En weer een reden om geen coax in mijn tv te hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met Vengaboys - We're going to Ibiza toen ik de TV aanzette
Nou idd! Hoewel ik best naar Ibiza wil.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En weer een reden om geen coax in mijn tv te hebben
Mij leek rukken voor douchen frisser idd.quote:
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij leek rukken voor douchen frisser idd.
Dat zeg ik net, snuit 11quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
poepen rukken douchen aankleden. wel de juiste volgorde pakken.
Phone sex?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:30 schreef Watertornado het volgende:
Hallo iedereen. Net lekker wakker gebeld.
dat is best primaquote:
Misschien rukt ie wel onder de douche.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij leek rukken voor douchen frisser idd.
Dat zou natuurlijk ook kunnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien rukt ie wel onder de douche.
slim, spoelt t meteen wegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
daar heb ik slechte ervaringen mee.. Zaad icm water zorgt ervoor dat het smurrie wordt, en dat wil nog weleens het doucheputje verstoppenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed viel ik tijdens die phone seks in slaapquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb ik slechte ervaringen mee.. Zaad icm water zorgt ervoor dat het smurrie wordt, en dat wil nog weleens het doucheputje verstoppen
[..]
De laatste keer dat ik dat deed viel ik tijdens die phone seks in slaap
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daar heb ik slechte ervaringen mee.. Zaad icm water zorgt ervoor dat het smurrie wordt, en dat wil nog weleens het doucheputje verstoppen
[..]
De laatste keer dat ik dat deed viel ik tijdens die phone seks in slaap
Dito.quote:
quote:
Yukske voelt zich niet super. Maar goed genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn Yukske dan? En je was niet lief op msn!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yukske voelt zich niet super. Maar goed genoeg
En sorryMaar het was zo'n makkelijk inkoppertje
![]()
Was een beetje mijn schuld denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn Yukske dan? En je was niet lief op msn!
Karmaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger natuurlijk!
Kun je dat eten?quote:
Die 2 glazen prosecco?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger natuurlijk!
En hoezo voel je je niet super? Teveel gezopen zeker?![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die 2 glazen prosecco?
Nah, iets anders
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben gestopt met eten
De eerste 2 weken zijn kut, daarna mis je het niet eens meer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben gestopt met eten
We still have alcoholquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste 2 weken zijn kut, daarna mis je het niet eens meer.
Als je nu ook niets meer erbij drinkt, dan heb je eerder minder last van een hongerige maag. Heel handig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste 2 weken zijn kut, daarna mis je het niet eens meer.
Het wil ook helpen als je dan een lekker warm bad neemt en wat pakjes Gilette in huis haalt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je nu ook niets meer erbij drinkt, dan heb je eerder minder last van een hongerige maag. Heel handig.
Ik drink op een avond zo 24 bruine boterhammen met kaas.quote:
op een avond of op een zo avond?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik drink op een avond zo 24 bruine boterhammen met kaas.
Ja, zijn wij ff gezond bezigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik drink op een avond zo 24 bruine boterhammen met kaas.
Meestal bij halve maan als de zuidwestenwind waait, maar daar wil ik wel es van afwijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
op een avond of op een zo avond?
Heb de mijne graag uit Arcenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meestal bij halve maan als de zuidwestenwind waait, maar daar wil ik wel es van afwijken.
Kaas is erg gezond trouwens. Gouda
Uit de thermaalbaden?quote:
Ene Jan die ooit hertog was en nu kaasboerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit de thermaalbaden?
In Arcen zit toch heul geen kaasboer?
Ah uiteraard. Wist niet eens dat het Limburgs bier was.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ene Jan die ooit hertog was en nu kaasboer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |