Lindeboom is ook Limburgs.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah uiteraard. Wist niet eens dat het Limburgs bier was.
Wel erg lekker. Brand is nog net iets beter...
Ben ook geen limburgerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Iedere limburger vindt Brand beter... Zelf ben ik geen limburger
A. Vindt Snuitje Brand beter?
B. Vindt Snuitje Brand minder?
C. Snuitje spuugt op Brand?
D. Bier is bier, als het maar lekker bier is.
Bier kopen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:56 schreef -Engel- het volgende:
Ook wakker.... en wat zal ik gaan doen?
en hier brengen.quote:
Bier = op. Bier nodig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat dan naar jou brengen?
Mogûhquote:
Omdat je erna graag in je reet gepompt wil worden!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat dan naar jou brengen?
Jonge, als je op je balkon staat PIS je op limburgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik een Limburger?![]()
Lindeboom nooit van gehoord
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jonge, als je op je balkon staat PIS je op limburg
Oranjeboom wel. Zulk goed bier dat het nergens verkrijgbaar is!quote:
Warsteiner, andere rommels enzo.. brrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt! Vooral met Duits bier op.
ooh nee, ik heb een biermeester hiero, als t goed is zou er vanavond gewoon weer volop bier moeten zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik je morgen fatsoenlijk bier kan afleveren.
Dat Reinheitsgebot mag ook wel es op de schop.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Warsteiner, andere rommels enzo.. brrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat je erna graag in je reet gepompt wil worden!
Oranjeboom is dan weer niet Limburgs. Maar goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oranjeboom wel. Zulk goed bier dat het nergens verkrijgbaar is!
Oh gelukkig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh nee, ik heb een biermeester hiero, als t goed is zou er vanavond gewoon weer volop bier moeten zijn
Geef toe, de reden dat je leeft.quote:
Niet echt....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef toe, de reden dat je leeft.
Voor de Breezer dan?quote:
Die flesjes passen ook wel denk ik jaquote:
Bij Engel past er inmiddels wel een sixpack in denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die flesjes passen ook wel denk ik ja
Hmmm, k krijg daar hele nare beelden bij! een sixpack in een doosje verpakt enzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij Engel past er inmiddels wel een sixpack in denk ik.
Zo uitgelubberd?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij Engel past er inmiddels wel een sixpack in denk ik.
De kroonkurkjes die die aambeien kietelen, dat beeld vergeet je nooit meer.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, k krijg daar hele nare beelden bij! een sixpack in een doosje verpakt enzo.
Jij zou er anders een redelijk groot appartement met separate werkruimte in kunnen vestigenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo uitgelubberd?dan hoef ik niet meer hoor
jij bent een naar mannetjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zou er anders een redelijk groot appartement met separate werkruimte in kunnen vestigen
Kijk, dat bied dan weer perspectievenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zou er anders een redelijk groot appartement met separate werkruimte in kunnen vestigen
Zoiets had ik al es gehoord ja. Ik begrijp nog steeds niet waarom. Praktisch denken!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent een naar mannetje
Squirten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben even douchen en meteen is het weer een bende hier...
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben even douchen en meteen is het weer een bende hier...
quote:
Da's wel ver rijden voor even douchenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Waarom douchten wij dan ook niet samen?
Met een flinke keizersnee is dat zo verholpen. Met dakkapel!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dat bied dan weer perspectieven
Maar hoe zit het met de ventilatie enzo, ben bang dat het zo'n muffe bende wordt
Wordt t niet veel minder vies van gok ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Waarom douchten wij dan ook niet samen?
Even?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's wel ver rijden voor even douchen
Wel, juist veel lekkerderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt t niet veel minder vies van gok ik
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even?
3 uur stampende seks en 3 douchebeurten later lul je beter Spaans dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |