proportie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die kan ik achter het muurtje hangen, kan er zo overheen kijken. Het is dan alleen opletten geblazen dat ik niet een muurtje achter het muurtje ga bouwen. Dat zou de in/uitloop van de badkamer bemoeilijken.
Zal ik doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
helemaal prima E_M
Doe je aan knuffelmeisje de groetjes... en geef haar maar een lekkere knuffel
Nog niet goed genoeg.quote:
Zal wat bouwstenen bewaren zodat ik volgende week een carpoort erbij kan klussenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent zo van me af. Dan ga ik dakkapellen bouwen met knuffelmeisje.
Hink-stap-sprong het bed in. Op zich is dat best een prima te doen, alleen die uvsv zeugen zijn daar over het algemeen iets te fors voor. Ik gooi er wel gewoon 1 in de stad op mn schouder die niet te veel weegt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En hordenlopen terwijl je net die geile UVSVslet hebt ingezeept en het op bed wil afmaken lijkt me redelijk buiten proportie?
The element of surprisequote:
Welke film(s) ga je kijken dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:31 schreef -Engel- het volgende:
Stel.... ik ga straks naar pathe.... gewoon omdat het kan.... zal ik daarna nog langs de meet komen.... of kan ik beter een megafilmton houden?
gewoon langskomen, of ff bellen/sms'n.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:31 schreef -Engel- het volgende:
Stel.... ik ga straks naar pathe.... gewoon omdat het kan.... zal ik daarna nog langs de meet komen.... of kan ik beter een megafilmton houden?
Graag!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zal wat bouwstenen bewaren zodat ik volgende week een carpoort erbij kan klussen
[..]
Hink-stap-sprong het bed in. Op zich is dat best een prima te doen, alleen die uvsv zeugen zijn daar over het algemeen iets te fors voor. Ik gooi er wel gewoon 1 in de stad op mn schouder die niet te veel weegt.
als ik het goed uitgerekend heb kan ik the Green Hornet kijken daarna Loft en daarna zou ik nog naar Tron kunnen..... als ik nog zin heb dan,....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke film(s) ga je kijken dan?
ja, ze zijn wel geil als de nete altijd, lopen elkaar heel de dag op te hitsen en zuigen het snot uit je neus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Graag!
Parkeerproblemen zijn aan de orde van de dag hier...
Zo'n schriel vegetarisch meiske van 't Went?
Heb een ex-UV-ex, was best goed te doen.
TRON draait al?????????quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik het goed uitgerekend heb kan ik the Green Hornet kijken daarna Loft en daarna zou ik nog naar Tron kunnen..... als ik nog zin heb dan,....of als ik uberhaupt verder kom dan mijn huis
Wat een inspirerende beelden! Geweldig!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel geil als de nete altijd, lopen elkaar heel de dag op te hitsen en zuigen het snot uit je neus.
Maar zo een schriel vegetarisch meiske heeft ook haar vleesch nodigdus dat zijn ook beesten van hier tot tokio natuurlijk. Alleen wel eerst even de tanden uit der snoetje slaan, aangezien ze nogal van het bijten zijn.
Loft is een aanrader, Tron was een slecht verhaal volgens een vriend van me.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
TRON draait al?????????
Loft ga ik ook nog zien.
T voordeel is dat ze niks eten, dus geen probleem als je ff vergeten bent boodschappen te doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, ze zijn wel geil als de nete altijd, lopen elkaar heel de dag op te hitsen en zuigen het snot uit je neus.
Maar zo een schriel vegetarisch meiske heeft ook haar vleesch nodigdus dat zijn ook beesten van hier tot tokio natuurlijk. Alleen wel eerst even de tanden uit der snoetje slaan, aangezien ze nogal van het bijten zijn.
ja...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
TRON draait al?????????
Loft ga ik ook nog zien.
Heeft ie: Tieten? Schieten? Helikopters? op alle 3 ja, dan is het een topfilm, op 2 ja, dan is ie okee. Op maar 1 ja, dan is het een kakfilm.. Is het op geen van allen ja... vrouwenfilm.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loft is een aanrader, Tron was een slecht verhaal volgens een vriend van me.
Suprisesquote:
Jij begrijpt hemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft ie: Tieten? Schieten? Helikopters? op alle 3 ja, dan is het een topfilm, op 2 ja, dan is ie okee. Op maar 1 ja, dan is het een kakfilm.. Is het op geen van allen ja... vrouwenfilm.
Kom je er nu pas achter dat ik eigenlijk best okee ben?quote:
The godfather zitten niet echt tieten in en ook geen helicopters.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft ie: Tieten? Schieten? Helikopters? op alle 3 ja, dan is het een topfilm, op 2 ja, dan is ie okee. Op maar 1 ja, dan is het een kakfilm.. Is het op geen van allen ja... vrouwenfilm.
Kan ook niet anders he, wonen in Vleuten, Zaad rijden, bijna 30 zijn, dan moet je wel op zaterdag naar de ikea. Eigenlijk moet er nog een kind meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat ik eigenlijk best okee ben?
Ohjah, ik moet nog even langs de ikea
Nope.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat ik eigenlijk best okee ben?
Ohjah, ik moet nog even langs de ikea
quote:
Jij wil niet weten waarom ik naar de ikea moetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ook niet anders he, wonen in Vleuten, Zaad rijden, bijna 30 zijn, dan moet je wel op zaterdag naar de ikea. Eigenlijk moet er nog een kind mee
Je leest niet he... Er zit wel schieten in.. Dus het is een kakfilm, geen vrouwenfilm.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The godfather zitten niet echt tieten in en ook geen helicopters.
Maar om nou te zeggen dat het een vrouwenfilm is
Oh my bad, maar het is ook geen kakfilm he.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij wil niet weten waarom ik naar de ikea moetE_M snapt het
[..]
Je leest niet he... Er zit wel schieten in.. Dus het is een kakfilm, geen vrouwenfilm.
Heb mijn lenzen nog niet in en het scherm is net iets te klein voor internet van de hippiebank...quote:
Dat wordt hem vanavond dan.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb mijn lenzen nog niet in en het scherm is net iets te klein voor internet van de hippiebank...
SURPrise bedoel ik... Een grote verrassing zou zijn als je nu transcedent zou verschijnen om mijn was te strijken!
Binnen 30secquote:
Hoe dacht jij levend weg te komen zondag?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kom jouw was echt niet strijken schat.
Dat gaat een nieuw record worden...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Binnen 30secen binnen 45sec de eerste sex
niet, ze sterft liever dan dat ze jouw was strijkt. Ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe dacht jij levend weg te komen zondag?
*bijl pakt* leg ze maar op t hakblok lieverdquote:
Ik ook, maar dat tracht ik in alle macht te verbergen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet, ze sterft liever dan dat ze jouw was strijkt. Ben ik het wel mee eens
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe dacht jij levend weg te komen zondag?
Je kan ook altijd nog de strijkbout tegen der wang drukken als ze geen zin heeft om te strijken. Zul je zien hoe snel ze dat oppakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat tracht ik in alle macht te verbergen.
Yepzquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Vegas had jij toch ooit een hotel bij elkaar gemetseld?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet, ze sterft liever dan dat ze jouw was strijkt. Ben ik het wel mee eens
Nee joh, die zijn nog te klein en te mager om te eten. De leghorns is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je eigen lunch gevangen, lekker vers
Hey youquote:
Daar ben ik totaal ongevoelig voor!quote:
Zie reactie op Roycoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*bijl pakt* leg ze maar op t hakblok lieverd
Buenos!quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan ook altijd nog de strijkbout tegen der wang drukken als ze geen zin heeft om te strijken. Zul je zien hoe snel ze dat oppakt.
Dan nog ga ik niet strijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik totaal ongevoelig voor!
Dan is er altijd nog het smoren in tietenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik totaal ongevoelig voor!
Ik denk dat mijn strijkbout haar halve lichaam tot Noord-Afrikaanse kleuren zou brengen...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan ook altijd nog de strijkbout tegen der wang drukken als ze geen zin heeft om te strijken. Zul je zien hoe snel ze dat oppakt.
Dan ben je een slechte man, als je dat moet doen om er voor te zorgen dat ze luistert.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn strijkbout haar halve lichaam tot Noord-Afrikaanse kleuren zou brengen...
Daar heb ik geen problemen mee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog het smoren in tieten
Je ziet het! Ik vind van wel, mijn zenuwarts is een andere mening toegedaan.quote:
precies, zo'n man zou ik niet willen kennen en nog minder mee in een relatie zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben je een slechte man, als je dat moet doen om er voor te zorgen dat ze luistert.
In dat gevoel hoeft MissB zich dus geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee.
je zenuwarts hoezo? Teveel last van zenuwen de laatste tijd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ziet het! Ik vind van wel, mijn zenuwarts is een andere mening toegedaan.
Met jou dan?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat gevoel hoeft MissB zich dus geen zorgen te maken
Dat zal ik wel bepalen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat gevoel hoeft MissB zich dus geen zorgen te maken
Dus energie te over voor mijn was!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja wel lekker, beetje brak heb teveel geslapen
Da's hippiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dan heb je wel gekreukte kleren
Er zal wel meer dan alleen kleren gekreukeld zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dan heb je wel gekreukte kleren
dan ben ik veel te ruig voor jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, zo'n man zou ik niet willen kennen en nog minder mee in een relatie zijn
Als jij gesmoord bent heb jij niks meer te bepalenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zal ik wel bepalen!
Tietenslobberavondje!
ik heb juist te weinig ergie doordat ik teveel heb geslapen..loop nog steeds in pijama rondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus energie te over voor mijn was!
Jij wil er 1 die gewoon door zijn mannelijkheid en houding er voor zorgt dat je een goede vrouw bent?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, zo'n man zou ik niet willen kennen en nog minder mee in een relatie zijn
helaas, dat was dat danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan ben ik veel te ruig voor jou
nee gewoon een normale man, die goed kan kokenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij wil er 1 die gewoon door zijn mannelijkheid en houding er voor zorgt dat je een goede vrouw bent?
So? Overhemd is veel te netjes. Ze willen dat ik een overhemd aan heb, best, maar dan wel uit mijn broek en gekreukt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zal wel meer dan alleen kleren gekreukeld zijn
ow ja, hoezo? Ik volg het nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zal wel meer dan alleen kleren gekreukeld zijn
Ik hoor het al, jij bent zo'n vuige feminist die haar plaats niet weetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee gewoon een normale man, die goed kan koken
Ik ben geen 18 meer he, ik ontkreukel wat langzamerquote:
Daarom ook die strijkbout, dan gaat t wat snellerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben geen 18 meer he, ik ontkreukel wat langzamer
koken? sinds www.thuisbezorgd.nl wordt dat toch niet meer gedaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee gewoon een normale man, die goed kan koken
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb juist te weinig ergie doordat ik teveel heb geslapen..loop nog steeds in pijama rond
jawel ik weet mijn plek dondersgoed, die is waar ik wil dat die isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij bent zo'n vuige feminist die haar plaats niet weet
*kijkt* niks hiero wat er ook maar op lijktquote:
Latino machismequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
jawel ik weet mijn plek dondersgoed, die is waar ik wil dat die isen jij bent dan zeker zo'n vervelende machistische man die denkt dat vrouwen er zijn om hem te bedienen
![]()
![]()
Hier ook niet. Heb een mooiere besteld.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*kijkt* niks hiero wat er ook maar op lijkt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ook die strijkbout, dan gaat t wat sneller
tja iedere thuisbezorgd.nl gaat ook vervelen en ik mag niet teveel afhaal heeft meestal wat meer troep erin zitten waardoor ik last krijg van exceemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
koken? sinds www.thuisbezorgd.nl wordt dat toch niet meer gedaan?
zou je wel leuk vinden hé? Dan moet je toch echt heel lang wachten en beter iemand anders zoekenquote:
Saai mutserig frigide feministisch stuk nageboorte!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:00 schreef cafpow het volgende:
zou je wel leuk vinden hé? Dan moet je toch echt heel lang wachten en beter iemand anders zoeken
Hoezo 'die denkt'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
jawel ik weet mijn plek dondersgoed, die is waar ik wil dat die isen jij bent dan zeker zo'n vervelende machistische man die denkt dat vrouwen er zijn om hem te bedienen
![]()
![]()
Kan niemand meer bestellenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier ook niet. Heb een mooiere besteld.
quote:
Die hebben dan niet goed hun werk gedaan, dat je nu zo opstandig bent.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
![]()
zulke mannen zou ik het liefst van deze wereld helpen
![]()
Ik heb er al genoeg van in de familie, maar die hebben lekker niks tegen mij te zeggen
Jij batste die Lunetse toch haar ogen scheel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan niemand meer bestellenmoet weer wat nieuws zoeken
saai niet, mutserig denk ik ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Saai mutserig frigide feministisch stuk nageboorte!!
Yuki?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij batste die Lunetse toch haar ogen scheel?
Of heb je verloren van dat Malteser leeuwtje?
Mooie wereld daar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
![]()
zulke mannen zou ik het liefst van deze wereld helpen
![]()
Ik heb er al genoeg van in de familie, maar die hebben lekker niks tegen mij te zeggen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom ook die strijkbout, dan gaat t wat sneller
ik ben helemaal niet onderdanig, maar ze kunnen niet veel invloed hebben als ze op duizenden km. ver weg wonenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die hebben dan niet goed hun werk gedaan, dat je nu zo opstandig bent.
Ja, eerlijk delen. De vrouw het huishouden en de kinderen, de man het werken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
saai niet, mutserig denk ik ook nietfeministich mwa, beetje maar eerder het eerlijk delen type
nee joh, nooit geweest. Had was anders, maar die ben ik verloren aan wat serieuzersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geven en nemen zit in elke cultuur.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
saai niet, mutserig denk ik ook nietfeministich mwa, beetje maar eerder het eerlijk delen type
Tijd dat je een echte vriend krijgt dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet onderdanig, maar ze kunnen niet veel invloed hebben als ze op duizenden km. ver weg wonen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou jij haar geven of nemen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geven en nemen zit in elke cultuur.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yep, die kijkt scheel
ja, alleen in sommige culturen nemen de mannen meer en geven ze weingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geven en nemen zit in elke cultuur.
Zij ontvangt, dus ik geef.quote:
Als je gewoon op je rug ligt krijg je genoeg hoor. Niet miepen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, alleen in sommige culturen nemen de mannen meer en geven ze weingze zijn een beetje ontwricht
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
O wee als ik wakker word en er iemand boven me staat met een strijkbout.
hahaha..lijkt me leuk wakker wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Botoxquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Vrouwen kunnen nou eenmaal beter dansen, zorgen, zich sexy kleden, zogen, strijken ...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, alleen in sommige culturen nemen de mannen meer en geven ze weingze zijn een beetje ontwricht
quote:
wassen, stofzuigen, schoonmakenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen nou eenmaal beter dansen, zorgen, zich sexy kleden, zogen, strijken ...
Daar zijn middelen voor inderdaad.quote:
quote:
ik miep helemaal nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je gewoon op je rug ligt krijg je genoeg hoor. Niet miepen.
Hoe lang denk je dat vol te houden?quote:
Langer dan peuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat vol te houden?
Minder lang dan ikquote:
Estas contenta?quote:
En als ik nu eens met Peu om beurten ga slapen tot jij in slaap valtquote:
Op jouw leeftijd wakker blijven kost meer energie dan ik in 1 jaar aan olie bij elkaar kan vinden...quote:
Maar jij bent er niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik nu eens met Peu om beurten ga slapen tot jij in slaap valt
Makkelijk gezegd nu er steeds minder van isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd wakker blijven kost meer energie dan ik in 1 jaar aan olie bij elkaar kan vinden...
Met Pino, een doos Kleenex en een potje bier?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is af en toe net een klein kind, die ligt na sesamstraat languit gestrekt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd wakker blijven kost meer energie dan ik in 1 jaar aan olie bij elkaar kan vinden...
Er is nog genoeg schatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd nu er steeds minder van is
quote:
langer dan 60u?quote:
Dat moet nog blijken, maar ik heb er alle vertrouwen in!quote:
Nog nietquote:
dat dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi. Wanneer krijg ik die pics dan es te zien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
si, es una buena opcion, yo recibo y tu das
quote:
Tongetje is goed, nu het mondje nog verder open en slikken maar.quote:
Alle aflevering achter elkaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
das een beste sesamstraat marathon dan.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tongetje is goed, nu het mondje nog verder open en slikken maar.
nergens voor nodig, als je maar blijft slikken zal je niet stikken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bang te worden
Dat lijkt me goed voor de benodigde spieraanspanning...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begin een beetje bang te worden
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nergens voor nodig, als je maar blijft slikken zal je niet stikken.
Die moet op een tegeltjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met 2 vingers in de neus toch wel vrees ik...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel heul gemeenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 2 vingers in de neus toch wel vrees ik...
Waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met 2 vingers in de neus toch wel vrees ik...
Maar wel een makkiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel heul gemeen
Tijn, de volgende keer dat je die vraag stelt kan je zelf ook het antwoord geven..quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef cafpow het volgende:
arme missb die krijgt straks nog nachtmerries door jullie
Dan troost ik haar wel weer...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef cafpow het volgende:
En dan te bedenken dat ze volgende week in hetzelfde huis, heck, zelfde kamer moet slapenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef cafpow het volgende:
ja, jij die een van de personen bent die de nachtmerries veroorzaakt denkt haar te kunne troosten...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan troost ik haar wel weer...![]()
Zo erg zijn wij toch niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef cafpow het volgende:
Heb 14 grootgeschapen negers uitgenodigd. Speciaal voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
daarom ook die wakker blijf marathon gok ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze volgende week in hetzelfde huis, heck, zelfde kamer moet slapen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb 14 grootgeschapen negers uitgenodigd. Speciaal voor jou.Mag ze die ook delen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, jij die een van de personen bent die de nachtmerries veroorzaakt denkt haar te kunne troosten...
Ja hoor schat, be my guestquote:
De uitwerking, die is het leukstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
jullie zijn in ieder geval al genoeg enge plannetjes aan het uittypen hierzo
Ja, ik begin langzaam door te krijgen dat het daarom gaat. Maar ter mijn verdediging, Tijn zou er ook aan meedoen, en die gaat niet naar E_M, vandaar mijn verwarringquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daarom ook die wakker blijf marathon gok ik
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb 14 grootgeschapen negers uitgenodigd. Speciaal voor jou.Oh jollySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ik zou daardoor juist nog banger wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist!
Een ander weet er niks vanaf en kan dus niet zo goed troosten...
Dit is geen singles maar Pycho'squote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
jullie zijn in ieder geval al genoeg enge plannetjes aan het uittypen hierzo
Voorbereiding vind ik ook heel leuk, voorpretquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De uitwerking, die is het leukste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |