Bier = op. Bier nodig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat dan naar jou brengen?
Mogûhquote:
Omdat je erna graag in je reet gepompt wil worden!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat dan naar jou brengen?
Jonge, als je op je balkon staat PIS je op limburgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik een Limburger?![]()
Lindeboom nooit van gehoord
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jonge, als je op je balkon staat PIS je op limburg
Oranjeboom wel. Zulk goed bier dat het nergens verkrijgbaar is!quote:
Warsteiner, andere rommels enzo.. brrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt! Vooral met Duits bier op.
ooh nee, ik heb een biermeester hiero, als t goed is zou er vanavond gewoon weer volop bier moeten zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik je morgen fatsoenlijk bier kan afleveren.
Dat Reinheitsgebot mag ook wel es op de schop.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Warsteiner, andere rommels enzo.. brrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat je erna graag in je reet gepompt wil worden!
Oranjeboom is dan weer niet Limburgs. Maar goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oranjeboom wel. Zulk goed bier dat het nergens verkrijgbaar is!
Oh gelukkig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh nee, ik heb een biermeester hiero, als t goed is zou er vanavond gewoon weer volop bier moeten zijn
Geef toe, de reden dat je leeft.quote:
Niet echt....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef toe, de reden dat je leeft.
Voor de Breezer dan?quote:
Die flesjes passen ook wel denk ik jaquote:
Bij Engel past er inmiddels wel een sixpack in denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die flesjes passen ook wel denk ik ja
Hmmm, k krijg daar hele nare beelden bij! een sixpack in een doosje verpakt enzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij Engel past er inmiddels wel een sixpack in denk ik.
Zo uitgelubberd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij Engel past er inmiddels wel een sixpack in denk ik.
De kroonkurkjes die die aambeien kietelen, dat beeld vergeet je nooit meer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, k krijg daar hele nare beelden bij! een sixpack in een doosje verpakt enzo.
Jij zou er anders een redelijk groot appartement met separate werkruimte in kunnen vestigenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo uitgelubberd?dan hoef ik niet meer hoor
jij bent een naar mannetjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zou er anders een redelijk groot appartement met separate werkruimte in kunnen vestigen
Kijk, dat bied dan weer perspectievenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zou er anders een redelijk groot appartement met separate werkruimte in kunnen vestigen
Zoiets had ik al es gehoord ja. Ik begrijp nog steeds niet waarom. Praktisch denken!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent een naar mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |