En weer een reden om geen coax in mijn tv te hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met Vengaboys - We're going to Ibiza toen ik de TV aanzette
Nou idd! Hoewel ik best naar Ibiza wil.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En weer een reden om geen coax in mijn tv te hebben
Mij leek rukken voor douchen frisser idd.quote:
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij leek rukken voor douchen frisser idd.
Dat zeg ik net, snuit 11quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
poepen rukken douchen aankleden. wel de juiste volgorde pakken.
Phone sex?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:30 schreef Watertornado het volgende:
Hallo iedereen. Net lekker wakker gebeld.
dat is best primaquote:
Misschien rukt ie wel onder de douche.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij leek rukken voor douchen frisser idd.
Dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien rukt ie wel onder de douche.
slim, spoelt t meteen wegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
daar heb ik slechte ervaringen mee.. Zaad icm water zorgt ervoor dat het smurrie wordt, en dat wil nog weleens het doucheputje verstoppenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed viel ik tijdens die phone seks in slaapquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb ik slechte ervaringen mee.. Zaad icm water zorgt ervoor dat het smurrie wordt, en dat wil nog weleens het doucheputje verstoppen
[..]
De laatste keer dat ik dat deed viel ik tijdens die phone seks in slaap
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb ik slechte ervaringen mee.. Zaad icm water zorgt ervoor dat het smurrie wordt, en dat wil nog weleens het doucheputje verstoppen
[..]
De laatste keer dat ik dat deed viel ik tijdens die phone seks in slaap
Dito.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |